قیمت لوازم تکواندو برای دختران نوجوان و جوان

باشگاه-تکواندو-کاماپرس
ژیوار

تهیه لوازم تکواندو برای دختران، مهم‌ترین بخش از شروع این ورزش است. زیرا به دلیل جنب و جوش بالای این ورزش، احتمال آسیب جسمی وجود دارد و باید در هنگام تمرین، ورزشکاران از این لوازم استفاده کنند.

کاماپرس، در این گزارش قیمت لوازم تکواندو برای دختران نوجوان و جوان را بررسی کند.

دستکش های تکواندو

یکی از وسایل مهم برای ورزش تکواندو، دستکش‌های مخصوص آن با نام نیم پنچه است. استفاده از این وسیله با پوشش محافظتی روی دست، باعث جلوگیری از آسیب دیدگی دست‌ها بر اثر ضربه‌های حین بازی می‌شود. این دستکش‌ها وزن خاصی ندارد و هزینه معمول 220 هزار تومان است.

لوازم-تکواندو-دختران-کاماپرس

روپایی تکواندو

وسیله‌ی دیگری که حتما ورزشکاران باید در هنگام ورزش تکواندو پوشیده باشند، روپایی تکواندو است. با وجود آنکه در ورزش تکواندو احتمال ضربه به پا بسیار زیاد است، پوشیدن روپایی در حین تمرین، الزام است. این وسیله از انگشتان، مچ پا و تا حدی از ساق پا محافظت می‌کند. قیمت روپایی انگشتی تکواندو 220 هزار تومان قیمت دارد و قیمت روپایی سنسور دار تکواندو که محافظت بیشتری دارد، 620 هزار تومان است.

دریان سفر امید

ساعد بند تکواندو

وسیله‌ی دیگری که باعث محافظت از ساعد و ساق می‌شود، ساعد بند تکواندو است. استفاده از این وسیله، از مچ تا آرنج را پوشش می‌دهد و از آسیب احتمالی هم جلوگیری می‌کند. هزینه ساعد بند تکواندو طرح آدیداس در سایت‌های خرید وسیله ورزشی، 400 هزار تومان است و ساعد بند تکواندو نیمه اعلا طرح دیدو 135 هزار تومان قیمت دارد که هر دو به دلیل وزن خیلی کم، در هنگام بازی مناسب خواهد بود.

ساق بند تکواندو

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بدن در هنگام بازی تکواندو، ساق پاها است که به دلیل جنب و جوش بالا، احتمال ضربه به آن بسیار بالا است. اما استفاده از ساق بند تکواندو از تمام آسیب‌های حین بازی، ورزشکار را مصون می‌کند. ساق بند پا در فروشگاه‌های مختلف، قیمت‌های متنوعی دارد، اما معمولا قیمت ساق بند تکواندو طرح آدیداس 400 هزار تومان و ساق بند تکواندو اسفنجی طرح دیدو هم 75 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

کوله تکواندو

هر ورزشکاری برای رفتن به باشگاه یا مسابقات به یک کوله‌ی مناسب نیاز دارد تا وسایل تمرینش را داخل آن قرار دهد. برای همین ورزشکاران تکواندو برای حمل وسایل خود به یک وسیله‌ی جا دار که مخصوص تکواندو است، نیاز دارند. کوله‌های تکواندو به دلیل جنس و مدل‌های مختلف قیمت‌های مختلفی دارد، اما معمولا سطلی طرح دیدو برای تکواندو در سایت‌های مختلف حدودا 395 هزار تومان قیمت دارد.

کلاه تکواندو

از بخش‌های مهم بدن که باید در هنگام ورزش محافظت کامل شود، سر است. بنابراین ضروری است تا ورزشکاران تکواندو برای حفظ سلامت خود از کلاه مخصوص استفاده کنند. این کلاه از مهم‌ترین عضو بدن مراقبت می‌کند. قیمت کلاه تکواندو در فروشگاه‌های مختلف معمولا یکسان است و کلاه تکواندو تزریقی دیدو 630 هزار تومان است.

خرید کفش تکواندو

راه دیگر مراقبت از پا در هنگام تمرین ورزش تکواندو، استفاده از کفش‌های مخصوص است که مانند یک ضربه گیر عمل می‌کند. کفش تکواندو علاوه بر اینکه احتمال آسیب به پا را خیلی کم می‌کند، از طرفی از بروز عفونت و باکتری‌های قارچی پا هم جلوگیری می‌کند. قیمت کفش تکواندو با توجه به جنس آن متفاوت است. از کفش تکواندو 900 هزار تومانی تا کفش تکواندو فومی با طرح آدیداس که 410 هزار تومان قیمت دارد در بازار موجود است.

ست کامل تکواندو برای دختران

برای ورزش تکواندو، استفاده از لوازم جانبی آن اهمیت بسیاری دارد. بنابراین یا باید به صورت تکی تهیه کرد و یا ست کامل دخترانه یا پسرانه‌ی آن را از فروشگاه‌های لوازم ورزشی خرید. البته بهتر است از همان ابتدا، فقط وسایل ضروری تهیه شود و کم کم با پیشرفت در این حرفه، وسایل جانبی آن تکمیل شود. به طور مثال از ماه سوم باید کمربند زرد تهیه شود و نیازی به تهیه آن از همان ابتدا نیست. با این وجود تهیه تک تک وسایل مثل، ساق بند، پا بند، کلاه، کاپ،، دستکش، روپایی، کلاه و هوگو شاید کمی از نظر ترکیب برندهای خاص با قیمت مناسب دشوار باشد و خرید ست کامل از نظر قیمتی هم به صرفه‌تر خواهد بود. قیمت ست‌های دخترانه تفاوت بسیاری با هم دارد اما جنس خوب برای ست دختران مبتدی یک میلیون و 170 هزار تومان و برای دختران نیمه حرفه‌ای یک میلیون و 830 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

33 دیدگاه برای “قیمت لوازم تکواندو برای دختران نوجوان و جوان

    • سهیل نیازی گفته:

      بله
      من خودم بعنوان یه مربی اسیب های زیادی رو بخاطر نداشتن همین تجهیزات از سمت دانشجوهام دیدم

  1. زیبا حسینی گفته:

    تکواندو و کاراته برای تخلیه انرژی خیلی خوبه خصوصا در دوران نوجوانی و باید خیلی مواظب بود

  2. زهرا حمیدی گفته:

    با این قیمتهای که شما اعلام کردید بدون شهریه باشگاه حداقل دو ملیون وسیله میخواد که بعید میدونم همه بتونن نهیه کنند

  3. زهره حافظی گفته:

    دختر من بعد از المپیک خیلی علاقمند شده ولی با این رقم ها بعید میدونم توان مالی اجازه بده

    • زینب تیموری گفته:

      دقیقا همینطوره من خودم تو فامیلمون دخترای زیادی رو دیدم که به این رشته علاقه مند شدن بخاطر المپیک

  4. رضا عابدی گفته:

    من خودم باشگاه تکواندو دارم و نوجوانها خیلی علاقه دارند فقط امیدورام تصمیم ها هیجانی نباشه و ادامه بدهند

  5. پرستو پناهی گفته:

    اگه بخوای دستکش و بقیه لوازم جنس خوب و حرفه ای بگیری باید هزینه ای بیشتری پرداخت کنی، چون رشته های رزمی همونقدر که جذاب همونقدر هم ایمنیش مهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز