بهترین مراکز خرید آنتالیا برای گردشگران ایرانی

خرید در آنتالیا - کاماپرس
ژیوار

خرید می‌تواند یکی از دلایل سفر به ترکیه و شهر آنتالیا باشد. به دلیل تعداد بالای گردشگران تور آنتالیا، مراکز خرید این شهر روزبه‌روز در حال افزایش بوده و با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای می‌توان وسایل مورد نیاز را خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش بهترین مراکز خرید آنتالیا را معرفی کرده است.

مرکز خرید اؤزدیلک پارک

اؤزدیلک پارک، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا است و علاوه بر گردشگران، اهالی این شهر نیز برای خرید به این مرکز مراجعه می‌کنند. دلیل این موضوع را باید وجود برندهای با کیفیت ترک دانست. برندهایی مانند کوتون، مانگو، براوو و کولینز در اؤزدیلک پارک شعبه‌های بزرگی دارند و معمولا آخرین مدل از اجناس را به مراجعین ارائه می‌کنند.

این مرکز خرید در چهار طبقه ساخته شده است و 114 مغازه بزرگ و کوچک دارد. علاوه بر برندهای نام برده شده، بسیاری از برندهای بین‌المللی و خارجی نیز در این محل شعبه دارند. بیشترین اجناس ارائه شده در اؤزدیلک پارک شامل لباس، کیف و کفش، اکسسوری  و لوازم الکترونیکی می‌شود.

اؤزدیلک پارک در شمال آنتالیا واقع شده و دسترسی به این مرکز خرید با اتوبوس و تراموا به آسانی امکان­‌پذیر است.

دریان سفر امید

مرکز خرید آنتالیا - کاماپرس

مرکز خرید دپو اوت لت آنتالیا

اگر به دنیال بهترین مراکز خرید آنتالیا با دسترسی بسیار راحت و قیمت‌های ارزان هستید، دپو اوت لت گزینه مطلوبی است. این مرکز خرید دقیقا روبه­‌روی فرودگاه آنتالیا قرار دارد و به همین دلیل با انواع وسایل نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترسی است.

برندهای مختلف در این مرکز خرید محصولات خود را با تخفیف‌های بسیار بالا عرضه می‌کنند و معمولا خریداران واقعی، بازدید از دپو اوت لت را در برنامه آخرخود قبل از پرواز قرار می‌دهند؛ چراکه به خاطر نزدیکی به فرودگاه هنگام انتظار برای پرواز نیز می‌توانند وقت خود را در دپو بگذرانند.

این مرکز خرید دارای پنج سینما، ده‌ها رستوران و کافه و شهربازی است. برای راحتی افرادی که منتظر پرواز خود هستند، اطلاعات پرواز روی مانیتورهای این مرکز به صورت بی وقفه برای مسافران و گردشگران به نمایش درمی‌آید.

مرکز خرید آنتالیا - کاماپرس

مرکز خرید مال آف آنتالیا

مرکز خرید مال آف آنتالیا که به نام مرکز خرید آنتالیا نیز معروف است، اندکی پس از ساخت به دلیل استقبال بالا به بهترین مراکز خرید آنتالیا و نماد خرید این شهر تبدیل شد. اگرچه این مرکز خرید تنها در دو طبقه ساخته شده است، اما فضای خرید بسیار بزرگی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

مرکز خرید آنتالیا در کنار فرودگاه این شهر و در محله سینان واقع شده و به همین دلیل دسترسی به این مرکز خرید آسان است. این مرکز خرید دارای 144 فروشگاه است که توسط برندهای بسیار معروف ترک و غیر ترک خریداری شده‌اند.

علاوه بر فروشگاه‌ها، 11 سالن سینمایی شامل بزرگترین سالن سینمای ترکیه و یکی از بزرگترین زمین‌های بازی سرپوشیده برای کودکان نیز در مرکز خرید آنتالیا فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید دارای یک فود کورت بزرگ و مجهز است.

مرکز خرید آنتالیا - کاماپرس

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

برای خرید از یکی از قدیمی‌ترین بازارها و مراکز خرید آنتالیا، ایکی کاپیلی هان گزینه مناسبی است. برای رفتن به این بازار باید به محله بالبی  رفت و از آنجا سراغ ایکی کاپیلی هان را گرفت. این بخش از بازار آنتالیا از قرن 14 میلادی فعال بوده است و امروزه نیز با تغییر چهره و مدرن شدن، هنوز هم مورد توجه گردشگران علاقه­مند به خرید ارزان در تور آنتالیا است. بسیاری از مغازه‌های خاص را می‌توان در این بازار پیدا کرد. برای نمونه مغازه‌های فروشنده ظروف برنز و نقره دست ساز در این بازار قرار دارند و انواع سوغاتی‌ها و عتیقه‌جات را نیز می‌توان در ایکی کاپیلی هان پیدا کرد.

این بازار اگرچه لوکس نیست، اما بسیار زیبا بوده و می‌تواند حال و هوای خوبی به مسافران بدهد. در پیاده‌روهای این بازار، مغازه‌های فروش اغذیه، کافه‌ها و رستوران‌ها میزهای خود را برای گردشگران چیده‌اند و امکان استراحت و عکاسی در این محیط زیبا را فراهم کرده‌اند.

مرکز خرید آنتالیا - کاماپرس

خرید تور آنتالیا از «لحظه آخر»

وبسایت لحظه آخر فعالیت خود در حوزه گردشگری را از سال 1391 آغاز کرده و امروزه به مرجعی برای اطلاعات گردشگری، خرید تور و رزرو هتل تبدیل شده است. در این سایت امکان خرید تور به صورت اقساطی نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز