5 فیلم‌ پرطرفدار منتشر شده در شهریور ماه که باید ببینید

ژیوار

در طول یک ماه گذشته فیلم‌های بسیار متنوع و خوبی از طریق اکران سینمایی و یا اکران در پلتفرم‌های اینترنتی منتشر شده‌اند که ارزش دیدن دارند. این فیلم‌ها در ژانرهای مختلف در معرض دید علاقمندان به هنر قرار گرفته‌اند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 فیلم پرطرفدار اکران شده در شهریور ماه پرداخته است.

1 –فیلم سینمایی ددپول و ولورین

این فیلم سینمایی در واقع قسمت سوم از سری ددپول است که با عنوان «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) اکران می‌شود. این فیلم یکی از فیلم‌های سینمایی اصلی امسال دنیای مارول است و علاقمندان به این نوع فیلم‌های ابر قهرمانی از فیلم لذت زیادی خواهند برد.

ددپول در این فیلم درگیر یک ماموریت سنگین می‌شود و برای به پایان رساندن این ماموریت از یک ابرقهرمان دیگر به نام ولورین کمک می‌گیرد. اکران سینمایی فیلم سینمایی ددپول و ولورین از 5 مرداد آغاز شده است و مدتی زمان می‌برد تا نسخه پرکیفیت آن برای دانلود آماده شود.

فیلم سینمایی ددپول و ولورین

دریان سفر امید

2 – فیلم سینمایی سرزمین‌های مرزی

فیلم سینمایی اکشن «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) دیگر فیلم اکشن و بسیار پرخرجی است که در مرداد ماه به اکران سینمایی رسیده است. این فیلم از سری بازی‌های بسیار معروف و پرطرفدار به همین نام اقتباس شده و همین موضوع می‌تواند یکی از دلایل موفقیت آن باشد.

فیلم سینمایی سرزمین‌های مرزی دارای تیم بازیگران بسیار شناخته‌ شده‌ای نیز هست که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به کیت بلانشت، کوین هارت و جک بلک اشاره کرد. این فیلم دارای رگه‌های طنز نیز هست که آن را جذاب‌تر کرده است.

فیلم سینمایی سرزمین‌های مرزی

3 – فیلم سینمایی بیگانه: رومولوس

این فیلم هفتمین فیلم از سری فیلم‌های بیگانه است که همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. این فیلم سینمایی که با عنوان «بیگانه: رومولوس» (Alien: Romulus) ساخته شده است، یک فیلم علمی تخیلی و ترسناک است.

فیلم سینمایی رومولوس قرار بود در دیزنی پلاس منتشر شود اما در نهایت تصمیم به اکران سینمایی آن گرفته شد. فیلم توسط فده آلوارز کارگردانی شده است و داستان آن در مورد یک گروه از جوانان زباله جمع کن فضایی است که با رفتن به داخل سفینه‌های فضایی متروک، اشیای قیمتی موجود در آن را جمع آوری می‌کنند. این گروه در یکی از این اکتشافات درگیر ماجراهای عجیبی می‌شوند.

فیلم سینمایی بیگانه: رومولوس

4 – فیلم سینمایی هارولد و مداد شمعی بنفش

اگر در این روزها به دنبال دیدن یک فیلم خوش ساخت خانوادگی هستید، می‌توانید فیلم سینمایی کمدی فانتزی «هارولد و مداد شمعی بنفش» (Harold and the Purple Crayon) را ببینید.

هارولد یک شخصیت فانتزی در یک کتاب کودک است که هر چیزی را که با مداد شمعی بنفش خود بکشد، آن شئی را تبدیل به واقعیت می‌کند. حالا این شخصیت بر اساس یک اتفاق از کتاب خارج شده و در دنیای واقعی با مداد شمعی بنفش خود باعث خلق ماجراهای جالبی می‌شود.

فیلم سینمایی هارولد و مداد شمعی بنفش

5 – فیلم سینمایی جکپوت

فیلم سینمایی «جکپوت» (Jackpot) یکی دیگر از فیلم‌های کمدی اکشن مرداد ماه است که سام اصغری نیز در آن بازی کرده است. داستان این فیلم در 2030 و در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد و به همین دلیل جکپوت دارای رگه‌های علمی تخیلی نیز هست.

فیلم داستان زنی است که به صورت تصادفی برنده یک بلیت بخت آزمایی می‌شود. اما این مسابقه یک قانون عجیب دارد. در طول 24 ساعت هر کس که بتواند برنده بلیت را بکشد، صاحب پول او می‌شود. حالا این زن باید از دست یک شهر که به دنبال کشتنش هستند، فرار کند.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز