تماشای جاذبه های گردشگری در تور تایلند

تور تایلند - کاماپرس
ژیوار

تایلند یکی از کشورهای خاص گردشگری جهان است که ترکیبی از جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی، طبیعی و تاریخی را برای تمام سلایق گرد هم آورده است. گردشگران تور تایلند معمولا برای دیدن تمام جاذبه‌های گردشگری این کشور وقت کافی نخواهند داشت، اما می‌توانند گلچینی از بهترین و خاص‌ترین جاذبه‌های این کشور را ببینند.

کاماپرس در این گزارش جاذبه‌های گردشگری این کشور آسیایی در تور تایلند را معرفی کرده است.

 خلیج فانگ نگا

خلیج فانگ نگا بهترین مکان برای گرفتن عکس‌های خاص و کارت پستالی است. این خلیج در پارک ملی به همین نام واقع شده است و در اصل، این منطقه شامل 42 جزیره کوچک و زیبا می‌شود. این خلیج که در شمال پوکت قرار گرفته، یکی از خوش آب‌وهوا ترین مناطق تایلند هم هست. از دیگر ویژگی‌های خلیج فانگ نگا آب‌های آرام آن است که در تمام طول سال به یک شکل قرار گرفته و اجازه عکاسی رمانتیک و عاشقانه در تور تایلند را به گردشگران می‌دهد.

اگر گذرتان به این خلیج افتاد، حتما از جزایر ماک، جیمز باند و کوه پانی هم دیدن و آلبوم عکس خود را در این جزیره‌ها تکمیل کنید.

تور تایلند - کاماپرس

دریان سفر امید

معبد سپیده دم

معبد سپیده دم زیباترین معبد تاریخی و یکی از قدیمی‌ترین معابد بودایی است که در کشور تایلند بنا نهاده شده است. این معبد در بانکوک قرار دارد و یکی از معابدی است که در ساحل رودخانه چائو فرایا قرار دارد. معبد سپیده دم با کاشی‌های چینی رنگارنگ تزئین شده است و گردشگران تور تایلند را مبهوت زیبایی خود می‌کند. دسترسی به این معبد با خودرو امکانپذیر نیست و باید ابتدا با قایق‌های سریع السیر خود را به اسکله‌ تای تین رسانده و باقی مسیر را پیاده طی کرد. مناظر طلوع و غروب آفتاب در کنار این معبد خاطره‌­انگیز خواهد بود.

تور تایلند - کاماپرس

شهر قدیمی چیانگ مای

اگر در تور تایلند به دنبال بازدید از آثار تاریخی هستید، شهر چیانگ مای انتخاب خوبی است. این شهر قدیمی دارای تعداد زیادی قلعه، موزه، معبد، کاخ و خانه‌های تاریخی است که شاید گشت‌وگذار در تمام آن‌ها در طول یک روز امکانپذیز نباشد. با سفر به این شهر می‌توان کلکسیونی از تاریخ کهن تایلند و معماری سنتی این کشور را به صورت یکجا در یک مکان تماشا کرد.

ورود به این شهر برخلاف بسیاری دیگر از جاذبه‌های تاریخی تایلند، نیاز به پرداخت هزینه ندارد و گردشگران می‌توانند آزادانه در داخل شهر به گردش بپردازند. این منطقه علاوه بر تاریخی بودن، از نظر جاذبه‌های طبیعی نیز یک منطقه زیبا و بی نظیر محسوب می‌شود.

تور تایلند - کاماپرس

شهر باستانی سوکوتای

این شهر باستانی نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و خاص تور تایلند است. شهر تاریخی سوکوتای اگرچه امروزه به صورت ویرانه‌ای باقی مانده، اما در گذشته دور پایتخت پر زرق و برق این کشور بوده و ساختمان‌های عظیم و مجسمه‌های باعظمتی در آن وجود داشته است. امروزه تنها بخشی از این مجسمه‌های غول پیکر بودا در بین خرابه‌های سوکوتای سالم مانده است.

این شهر دارای دریاچه‌ها، باغ، جنگل و مناظر طبیعی نیز بوده است که بیشتر آثار طبیعی آن سالم مانده و قابل بازدید است. بازدید از این منطقه خاص می‌تواند به گردشگران حس حضور در پایتخت تاریخی سیام را منتقل کند.

تور تایلند - کاماپرس

معبد روی یک آتشفشان خاموش

یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند مربوط به یک ساختمان بسیار عجیب تاریخی به نام فانوم رانگ بوده که روی یک آتشفشان خاموش بنا نهاده شده است. هندوها اعتقاد دارند که این ساختمان و معبد دارای 15 درگاه مقدس است و هر سال چهار بار نور خورشید از تمام درگاه­‌ها به صورت همزمان به داخل معبد می‌تابد. در هنگام این رویداد، جشن‌هایی در کنار فانوم رانگ برگزار می‌شود و گردشگران تلاش می‌کنند که خود را به این مراسم برسانند.

خرید تور تایلند از «لحظه آخر»

وبسایت «لحظه آخر» فعالیت خود در حوزه گردشگری را از سال 1391 آغاز کرده و امروزه به مرجعی برای اطلاعات گردشگری، خرید تور و رزرو هتل تبدیل شده است. در این سایت امکان خرید تور به صورت اقساطی نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز