رهن آپارتمان در خیابان گیشا با 1 میلیارد تومان

رهن خانه در گیشا_کاماپرس
ژیوار

اگر بخواهید در مناطق غربی تهران خانه‌ای رهن کنید باید در کمترین حالت 1 میلیارد تومان پول داشته باشید که این مبلغ اغلب با مقداری اجاره ماهانه همراه است. یکی از محله‌های قدیمی تهران در منطقه غرب خیابان گیشا (کوی نصر) است که برای عاشقان زندگی همیشه حرفی برای گفتن دارد. گیشا به دلیل داشتن بافت قدیمی و نوساز هم‌زمان و وجود بازارهای خرید و مناطق تفریحی همیشه طرفداران زیادی داشته است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی خانه‌هایی با رهن 1 میلیارد تومان در گیشا پرداخته است.

واحد 90 متری 27 سال ساخت

شما می‌توانید یک خانه 90 متری که قدمتی حدود 27 سال دارد را در محله گیشا با 1 میلیارد و 100 میلیون تومان رهن کامل کنید و نیازی به پرداخت اجاره ماهانه ندارید. این خانه سال 1376 ساخته‌شده و دو خواب دارد. از مزایای این واحد واقع‌شدن در طبقه اول بدون پله است. بنابراین نبودن آسانسور برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. البته این خانه پارکینگ و انباری دارد و بسیار خوش نقشه و پرنور است. از دیگر مزایای این خانه امکان سکونت چندساله ذکرشده است.

بیشتربخوانید:

دو واحد بزرگ نزدیک پارک گفتگو

یک واحد بزرگ 170 متری با 3 اتاق‌خواب در یکی از بهترین خیابان‌های زوج گیشا برای رهن و اجاره گذاشته‌شده است. این ملک 16 سال پیش‌ساخته شده و امکاناتی نظیر آسانسور و پارکینگ و انباری هم دارد. از مزیت‌های این خانه قرار گرفتن در نزدیکی پارک معروف گیشا، گفتگو، است و از طرفی به خیابان اصلی هم راه دارد. در ساختمان 5 طبقه این واحد در طبقه اول واقع‌شده و ازنظر جای پارک بهترین ورودی پارکینگ را دارد. قیمت رهن این خانه 1 میلیارد تومان است و ماهی 40 میلیون تومان اجاره هم دارد.

دریان سفر امید

رهن خانه در گیشا_کاماپرس

در همین محدوده و چسبیده به پارک گفتگو یک واحد دیگر هم برای اجاره گذاشته‌شده که 95 متری و 2 خوابه است. سال ساخت خانه 1396 و دارای امکانات کامل از جمله پارکینگ و آسانسور است. این واحد در طبقه 4 از 10 طبقه قرار دارد. بهترین نکته این خانه داشتن یک بالکن بزرگ رو به پارک است که دید زیبایی برای خانه ایجاد کرده. از دیگر مزایای این خانه داشتن انباری بسیار بزرگ و جادار است. قیمت رهن این خانه 1 میلیارد تومان به همراه ماهی 50 میلیون تومان اجاره اعلام‌شده است.

واحد نورگیر 3 خوابه بسیار مناسب

در ابتدای خیابان گیشا خیابان هفتم نرسیده به فروزانفر یک واحد 171 متری بزرگ نیز برای اجاره آگهی شده که علاوه بر 3 اتاق‌خواب ۲ سرویس فرنگی و ۱ سرویس ایرانی و یک لاندری هم دارد. آشپزخانه بزرگ و تعداد بالای کابینت‌ها از دیگر مزایای این خانه است. این خانه در ساختمان 5 طبقه تک‌واحدی در طبقه چهارم قرارگرفته و مشکلات گرما و سرمای پشت‌بام را هم ندارد. از دیگر مزایای این ملک نبودن مالک در ساختمان و قابلیت تمدید چندین ساله این خانه است. قیمت اعلام‌شده برای این واحد 1 میلیارد تومان رهن با ماهی 60 میلیون تومان اجاره است.

یک خانه جذاب حیاط دار

یک واحد آپارتمان 128 متری با 3 اتاق‌خواب در گیشا آگهی شده که ساخت سال 1390 است. خانه دارای امکاناتی چون آسانسور و پارکینگ و انباری هم هست ولی ملک موردنظر در طبقه اول واقع‌شده و نیازی به استفاده از آسانسور نخواهید داشت. مهم‌ترین مزیت این خانه داشتن 50 متر حیاط‌خلوت اختصاصی است. خانه بااینکه 13 سال عمر دارد ولی بازسازی کامل در آن انجام‌شده. این واحد را به قیمت 1 میلیارد تومان با ماهی 30 میلیون تومان برای اجاره گذاشته‌اند.

رهن خانه در گیشا_کاماپرس

واحد نوساز با ویو ابدی

شما می‌توانید این آپارتمان 110 متری را در گیشا با 1 میلیارد تومان رهن و ماهی 30 میلیون تومان اجاره کنید. واحد موردنظر طبقه چهارم است ولی به دلیل داشتن آسانسور در ساختمان مشکلی نخواهید داشت. این ملک نوساز 2 اتاق‌خواب و پارکینگ و انباری دارد. منظره جلوی پنجره خانه با ویو ابدی خواهد بود و ساختمان دیگری آنجا قابلیت ساخت ندارد. کابینت‌ها هایگلس هستند و هر دو سرویس ایرانی و فرنگی در واحد تعبیه‌شده‌اند. برای سرمایش و گرمایش هم از سیستم داکت اسپیلیت استفاده‌شده است. نمای بیرونی ساختمان هم سنگ‌کار کرده‌اند که جلوه خاصی به چهره خانه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز