تهدیدات سایبری در سال‌ های اخیر تغییر هویت دادند

ژیوار

همایش تخصصی “دمسان‌رایانه” در حوزه امنیت، با حضور علیرضا مسلمی، رئیس هیئت‌مدیره دمسان‌رایانه، و رضا اخلاقی، بنیان‌گذار و معاون فنی این شرکت، در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، این همایش به مناسبت بیست‌وسومین سالگرد تأسیس دمسان‌رایانه برگزار شد و در آن چالش‌های اصلی حوزه امنیت و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بمسلمی در این همایش از برنامه‌های توسعه‌ای دمسان‌رایانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اعلام کرد که این شرکت در حال گسترش سبد خدمات و محصولات خود است.

او همچنین از تأسیس آکادمی آموزشی این شرکت برای افزایش مهارت دانشجویان، مشتریان و همکاران خبر داد و تاکید کرد که این آکادمی به ویژه به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که تجربه کافی ندارند و همچنین به مشتریان و همکاران دمسان‌رایانه خدمات آموزشی خواهد داد.

اخلاقی، بنیان‌گذار و معاون فنی دمسان‌رایانه، نیز با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی متخصص در حوزه امنیت، از وضعیت فعلی این حوزه هشدار داد. او کمبود نیروی انسانی متخصص و مهاجرت گسترده این افراد را تهدیدی جدی برای امنیت شبکه‌های کامپیوتری در ایران نامید و تأکید کرد که هیچ ابزاری نمی‌تواند جایگزین نیروی انسانی متخصص شود.

دریان سفر امید

معاون فنی دمسان‌رایانه با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در امنیت شبکه، تأکید کرد که کلید حل مشکلات امنیت شبکه، تربیت نیروهایی است که بتوانند با دانش و مهارت خود به‌درستی از ابزارها استفاده کنند. بدون نیروی انسانی خبره، پیشرفت در این حوزه ممکن نخواهد بود.

فاطمه مشرفی، مدیرعامل دمسان‌رایانه، در این همایش با تأکید بر نقش حیاتی امنیت سایبری در دنیای دیجیتال، به تعهد این شرکت در حفاظت از بسترهای دیجیتال و تطبیق با تهدیدات سایبری نوین پرداخت. او همچنین به تغییر ماهیت تهدیدات سایبری در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود که با ظهور مفاهیم نوین، تهدیدات سایبری نیز دگرگون شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

امیرحسین ظهیری، مدیر فنی دمسان‌رایانه، با معرفی خدمات این شرکت، به اهمیت تضمین دسترس‌پذیری بالا برای مشتریان اشاره کرد. او توضیح داد که دمسان‌رایانه با استفاده از ۲ تکنیک “اکتیو/اکتیو” و “اکتیو/پسیو”، سطح بالایی از دسترس‌پذیری خدمات را در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

در این همایش، چالش‌های اصلی حوزه امنیت، برنامه‌های توسعه‌ای شرکت، تأکید بر اهمیت نیروی انسانی متخصص، و تلاش‌های دمسان‌رایانه برای مقابله با تهدیدات سایبری و افزایش دسترس‌پذیری خدمات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز