مزایای استفاده از ماسک ورقه ای صورت

ماسک-ورقه-ای-صورت-کاماپرس
ژیوار

ماسک ورقه ای، یکی از لوازم بهداشتی است که در بین خانم‌ها و حتی برخی از آقایان جایگاه خود را پیدا کرده است. این نوع ماسک ها با خاصیت‌های مختلفی که دارند در کمترین زمان ممکن و به ساده ترین شیوه قابل استفاده هستند و البته بازدهی خوبی هم دارند.

کاماپرس، در این گزارش مزایای ماسک ورقه ای را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کاری به صرفه با اثر طولانی

یکی از مهم‌ترین مزایای ماسک ورقه ای صورت، افزایش شفافیت و حتی لایه برداری پوست است و برای همین هر روز به تعداد مخاطب‌های این ماسک اضافه می‌شود. استفاده‌ی مرتب از این ماسک‌ها، می‌تواند جایگزین فیشیال‌های پر هزینه در کلینیک‌های زیبایی باشد. این ماسک‌ ها از جنس پنبه‌های نازک یا ابریشم مصنوعی آغشته به مواد مغذی برای پوست هستند. این مواد به دلیل رطوبتی که دارد از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و باعث جذب مواد مفید این ماسک‌ ها، همچون ویتامین سی و استر می‌شود. یکی دیگر از فواید استفاده از ماسک ورقه ای علاوه بر روشنی پوست، از بین رفتن خطوط ریز روی صورت است که به جوانی پوست هم کمک می‌کند.

ماسک-صورت-کاماپرس

یک ماسک ورقه ای ارزان و هزار خاصیت

ماسک‌های ورقه ای معمولا در بسته بندی‌های تک عددی قرار دارد که با هزینه‌ی مناسب می‌توان آن را تهیه کرد. با این حال مواد ژلاتین این ماسک‌ها به دلیل از بین بردن آلودگی‌های نهفته در منافذ پوست، بافت یک دستی به پوست صورت می‌دهد که به جوان سازی آن کمک می‌کند. حتی در خیلی موارد به دلیل خاصیت لایه برداری و پاکسازی که دارد، به کاهش التهاب و جوش‌های روی صورت کمک می‌کند.

دریان سفر امید

استفاده سریع و راحت مزیت ماسک‌های ورقه‌ای

دنیای ماسک‌های صورت، تنوع بالایی دارد که برخی از آنها را باید با مواد مختلف ترکیب کرد که کاری بسیار زمانبر به حساب می‌آید. اما حالا این ماسک‌های لایه‌ای صورت کار را راحت کرده است. چون به راحتی یک لایه ماسک صورت را روی صورت تمیز خودمان می‌گذاریم و حدود 20 دقیقه صبر می‌کنیم تا مواد مغذی آن کامل جذب پوست شود و بعد بدون نیاز تماس دست یا پوست آن را از روی صورت برمی‌داریم.

بیشتر بخوانید:

ماسک‌های ورقه‌ای با عصاره‌های مختلف

ماسک‌های ورقه ای با عصاره‌های مختلفی به فروش می‌رسد که هر کدام خاصیت‌های خاص خود را دارد. به طور مثال ماسک‌های حاوی مواد دریایی و نمک دریایی که یک دنیای بزرگ از صنعت لوازم بهداشتی را پوشش می‌دهد، به جوان سازی و مقاومت پوست کمک می‌کند. از طرفی ماسک شن‌های دریایی هم با میزان قابل توجه هیالورونیک اسید باعث رطوبت پوست می‌شود. ماسک‌های لایه‌ای گیاهی هم گستردگی خود را دارد، چون هر میوه و هر گیاهی خاصیت خاص روی پوست دارد. در این بین ماسک‌های ورقه‌ای با ترکیبات دارویی هم وجود دارد که آنها علاوه بر خاصیت‌های موجود، خواص درمانی هم دارد که معمولا توسط پزشکان پوست تجویز می‌شود.

چطور از ماسک ورقه‌ای استفاده کنیم؟

برای آنکه ماسک ورقه ای اثر بیشتری بر روی پوست داشته باشد باید اول به طور کامل صورت را بشوریم، بعد از آن کمی تونر به پوست بزنیم و حالا موقع مناسب استفاده از ماسک است که حدود 20 دقیقه باید روی صورت بماند. وقتی ماسک را از روی صورت برمی‌داریم، مواد ماسک هنوز روی صورت مانده، در این لحطه باید با دستان کاملا تمیز این مواد را به مدت سه دقیقه بر روی صورت ماساژ دهیم. خیلی از متخصص‌های پوست باور دارند که بهترین زمان استفاده از ماسک ورقه‌ای هفته‌ای دو الی سه بار خواهد بود که البته این موضوع به ترکیبات ماسک هم مربوط خواهد بود.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز