5 فرصت شغلی در رشت برای زنان با حقوق بیش از 20 میلیون تومان

فرصت شغلی برای زنان
ژیوار

با افزایش مخارج زندگی در شهر رشت مانند سایر شهرهای ایران، روز به روز به تعداد زنانی که به دنبال فرصت‌های شغلی با درآمد بیش از ۲۰میلیون تومان هستند، افزوده می‌شود. البته، تعداد مشاغلی که این میزان درآمد با شرایط عالی دارند هم کم نیست، فقط باید بدانید که از کجا شروع کنید.

کاماپرس در این گزارش، ۵ نمونه از فرصت‌های شغلی مناسب زنان با حقوق بیش از ۲۰میلیون تومان را بررسی می‌کند تا نقطه شروع شما باشند.

استخدام همراه با آموزش رایگان

اولین فرصت شغلی برای زنانی که به دنبال کاری با درآمد بالای ۲۰میلیون تومان در رشت هستند در یک شرکت فرهنگی است. این شرکت فرهنگی در محله نیکمرام رشت اعلام کرده که به خانم‌هایی که هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶ در این شرکت کار کنند، حداقل ۲۳میلیون تومان حقوق ماهانه می‌دهد. این شرکت برای دانشجویانی که به دنبال کار پاره‌وقت هستند نیز شرایطی مهیا کرده که بتوانند درآمدی بالای ۲۰میلیون تومان کسب کنند. از همه مهم‌تر، آموزش‌های رایگان مربوط به وظایف افراد در این فرصت شغلی نیز به آنها ارائه می‌شود. البته، از همین ابتدا باید بدانید که این موقعیت شغلی بیمه ندارد.

فروشنده حضوری مویرگی با درآمد بالا

این فرصت شغلی برای کسانی مناسب است که کمتر از یک سال سابقه کار ویزیتوری و فروشندگی و وسیله نقلیه دارند. ظاهر آراسته، فن بیان قوی و روابط عمومی بالا و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم از شرایط دیگر این فرصت شغلی است. این شرکت برای زنان و مردانی که هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶  فروشنده آنها می‌شوند، هر ماه حقوق و پورسانت تا ۳۹میلیون تومان به‌علاوه بیمه در نظر گرفته است. بنابراین، اگر روحیه انجام کاری مثل فروشندگی و ویزیتوری را دارید، احتمالا این کار برای شما مناسب باشد.

فرصتهای شغلی برای زنان

دریان سفر امید

طراحی سایت پروژه‌ای با درآمد تا ۳۰میلیون تومان

شرکتی در منطقه امین‌الضرب رشت، از خانم‌های خانه‌دار یا افرادی که به دنبال شغل دوم هستند، برای این کار دعوت به همکاری کرده است. اگر به طراحی سایت و کارهایی مانند آن علاقه دارید، این موقعیت شغلی برای شما ایده‌آل خواهد بود. این موقعیت شغلی که به صورت پروژه‌ای است، بیمه، امکان دورکاری و حقوق ماهانه از ۱۵ تا ۳۰میلیون تومان دارد. از ویژگی‌های قابل توجه این فرصت شغلی این است که به افراد علاقه‌مندی که طراحی سایت نمی‌دانند نیز این کار را آموزش می‌دهد. در نهایت نیز مدرک فنی حرفه‌ای و گواهی حضور در دوره‌های آموزشی را دریافت می‌کنید تا بتوانید در آینده برای خودتان کار کنید.

استخدام ویزیتور با حقوق بالا

ممکن است به کار ویزیتوری علاقه داشته باشید اما حوصله دردسرهای رفت و آمدهای بسیار را نداشته باشید. در این صورت، به شما این فرصت شغلی در غرب رشت را پیشنهاد می‌دهیم. این شرکت به ویزیتورهایی نیاز دارد که بدون نیاز به ورود و خروج از دفتر کار و به صورت تلفنی بتوانند مشتریان را جذب کنند. کار در این محیط دوستانه، بیمه و حقوق تا ۳۰میلیون تومان را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

کارشناس فروش حضوری خانم

اگر خانمی خلاق و پویا با روابط عمومی بالا هستید و به شغل فروشندگی علاقه دارید، به شما کار در یک شرکت تولید و توزیع قطعات یدکی اورجینال خودرو را پیشنهاد می‌دهیم. این موقعیت شغلی بیمه و حقوق ثابت ۱۳میلیون تومانی دارد اما اگر انگیزه کافی داشته باشید و خوب کار کنید، می‌توانید با کسب پورسانت‌های بالا درآمدی بیش از ۲۰میلیون تومان داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز