خرید آپارتمان 90 متری در مطهری تهران چقدر آب می‌خورد؟

خرید خانه مطهری_کاماپرس
ژیوار

خیابان مطهری با نام قدیم تخت طاووس بخش وسیعی از مناطق 6 و 7 تهران را در بر می‌گیرد و با اینکه در طرح ترافیک اصلی قرارگرفته اما همواره قیمت‌های بالایی در میان سایر مناطق تهران دارد. شما برای خرید خانه‌ای با متراژ متوسط 90 متر به حداقل 10 میلیارد تومان پول نیاز دارید.

کاماپرس، در این گزارش به بررسی قیمت خانه‌های 90 متری در این محدوده پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

سهروردی آپادانا نوساز

یک واحد آپارتمان نوساز در خیابان سهروردی واقع در مطهری برای فروش گذاشته‌شده که 2 اتاق‌خواب دارد و در ساخت آن تماماً از متریال برند روز استفاده‌شده است. این ساختمان 5 طبقه از لابی بزرگ و مجلل بهره می‌برد و داخل این واحد که در طبقه دوم واقع شده کاملاً خوش نقشه و بدون فضای پرت ساخته‌شده است. پارکینگ در طبقه همکف واقع‌شده و آسانسور و انباری هم دارد. از مزایای این ساختمان داشتن تراس بزرگ و بهره‌مندی از روف گاردن قابل‌استفاده برای همه ساختمان است. خانه از سمت جنوب نورگیر بوده و یک اتاق‌خواب مستر دارد. قیمت هر مترمربع این واحد 166 میلیون و 666 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که با توجه به قیمت منطقه کمی پایین‌تر است. قیمت کل 15 میلیارد تومان اعلام‌شده است.

خیابان لارستان سنایی

آپارتمان 94 متری دوخوابه در خیابان لارستان مطهری برای فروش گذاشته‌شده که ساخت سال 1394 است. این ساختمان به‌شدت نورگیر و روشن بوده و پارکینگ سندی در طبقه همکف هم دارد. از ویژگی‌های این ملک داشتن 10 متر انباری و تراس بزرگ و کاربردی است. ملک در طبقه 5 واقع‌شده ولی با داشتن آسانسور مشکلی برای ساکنین ایجاد نمی‌شود. گاز رومیزی و فر توکار از مزایای آشپزخانه این واحد است. قیمت هر متر این خانه 128 میلیون و 723 هزار تومان برابر با 12 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام‌شده است.

دریان سفر امید

خرید خانه مطهری_کاماپرس

سهروردی شمالی

ساختمانی 6 طبقه با 90 متر بنا در این خیابان برای فروش گذاشته‌شده که سال 1399 ساخته‌شده ولی تا امروز کلید نخورده و نوساز است. این ملک در طبقه دوم قرارگرفته و ساختمان از لابی بزرگ 70 متری بهره می‌برد. آشپزخانه وسیع و پر کابینت از دیگر مزایای این ملک است. اتاق‌خواب‌ها کاملاً از سالن جداشده‌اند و هر دو کمد دیواری‌های بزرگ سرتاسری دارند. آسانسور این ساختمان برای بردن بار مناسب نیست ولی بسیار بزرگ و لوکس و با ظرفیت 8 نفر انتخاب‌شده است. خوبی این ساختمان نزدیک بودن به مترو و خیابان اصلی و مراکز خرید است و اگر ماشین نداشته باشید و از پارکینگ استفاده نکنید این محل مناسب شما خواهد بود. شما می‌توانید باقیمت متری 133 میلیون و 333 هزار تومان و پرداخت 12 میلیارد صاحب این خانه شوید.

خردمند شمالی

دریکی از بهترین فرعی‌های خیابان خردمند شمالی در کوچه‌ای مشجر و دنج یک واحد آپارتمان 90 متری برای فروش گذاشته‌شده که ساخت سال 1397 است. این واحد خوش نقشه و رو به آفتاب در ساختمانی 4 طبقه و در طبقه آخر قرار دارد. آشپزخانه اپن، گاز رومیزی و فر توکار از مزیت‌های این خانه است. ساختمان بدون دردسر و ساکت و دارای آسانسور و انباری و پارکینگ هم هست. شما برای خرید این واحد کافی است متری 127 میلیون و 777 هزار تومان هزینه کنید و با 11 میلیارد و 500 میلیون تومان صاحب این خانه شوید.

عباس‌آباد نوساز

یک واحد آپارتمان نوساز در خیابان عباس‌آباد برای فروش آگهی شده که 90 متر بنا و 2 اتاق‌خواب دارد. این ملک توسط یکی از مهندسان به نام منطقه ساخته‌شده و داخل آن از متریال برند روز استفاده کرده‌اند. سالن این خانه بسیار بزرگ و با قابلیت پرده خور بودن ذکرشده و البته واحد با امکانات کامل ازجمله پارکینگ و انباری و آسانسور فروخته می‌شود. ملک موردنظر در طبقه 3 قرار دارد. قیمت اعلام‌شده برای هر متر 147 میلیون و 777 هزار تومان برابر با 13 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز