چرا باید تن کوین بخریم؟

ژیوار

پاول دورف و تیم تلگرام از همان ابتدای کار به دنبال فعالیت اساسی در دنیای رمزارزها بودند و حاصل این ایده‌ و فعالیت‌ها اکوسیستم تن و تن کوین به عنوان رمزارز اصلی این اکوسیستم بوده است. این روزها خبرهای بسیار خوبی از این رمزارز شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که اکوسیستم تن می‌تواند حتی با اکوسیستم عظیم اتریوم نیز رقابت کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی رمزارز تن کوین و اهمیت آن پرداخته و نکاتی را در زمینه خرید این ارز آینده دار ارائه کرده است.

رمزارز تن چیست؟

تون کوین که در بازار با نام مخفف TON شناخته شده و معامله می‌شود، به رمزارز تلگرام نیز معروف است. TON به خودی خود مخفف The Open Network یا شبکه باز است است که همین نام می‌تواند معرف طرز فکر پاول دورف به عنوان خالق تلگرام که خود نرم افزاری باز است، باشد.

هدف تن ارائه یک شبکه سریع، ارزان و کم هزینه و بستری امن است که بتواند به رقابت با سایر بلاکچین‌ها بپردازد. رشد سریع طرفداران تن به دلیل محبوبیت بالای تلگرام اتفاقی قابل پیش‌بینی بود و به نظر می‌رسد که این علاقمندی به رمزارز تن همچنان بیشتر خواهد شد.

از تن کوین غافل نشوید

دلیل اهمیت تن را باید در چند جنبه خاص آن بررسی کرد. یکی از این جنبه‌های بسیار مهم، تلفیق آن با پیام‌رسان محبوب تلگرام است. به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک تن کوین به عنوان ارز اصلی برای تبادلات مالی در تلگرام مورد استفاده واقعی قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز این کاربرد به سایر برنامه‌ها تسری پیدا خواهد کرد.

دریان سفر امید

از سوی دیگر این روزها رمزارزهای محبوب زیادی بر روی بلاکچین تن در حال ساخته شدن هستند. برای نمونه می‌توان به رمزارزها و ایردراپ‌های نات کوین، داگز، بلوم، همستر، تپ سواپ، یس کوین، پیکسل تپ و بسیاری دیگر از ربات‌های رمزارزی محبوب این روزها اشاره کرد. رشد هر کدام از این رمزارزها، نیاز به تن را افزایش داده و باعث رشد TON خواهد شد.

خرید تن کوین از بیتکسینو

از کجا می‌توانیم TON بخریم؟

خرید تن کوین بسیار آسان است. امروزه بیشتر صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز داخلی و خارجی، نسبت به لیست TON و خرید و فروش آن اقدام کرده‌اند. کافیست از طریق صرافی‌ها و با استفاده از تتر اقدام به خرید تن کنید.

در صرافی‌های داخلی خرید TON به صورت ریالی نیز امکان‌پذیر است و معمولا می‌توان با کارمزد مناسب به مقدار لازم این رمزارز را تهیه کرد.

روش نگهداری رمزارز تن

رمزارز تن امروزه توسط بسیاری از صرافی‌ها و کیف پول‌ها پشتیبانی می‌شود. در صورت خرید از صرافی می‌توانید رمزارزهای خود را در همان صرافی نیز نگهداری کنید. اما در صورتیکه می‌خواهید تن کوین را با امنیت بیشتر نگهداری کنید، می‌توانید پس از خرید به کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری خود انتقال دهید.

این روزها اصلی‌ترین کیف پول‌های تن شامل تن کیپر، کیف پول داخلی تلگرام، تن هاب و کریپتو بات می‌شود. با توجه به وضعیت تحریم‌ها و مشکلات ایرانی‌ها در زمینه نگهداری و معاملات رمزارزی، در بین موارد فوق، کیف پول نرم افزاری تن کیپر می‌تواند پیشنهاد بهتری باشد.

آینده TON چگونه خواهد بود؟

آینده تن کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل پیامرسان تلگرام است که روز به روز در حال توسعه و ترکیب قابلیت‌های خود با قابلیت‌های بلاکچین تن است. در واقع آینده تن و تلگرام بیش از اندازه به هم وابسته خواهد شد.

علاوه بر این ایردراپ‌های متعددی که این روزها توسط بات‌های تلگرامی راه اندازی می‌شود نیز می‌تواند روی آینده تن تاثیر بگذارد. به خصوص اینکه برخی از این ایردراپ‌ها موفق شده‌اند تعداد کاربران و سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جذب کنند.

در نهایت، اصلی‌ترین مسیر آینده تن کوین را توسعه بلاکچین تن و افزایش امکانات و ویژگی‌های آن رقم خواهد زد.

خرید تن کوین با کمترین کارمزد از صرافی «بیتکسینو»

صرافی بیتکسینو یکی از صرافی‌های  فعال حوزه کریپتو است که موفق به دریافت عنوان دانش بنیان نیز شده است. این صرافی دارای پلتفرم امن برای نگهداری و معاملات ارزهای دیجیتال است و بیشتر خدمات ارائه شده این صرافی در سطح صرافی‌های معتبر جهانی است. بیتکسینو در انجمن بلاکچین ایران نیز عضویت دارد.

شما می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کسب اطلاعات در مورد خدمات صرافی بیتکسینو به سایت این صرافی به آدرس bitexino.com مراجعه و یا با  تلفن 02128426461 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیتکسینو
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز