چگونه از نمایشگاه کانتون چین بیشترین بهره را ببریم؟

کانتون- کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه کانتون چین یکی از مهمترین نمایشگاه‌های است که در زمینه صادرات و واردات در جهان برگزار می‌شود. از همین رو بسیاری از تجار ایرانی و تولیدکنندگان مطرح بازار در تلاش هستند تا با حضور در این نمایشگاه، زمینه توسعه فعالیت‌شان را افزایش دهند.

نمایشگاه کانتون امسال نیز از 24 مهر تا 14 آبان در شهر گوانگجوی چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سه فاز برگزار می‌شود؛ برای دیدن موضوعات فازها اینجا کلیک کنید.

کانتون - کاماپرس

نکات مهم برای بازدید از کانتون

در برنامه‌ریزی سفر خود برای بازدید از نمایشگاه کانتون در نظر گرفتن نکات زیر مهم است:

دریان سفر امید

اطلاعات کامل را در سایت رسمی نمایشگاه کانتون بررسی کنید؛ در این سایت نقشه سالن‌ها و شرکت‌های حاضر در هر فاز را می‌توانید بررسی کنید.
• هدف بازدید خود را تعیین کنید و یک چک لیست از شرکت‌های مدنظر به همراه داشته باشید. به دلیل گستردگی نمایشگاه داشتن برنامه برای بازدید از غرفه‌های مورد نظر به شما کمک می‌کند، بهترین نتیجه را بگیرید.
• سفر خود را برنامه‌ریزی و بلیط هواپیما و تور خود را رزرو کنید (قیمت هتل در گوانجو در زمان رگاین نمایشگاه بالا خواهد رفت و مهم است که زودتر در تور موردنظر خود ثبت‌نام کنید). دقت کنید که این سفر یک سفر تجاری است و بهتر است برای سفر با مجموعه‌ای هماهنگ شوید که استانداردهای سفر تجاری را رعایت می‌کند.
• برای جلسات و بازدیدهای تجاری لباس مناسب و کارت ویزیت به همراه داشته باشید، همچنین لباس مناسب برای هوای گرم و مرطوب انتخاب کنید.
• کفش راحت مهم است؛ ترجیحا یک جفت کفش ورزشی انتخاب کنید چراکه شما بیش از 150هزار قدم در روز راه خواهید رفت.
• برنامه WeChat را در تلفن خود دانلود کنید. (البته برای نصب آن بهتر است در زمان رسیدن به چین انجام دهید)؛این محبوب‌ترین برنامه برای ارتباط با تأمین‌کنندگان چینی است.
• در نظر بگیرید که تبدیل دلار به یوان با پاسپورت ایرانی تقریباً غیرممکن است و فقط در صرافی‌های فرودگاه در چین می‌توانید دلار را تبدیل کنید. پس بهتر است یوان نقد به همراه داشته باشید یا از روش‌های دیگر استفاده کنید.
• حتماً سیم‌کارت چینی تهیه کنید، قیمت آن زیاد نیست اما نداشتن سیم‌کارت و اینترنت همراه، شما را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.
• معمولاً در نمایشگاه، غرفه‌ها نمونه‌های تبلیغاتی خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند (مخصوصاً در روز آخر)، و علاوه بر آن کاتالوگ‌های زیادی دریافت خواهید کرد؛ بنابراین یک کوله‌پشتی یا یک چمدان چرخ‌دار کوچک به همراه داشته باشید.
• ازآنجایی‌که برخی از وب‌سایت‌ها و ازجمله تمام برنامه‌های مربوط به Google در چین مسدود شده‌اند، چند برنامه VPN روی گوشی خود نصب داشته باشید.
• در چین غالباً آب‌لوله‌کشی قابل آشامیدن نیست، پس حتماً از آب‌های بسته‌بندی استفاده کنید.
• اگر گرسنه شدید، در محل نمایشگاه گزینه‌های متنوعی وجود دارد. اما بهتر است قبل از ظهر یا بعدازظهر به رستوران‌ها مراجعه کنید؛ چون در زمان ناهار باید برای صف‌های طولانی آماده باشید.
• برای بازدید از نمایشگاه هم می‌توانید در هیئت تجاری ثبت‌نام و هم می‌توانید برای سفر انفرادی و اقتصادی برنامه‌ریزی کنید. برای ثبت‌نام در هیئت تجاری یا برنامه‌ریزی سفر اقتصادی با ما تماس بگیرید.
تلفن همراه: 09910020961 یا تلفن ثابت: 43000498-021 داخلی 110

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز