شیراز و دکوراسیون داخلی: انتخاب‌های برتر برای فضای ایده‌آل شما

شاخص
ژیوار

مجموعه‌های فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، می‌توانند با ارائه خدمات متنوع از جمله مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون، محیط‌های کاربردی و هماهنگ با نیاز فرد و منطبق با سلیقه شخصی را رقم بزنند. تنوع موجود در دکوراسیون داخلی، از طرح‌های مدرن و مینیمال گرفته تا سنتی و کلاسیک، پاسخگوی نیاز و سلیقه هر مخاطبی می‌تواند باشد. علاوه براین، مجموعه‌های دکوراسیون داخلی در شیراز، معمولا پروژه‌ها را با هدف افزایش ارزش ملک و همین‌طور ارتقای سطح کیفی زندگی به بهترین شکل ممکن نهایی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین مجموعه‌های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی در شیراز خواهد پرداخت.

دکوراسیون داخلی کیان پلاست

اجرای تمامی طرح‌های دکوراسیون داخلی، کفپوش، لمینت، دیوارپوش، سقف کاذب توسط این مجموعه امکان‌پذیر است. این مجموعه فعال در زمینه دکوراسیون داخلی نمایندگی رسمی سنگ مصنوعی و لمینک تکنو فلور است و تمامی خدمات قابل اجرا در کلیه اماکن مسکونی، اداری و تجاری است. همچنین بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تفریحی نیز می‌توانند کلیه امور مربوط به دکوراسیون داخلی خود را به کیان پلاس بسپارند.

نشانی : بلوار پاسارگاد غربی، نرسیده به خیابان یقطین، ساختمان کیان پلاست.

kian-plast-05

گالری خانه اشرافی

این مجموعه فعال در زمینه دکوراسیون داخلی در شیراز نیز یکی از مراکز تخصصی فعال و معتبر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است. در این مرکز انواع مختلف پرده‌های کلاسیک و مدرن، کاغذ دیواری و لمینت موجود و قابل اجرا متناسب با سلیقه و نیاز فرد در محیط مورد نظر اوست. همچنین پیاده‌سازی چمن مصنوعی، در محیط‌های ویلایی و محدوده‌های باز نیز توسط این مرکز تخصصی انجام می‌شود.

دریان سفر امید

نشانی : شیراز، خیابان زرگری، ساختمان مدیکال (بعد از کوچه 18)

گروه معماری واحه

این مجموعه فعال در زمینه دکوراسیون داخلی در شیراز، آماده طراحی و اجرای امور مربوط به دکوراسیون منزل، باغ و ویلا و همین‌طور بازسازی ساختمان‌های قدیمی است. گالری معماری واحه دارای مجوز فعالیت از سوی دفتر مهندسی طراحی ساختمان از وزارت راه و شهرسازی است. پیش از شروع کار، روند طراحی دکور از طریق طراحی سه‌بعدی انجام و همین امر، تصمیم‌گیری را برای افراد و متقاضیان انجام پروژه راحت‌تر می‌کند.

نشانی : معالی آباد، بعد از ورودی سوم گلدشت معالی آباد، ساختمان قصر 2، طبقه 4، واحد11

3

گروه دکوراسیون داخلی بعد سوم

این مجموعه آمادگی اجرای صفر تا صد روند طراحی دکوراسیون داخلی را دارد. در این مرکز انواع طرح‌های پتینه، طلاکوب، پنل‌های گلس نوری، انواع دیوارپوش‌های چرمی و فروش پارجه‌های پرده‌ای ترک به فروش می‌رسد. همچنین اجرای انواع سبک‌های کابینت مدرن و کلاسیک، انواع سقف‌های کشسان و انواع حجم‌های دکوراتیو، کناف و نورپردازی در سقف و دیوار، این گروه دکوراسیون داخلی در شیراز را به یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه ساختمان‌سازی نیز تبدیل کرده‌است.

نشانی : همت جنوبی، بعد از کوچه دوم، جنب آرایشگاه شهناز

4

گروه طراحی پارس

در این مجموعه نیز انجام امور مربوط به دکوراسیون داخلی با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. اجرای طرح‌های مختلف کابینت ام دی اف، وکیوم و های گلس، نمایندگی رسمی درب‌های لوکس ضدسرقت از خدمات این گروه طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز است. همچنین افراد می‌توانند با خیالی آسوده، طراحی و ساخت کمد دیواری منزل خود را نیز به گروه طراحی پارس بسپارند. از ویژگی‌های برجسته گروه طراحی پارس می‌توان به تعهد به کیفیت، استفاده از مواد و متریال‌های باکیفیت، و دقت در اجرای پروژه‌ها اشاره کرد.

نشانی : چهارراه ریشمک، مجتمع امیرکبیر، واحد 207 و 209

پارس

انتخاب بهترین مجموعه دکوراسیون داخلی در شیراز با «پی جو»

پی جو، بعنوان سامانه جست­‌وجو در بانک مشاغل شیراز، با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه­‌اندازی شده‌است. مشاغل برتر در زمینه خدمات زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی و همین‌طور یهترین مجموعه دکوراسیون داخلی در شیراز از طریق سایت این مجموعه قابل مشاهده هستند. فعالان حوزه ارز دیجیتال برای یافتن بهترین مجموعه دکوراسیون داخلی در شیراز، با مراجعه به این وبسایت به نشانی payju.ir می‌توانند در این زمینه بهترین انتخاب را داشته‌ باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز