حمله تند رضا رشیدپور به اظهار نظر سعید جلیلی

رضا رشیدپور-کاماپرس
ژیوار

رضا رشیدپور به ویدیویی که سعید جلیل در رابطه با کابینه پزشکیان منتشر کرده بود واکنش نشان داد. او در شبکه ایکس نوشت: «آیا ارسال پیام ویدیویی خطاب به مردم و جهش رسانه‌ای پیرامون آن در راستای وحدت ملی است؟»

به گزارش کاماپرس، رضا رشیدپور در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: «نقد کابینه حق شهروندی همه، از جمله آقای دکتر جلیلی است. حتی خوب است که ایشان می‌تواند مستقیما به نمایندگانش در مجلس انتقال دهد.»

‏او در ادامه سوالی پرسیده که آیا ارسال پیام ویدیویی خطاب به مردم و جهش رسانه‌ای پیرامون آن در راستای وحدت ملی‌ست؟ به عقیده رشیدپور این پیام ویدیویی سعید جلیلی تنها یک نتیجه دارد و آن تهییج روانی جامعه‌ای است که از منازعات خسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

‏ناگفته نماند به تازگی سعید جلیلی، رقیب مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار ویدیویی نسبت به کابینه پیشنهادی پزشکیان انتقاد و اعلام کرد که ما هم به سهم خودمان در رابطه با کابینه پیشنهادی بررسی‌های لازم را به عمل می‌آوریم و آن را در اختیار دولت قرار می‌دهیم. ویدیو جلیلی در فضای مجازی بازتاب‌های متفاوتی میان کاربران داشت.

رضا رشیدپور-کاماپرس

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “حمله تند رضا رشیدپور به اظهار نظر سعید جلیلی

  1. احمد گفته:

    متن صحبت های آقای جلیلی را خواندم آن جهتی که مورد نظر رشید پور این در آن ندیدم و نگران رشید پور شدم اگر جملات بالا واقعا از طرف رشید پور باشه حتما باید یک فکری برایش کرد من برای نجات رشیدپور اعلام آمادگی میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز