رونمایی از بازی EA Sports FC 25؛ تریلر معرفی، مشخصات فنی و همه چیز درباره FC 25

ژیوار

بسیاری از افرادی که اخبار دنیای بازی‌ها را دنبال می‌کنند، خبر پرده‌برداری از سری بازی‌های جدید EA Sports FC 25 الکترونیک آرتز را شنیده‌اند. بازی FC 25 یا همان فیفا سابق، مدت‌ها است که رقیب ژاپنی خود eFootball را پشت سر گذاشته است و در بین گیمرها به عنوان محبوب‌ترین شبیه‌ساز فوتبال شناخته می‌شود. الکترونیک آرتز FC 25 را به عنوان دومین سری از FC وارد بازار کرده است.

در ادامه این مقاله تریلر معرفی، مشخصات فنی و نحوه خرید اکانت بازی FC 25  بررسی شده است.

تریلر بازی FC 25

یکی از رایج‌ترین انتقاداتی که بر الکترونیک آرترز وارد می‌شود، اعمال تغییرات بسیار جزئی و نامحسوس در سری بازی‌های جدید است. بسیاری از گیمرها صرفا بابت آپدیت‌های سالیانه و تغییرات مربوط به ترکیب تیم‌ها برای سری جدید بازی هزینه می‌کنند. الکترونیک آرتز با منتشر کردن یک تریلر جذاب و شگفت‌انگیز از بازی جدید FC 25 رونمایی کرد و در این تریلر تغییرات و ویژگی‌های جدید بازی را نمایش داد.

بازی EA Sports FC 25- کاماپرس

کاور بازی FC 25

بعد از معرفی یک بازی توجه بسیاری از گیمرها به بازیکن روی جلد بازی جلب می‌شود. معمولا تصویر بهترین بازیکنان فصل قبلی به عنوان کاور جلد بازی جدید انتخاب می‌شود. اروینگ هالند به عنوان ستاره نروژی تیم مننچستر در جلد قبلی FC 24 قرار داشت. با توجه به عملکرد درخشان هالند در رقابت با امپایه، بسیاری از افراد تصور می‌کردند که همچنان کاور بازی FC 25 با هالند عرضه شود. اما کاور FC 25 با جود بلینگهام ستاره رئال مادرید عرضه شد. جود بلینگهام با عملکرد فوق‌العاده خود، توانست تا یک قدمی قهرمانی اروپا پیش برود و با این حال در فینال در برابر اسپانیا موفق نشد. کاور بازی FC 25 عکسی از جود بلینگهام بعد از خوشحالی گل معروفش است. برخلاف کاورهای رنگارنگ و شلوغ قبلی، کاور FC 25 به سادگی طراحی شده است.

دریان سفر امید

تغییرات بازی FC 25

نسخه جدید بازی FC 25 بالاخره بعد از سال‌ها انتظار با نوآوری‌های گسترده در گیم پلی عرضه خواهد شد. بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی هستند.

بازی EA Sports FC 25- کاماپرس

جایگزین شدن مود FC Rush به جای Volta

بازیکنان در نسخه‌های قدیمی فیفا بازی فوتبال نه به شکل حرفه‌ای، بلکه همانظور که در کوچه و خیابان بازی انجام می‌شد، تجربه می‌کردند. یکی از مودهای بازی فیفا 20، Volta نام داشت که مشابه فوتبال خیابانی بود. با توجه به این که مود Volta از جانب گیمرها مورد استقبال قرار نگرفت، در سری‌ جدید FC 25 حذف شده و مود FC Rush جایگزین آن شده است.

مود FC Rush شبیه‌سازی فوتبال اما با ابعاد کوچک‌تر است. در این حالت بازیکنان در تیم‌های پنج نفره در یک زمین چمن واقعی به رقابت با یک دیگر خواهند پرداخت. ویژگی‌ها و قوانین جذاب FC Rush باعث می‌شوند که افراد بتوانند تجربه سرگرم‌کننده‌ای در طی بازی داشته باشند. در این مود بازی افراد می‌توانند بازیکنان آلتیمیت مورد علاقه خود را به تیم اضافه کنند. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید FC Rush، امکان به اشتراک‌گذاری بازیکنان با دوستان است و در این شرایط آن‌ها می‌توانند تیم قدرتمندی را تشکیل بدهند.

بازی EA Sports FC 25- کاماپرس

تغییرهای گیم پلی FC 25

بیشترین میزان تغییرات در قسمت گیم پلی FC 25 اعمال شده است. فیزیک توپ، پاس دادن و شوت زدن در بازی FC 25 مورد بازبینی قرار گرفته و تغییرات جالبی را پشت سر گذاشته است. افراد می‌توانند در طی بازی کنترل توپ بهتری داشته باشند و پاس‌ها و شوت‌ها در شرایط مختلف به صورت دقیق‌تری محاسبه خواهند شد. انیمیشن‌های بازی از طریق هایپرموشن ووی پشتیبانی می‌شوند تا بهترین نمایش را در شرایط مختلف داشته باشند. در نسخه جدید بازی هایپرموشن وی نیز دچار تغییراتی شده و باعث می‌شود که بازیکنان تجربه واقعی‌تر و هیجان‌انگیزتری از بازی داشته باشند.

ویژگی‌ خطای منفی یکی از آپدیت‌های جدید اضافه‌شده بازی است و بازیکنان با فشردن دکمه‌های R1 و X به صورت همزمان، می‌توانند پیراهن حریف را کشیده و او را بر زمین بزنند. با این کار بازیکنان یک کارت زرد دریافت می‌کنند، اما می‌توانند از ضد حمله و یا تک به تک شدن مهاجمان حریف به دروازه جلوگیری کنند.

قابلیت Play Styles و یا سبک‌های بازی که در سری قبلی برای بازیکنان اعمال شده بود، در این سری برای دروازه‌بان‌ها نیز وجود دارد. با پلی استایل ران شات، دروازه‌بان می‌تواند در پلی استایل ران شات در تقابل‌های تک به تک عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و مهاجم‌های حریف را به چالش بکشند. در در پلی استایل Deflector دروازه‌بان می‌تواند توپ را به فضای امنی منحرف کند تا بازیکن حریف نتواند ریباند کند. دروازه‌بان در پلی استایل Cross Claimer دروازه‌بان می‌تواند عملکرد مطمئنی در پرتا‌ب‌های بلند توپ از خود به نمایش بگذارد. در پلی استایل Far Reach می‌تواند مناطق بیشتری از دروازه را پوشش دهد و توپ‌ها را از دورترین نقاط دروازه مهار کند.

بازی EA Sports FC 25- کاماپرس

جذاب‌ترین آپدیت FC 25

یکی از محبوب‌ترین و شگفت‌انگیزترین تغییرات اعمال‌شده در FC 25 ، بازنگری‌هایی است که در تاکتیک‌های بازی به کمک هوش مصنوعی اعمال شده است. سازندگان بازی با هدف پیشبرد دقیق بازی مبتنی بر دستورات مربی باشگاه این تعییرات را اعمال کرده‌اند. این سیستم مبتنی بر سه رکن نقش‌های بازیکن، تاکتیک‌های تیمی و تاکتیک‌های هوشمند استوار است. در بازی FC 25 بیش از 50 نقش جدید اضافه شده است که رفتار بازیکنان را در حالات بازی بدون توپ هدایت خواهند کرد. در بخش تاکتیک‌های تیمی تلاش شده که شبیه‌سازی‌ها با دقت و ظرافت بیشتری انجام شوند. در بخش تاکتیک‌های هوشمند پیشنهادات لحظه‌ای بر اساس جریان بازی ارائه می‌شود.

 

خرید اکانت قانونی بازی FC 25

برای تجربه لذت بازی FC 25 افراد باید اقدام به خرید اکانت کنند تا بتوانند به همه محتویات بازی، تیم‌ها و استادیوم‌ها دسترسی داشته باشند. با خرید اکانت دیگر نیازی به خرید جداگانه هر یک از محتواها نیست و بازیکنان. می‌توانند لذت وافری از بازی ببرند. گیمرها از طریق خرید اکانت می‌توانند با سایر بازیکنان در نقاط مختلف دنیا رقابت کنند و بدون هیچ محدودیتی در تورنمت‌ها، لیگ‌ها و مسابقه‌های آنلاین شرکت کنند. همچنین افراد از طریق خرید اکانت بازی FC 25 می‎توانند آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌ها را به صورت منظم دریافت کنند و از تجربه بدون نقص بازی لذت ببرند.

بازی EA Sports FC 25- کاماپرس

خرید اکانت قانونی بازی FC 25 از «وینگوم»

مجموعه وینگوم از سال 1397 فعالیت خود را در زمینه ارائه و فروش اینترنتی خدمات گسترش داد. افراد برای خرید اکانت قانونی بازی از طریق این مجموعه می‌توانند اقدام کنند و از تجربه بازی بدون محدودیت لذت ببرند. در صورتی که کاربران دچار مشکل شوند، می‌توانند از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه برخوردار شوند و در کوتاه‌ترین زمان مشکل برطرف خواهد شد. همچنین وینگوم اکانت‌های بازی FC 25 را در ظرفیت‌ها و امکانات مختلف عرضه می‌کند و در نتیجه افراد می‌توانند متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس https://wingoom.com مراجعه کنند و یا با شماره 09300060422 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : وینگوم
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز