دفاع داغ وزیر احمدی نژاد از پزشکیان و اصلاحات

ژیوار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس – که در دولت‌های نهم و دهم سمت وزارت اقتصاد را به عهده داشت- در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان از اصلاحات و کابینه وفاق ملی اعلام حمایت کرد.

به گزارش کاماپرس، سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی و وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد از تریبون مجلس به دفاع از پزشکیان پرداخت.

حسینی در دفاع از دولت گفت: جز از طریق وفاق ملی نمی‌توانیم مسائل کشور را حل کنیم. هرچند پزشکیان از معرفی خود به‌عنوان اصلاح‌طلب اجتناب دارد اما او را به‌عنوان یک اصلاح‌طلب می‌شناسند؛ با این‌حال در کابینه‌ پیشنهادی او اصوال‌گرایان نیز حاضر هستند.

حسینی درباره لازمه شکل‌گیری کابینه وفاق ملی گفت: اگر اصول‌گرایان از حضور اصلاح‌طلبان در کابینه شکایت داشته باشند و اصلاح‌طلب‌ها به حضور اصول‌گرایان اعتراض کنند وفاق ملی شکل نمی‌گیرد. همه ما سوار کشتی انقلاب هستیم و باید گذشت کنیم و نگذاریم کسی از این کشتی پیاده شود.

دریان سفر امید

مشکلات اقتصادی بدون اصلاحات نهادی قابل حل نیستند

حسینی درباره ضرورت اصلاحات در شرایط ملی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور دیگر با تکنیک، تاکتیک و سیاست قابل حل نیستند و برای رفع آن‌ها نیاز به اصلاحات ساختاری و نهادی است؛ اصلاحات نهادی نیز به پذیرش اجتماعی نیاز دارند و پذیرش اجتماعی جز از طریق وفاق ملی حاصل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به نیاز به گفت‌وگو برای حل مسئله انرژی اظهار کرد: باید سختی‌ها را تحمل کرد تا گشایش‌ فراهم شود. توسعه به‌معنای گشایش است نه کشمکش. اگر کسی نسبت به اشتباهات گذشته خود پافشاری کند، رأی مجلس را دریافت نمی‌کند اما اگر کسی ابراز تمایل کرد که با سوار شدن بر کشتی انقلاب به عبور آن از طوفان‌ها کمک کند نباید مانع او شد. حسینی همچنین از نمایندگان مجلس، از اقوام و مذاهب مختلف درخواست کرد به کابینه وفاق ملی کمک کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز