کدام گوشی سامسونگ بهتر است؟ کره‌، ویتنام یا چین؟

چه فرقی بین گوشیهای سامسونگ هندی و کره ای وجود دارد
ژیوار

برند سامسونگ از معتبرترین برندهای ساخت تلفن همراه در جهان و محصول کره جنوبی است. اما سامسونگ به دلیل نیاز به کاهش هزینه‌های تولید و تأمین دستگاه‌های موبایل، از ظرفیت خطوط تولید در کشورهای مختلف استفاده می‌کند. این امر باعث شده است که گوشی‌های سامسونگ در کشورهای مختلفی تولید شوند، اما تمامی این گوشی‌ها تحت نظارت مستقیم سامسونگ و طبق استانداردهای آن تولید می‌شوند و هیچ تفاوتی در کیفیت و ویژگی‌های فنی بین آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش کاماپرس، این مساله تنها درباره سامسونگ صدق نمی‌کند. به عنوان مثال همه ما آلمان را به عنوان یک کشور صنعتی بزرگ و صاحب برترین برندهای جهانی می‌دانیم. اما دیگر سال‌هاست که بخش اعظم کارخانه‌های این برندها در آلمان نیستند. دلیل این امر انتقال آلودگی‌های صنعتی از آلمان به کشورهای ضعیف و کارگری است. حالا دیگر سال‌هاست که در جهان مرسوم است که صاحبان صنعت کارخانه‌ها را به کشورهای فقیر می‌برند تا آلودگی‌های صنعتی خود را که یکی از موانع توسعه محسوب می‌شود از کشورشان خارج کنند.

در این میان سهم ایران از گوشی‌های سامسونگی که مشخصا در کره جنوبی تولید می‌شود بسیار کم است. به طور خاص، هیچ تفاوتی بین گوشی‌های ساخت هند و ویتنام وجود ندارد و هر دو زیر نظر سامسونگ و طبق استانداردهای آن، گوشی‌ها را مونتاژ می‌کنند. این موضوع به این معنی است که کیفیت و محصول نهایی یکسان است و مهم نیست که گوشی در هند تولید شود یا ویتنام، کیفیت و محصول نهایی یکی است.

چه فرقی بین گوشی‌های سامسونگ تولید شده در کشورهای مختلف وجود دارد؟

گوشی‌های سامسونگ تولید شده در کره جنوبی، ویتنام و هند تفاوت‌های بسیار جزئی دارند و بیشتر وقتی فروشنده روی ساخت کشور این برند تاکید دارد،‌ از یک شگرد بازاریابی برای فروش گران‌تر گوشی خود استفاده می‌کند. اما در این گزارش به برخی از این تفاوت‌ها می‌پردازیم.

 

دریان سفر امید

گوشی سامسونگ ساخت هند

گوشی‌های سامسونگ کره‌ای

به دلیل ساخت گوشی در کشور اصلی صاحب برند، گوشی‌های سامسونگ کره‌ای معمولاً قیمت بالاتری نسبت به گوشی‌های تولید شده در کشورهای دیگر دارند.
همچنین مدل‌های برتر سامسونگ مانند Galaxy S و Galaxy Z اغلب در کره تولید می‌شوند و به سراسر جهان صادر می‌شوند.

 گوشی‌های سامسونگ ویتنامی

گوشی‌های سامسونگ ویتنامی معمولاً قیمت مناسبی دارند و برای بسیاری از مصرف‌کنندگان در دسترس هستند. این گوشی‌ها معمولاً کیفیت خوبی دارند و از تکنولوژی‌های مدرن استفاده می‌کنند. گوشی‌های سامسونگ ویتنامی بیشتر در بازارهای آسیا و خاورمیانه عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

گوشی‌های سامسونگ هندی

گوشی‌های سامسونگ هندی معمولاً قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به گوشی‌های کره‌ای و ویتنامی دارند، که این امر آنها را برای مصرف‌کنندگان با بودجه محدود جذاب می‌کند. گوشی‌های سامسونگ هندی بیشتر در بازارهای داخلی هند و برخی از کشورهای همسایه عرضه می‌شوند.در نهایت، انتخاب بین گوشی‌های سامسونگ کره‌ای، ویتنامی و هندی بستگی به نیازها، بودجه و اولویت‌های شخصی کاربر دارد.

در نهایت، انتخاب بین گوشی‌های سامسونگ کره‌ای و ویتنامی بستگی به نیازها، بودجه و اولویت‌های شخصی کاربر دارد. برخی کاربران ممکن است ترجیح دهند از گوشی‌های کره‌ای با کیفیت بالا و قیمت بالاتر استفاده کنند، در حالی که دیگران ممکن است به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر و با کیفیت مناسبی باشند که در ویتنام تولید می‌شوند. فروشندگان ممکن است سعی کنند با ایجاد این نوع تفاوت، مشتریان را به سمت خرید گوشی با قیمت بالاتر هدایت کنند، اما واقعیت این است که هیچ تفاوتی در کیفیت یا عملکرد بین این دو گروه از گوشی‌ها وجود ندارد .

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز