بهترین تورهای کنیا برای تابستان 1403 + قیمت

ژیوار

سال 2023، بیش از 1.9 میلیون بازدید کننده بین المللی وارد کنیا شدند. این عدد نشان دهنده بهبود پایدار رشد از سال 2020 است، زمانی که تنها 567 هزار بازدید کننده در نتیجه همه گیری کووید-19 وارد کنیا شده بودند. در سال 2022، درآمد حاصل از ورود بین المللی به کنیا به 268.1 میلیارد شیلینگ کنیا (KSh)، حدود 2.1 میلیارد دلار آمریکا رسید. این رقم نشان دهنده افزایش حدود 83 درصدی در مقایسه با سال قبل است. مسلما یکی از دلایل ورود گردشگران به کنیا حیات وحش جذاب آن است. پارک‌های ملی و صخره‌های مرجانی کنیا دیدنی است و بهترین زمان سفر به کنیا از خرداد تا مهر ماه است که بارش باران به کمترین حد خود می‌رسد. در این بازه زمانی آژانس‌های مسافرتی تورهای مختلف کنیا را برای مسافران اجرا می‌کنند.

کاماپرس، در این گزارش بهترین تورهای کنیا در تابستان 1403 را معرفی می‌کند.

تور کنیا در هتل 5 ستاره و دیدار با قبیله ماسایی

در تاریخ 12 شهریور تور کنیا توسط آژانس مسافرتی نارون اکوتور با پرواز امارات برگزار می‌شود. خدمات این تور شامل اقامت در هتل‌های 5 ستاره، 14 وعده غذایی، حمل و نقل، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان است. در این تور از قبیله ماسایی، پارک ملی ماسایی، دریاچه نایواشا و دیگر جاذبه‌های کنیا دیدن می‌کنید. هزینه این تور هزار و 850 دلار به علاوه ویزا به مبلغ 70 دلار و هزینه پرواز به مبلغ 63 میلیون تومان است. هزینه تور سینگل این آژانس 2 هزار و 400 دلار به علاوه هزینه ویزا و پرواز برای مسافر در می‌آید. نارون اکوتور به این نکته نیز اشاره کرده که مبلغ هزار و 500 دلار به عنوان پیش پرداخت موقع ثبت نام اخذ می‌شود که در صورت کنسل کردن از طرف مسافر غیر قابل استرداد خواهد بود و تسویه مابقی هزینه نهایتا تا دو هفته قبل از سفر است.

تور کنیا-کاماپرس

 

دریان سفر امید

تور 8 روزه کنیا و دیدار با حیوانات بزرگ آفریقا

یکی دیگر از مجریان برگزار کننده تور کنیا، آژانس مسافرتی آرند تور است. این تور 8 روزه از 7 شهریور آغاز می‌شود و با پرواز قطر ایرویز و وسیله نقلیه محلی سافاری (تویوتا لندکروز 7 نفره) است. در این تور در هتل‌های 5 ستاره اقامت خواهید داشت و 13 وعده غذا شامل 5 وعده صبحانه، 4 وعده ناهار و 4 وعده شام روی تور مسافران لحاظ شده است. قیمت این تور 70 میلیون تومان به اضافه هزار و 890 دلار و 45 دلار هزینه ویزا اعلام شده است. در این تور از پارک ملی ماسای مارا، تماشای حیوانات مانند وایلدبیست‌ها و بوفالو ها، سافاری و تماشای پنج حیوان بزرگ آفریقا (فیل، بوفالو، کرگدن، شیر، پلنگ آفریقایی) و همچنین دیدن حیواناتی از جمله (یوزپلنگ، زرافه ها، اسب آبی، وایلدبیست و گورخر)، تماشای دره ریفت ولی، بازدید خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

تور کنیا با پرواز قطری

تور کنیا توسط آژانس مسافرتی ایوار نیز پیشنهاد شده و قیمت تور کنیا از دو هزار و 490 دلار + هزینه پرواز به ازای هر نفر در اتاق دو تخته آغاز می‌شود. این هزینه شامل تمامی خدمات تور ۱۰ روزه ازجمله پرواز، اقامت، راهنما، بیمه، ویزا، ترانسفر‌ و گشت‌ها اعلام شده است. خدمات این تور بلیط رفت و برگشت هواپیمای قطر، ترانسفرهای فرودگاهی، زمینی و پروازهای داخلی و اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه است.

انتهای پیام

مرتبط با : آرندتورایوارنارون اکوتور
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز