کرمان موتور 800 دستگاه هیوندای کونا وارد بازار می کند

ژیوار

گروه تجاری پشتیبان کرمان خودرو، سه هزار دستگاه هیوندای را آماده ورود به بازار کرد.

به گزارش کاماپرس، هیوندای کونا، اکسنت، الانترا و توسان از جدیدترین تولیدات شرکت است که به بازار عرضه خواهد شد.

این شرکت تجاری سال‌های بسیاری است که در عرصه‌ی بین‌المللی فعالیت دارد و به عنوان نماینده‌ی رسمی شرکت هیوندای وارادات و ارائه خدمات مرتبط با خودروهای این خودروسازی را عهده‌دار است.

بیشتر بخوانید:

800 دستگاه از این خودروها، هیوندای کونا هستند که سری اول آن‌ها سال 2017 رونمایی شد. مدل‌های هیبریدی، بنزینی و برقی نیز سال 2022 وارد بازار شدند. نسخه‌ی بنزینی کونا از نظر ظاهری طراحی جسورانه ای دارد. موتور بنزینی این نسخه یک پیشرانه‌ی دو لیتری تنفس طبیعی دارد که از پیشرانه‌های گروه هیوندای کیا است. موتور کونا 2024 میتواند 147 اسب بخار و 179 نیوتن گشتاور متر را تولید و از طریق جعبه دنده سی‌وی‌تی که موسوم به هیوندای کیا است نیرو را به چرخ‌ها منتقل کند. این خودرو آلایندگی یورو 6 را دارد. میانگین مصرف سوخت آن به ازای هر 100 کیلومتر 7.35 لیتر است که با توجه به حجم موتور عدد مناسبی است و از نقاط مثبت به شمار می‌رود. واردات این خودرو معادلات جدیدی را در بازار طرح خواهد کرد و فضای رقابتی بازار خودروهای وارداتی را جان تازه‌ای می‌بخشد.

دریان سفر امید

هیوندای کونا-کاماپرس

شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبان کرمان خودرو از سال 1379 با هدف وارادات و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری هیوندای آغاز به کار کرد. کی‌تی‌ال با داشتن شبکه‌ی نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور از مراکز معتبر برای ارائه خدمات به دارندگان خودروهای هیوندای به شمار می‌رود. از دیگر فعالیت‌های این شرکت تامین قطعات یدکی اصلی از شرکت هیوندای موتور کره‌جنوبی است.

انتهای پیام

مرتبط با : تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز