خرید خانه 90 متری در کرج با 2 میلیارد تومان

آپارتمان در کرج
ژیوار

آپارتمان‌های ۹۰ متری در محله‌های مختلف کرج معمولا تا ۲ میلیارد تومان قیمت دارند و برای کسانی که در فکر خانه‌دار شدن در نزدیکی تهران هستند، گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش خرید خانه‌ 90 متری در محله‌های مختلف کرج و امکانات آنها را بررسی می‌کند.

آپارتمان ۹۰ متری در محمدشهر کرج

اگر حدود ۲ میلیارد تومان بودجه دارید و می‌خواهید یک آپارتمان شیک ۹۰ متری در کرج بخرید، می‌توانید در منطقه محمدشهر یک آپارتمان دوخوابه شیک و تمیز پیدا کنید. این آپارتمان در شهرک طلاییه این منطقه در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری و آسانسور دارد. چنین آپارتمانی برای زوج‌های جوانی که یک یا دو فرزند کوچک دارند و به فکر خرید خانه‌ای با اتاق مخصوص هستند، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. در حال حاضر، قیمت این آپارتمان یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان ۹۰ متری در مهستان

در صورتی که به دنبال یک آپارتمان ۹۰ متری در یکی از بهترین محله‌های کرج هستید، باید برای خرید آن یک میلیارد و ۹۷۰میلیون تومان هزینه بپردازید. این آپارتمان دوخوابه که در طبقه اول از یک ساختمان سه‌طبقه در فاز ۲ مهستان واقع شده، نقشه‌ای عالی دارد. پنجره‌های این آپارتمان رو به فضای باز و سرسبز هستند و همین موضوع هم باعث شده که اتاق‌های آن همیشه پرنور باشند. بنابراین، اگر عاشق گل و گیاه هستید یا می‌خواهید در خانه‌ای با نور بیشتر زندگی کنید، این آپارتمان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما باشد. درب ریموت‌دار و دوربین‌های مداربسته این ساختمان نیز باعث افزایش امنیت آن برای خانواده‌ها شده است.

دریان سفر امید

آپارتمان ۸۸ متری در محمودآباد کرج

ممکن است به دنبال یک آپارتمان با متراژی حدود ۹۰ متر در محله‌ای امن از شهر کرج باشید. در این صورت، می‌توانید یک آپارتمان ۸۸ متری در خیابان محمودآباد را با قیمت یک میلیارد و ۹۵۰میلیون تومان خریداری کنید. این آپارتمان که صاحب آن به‌علت مهاجرت قصد فروش فوری دارد، در منطقه‌ای آرام و بسیار امن قرار گرفته و دو اتاق دارد. آپارتمان محله محمودآباد در سال ۱۳۹۴ ساخته شده و برای خانواده‌های کم‌جمعیت که می‌خواهند فرزندانشان در محله آزادانه بازی کنند، بسیار مناسب است.

آپارتمان تک واحدی در کرج نو

به کسانی که در فکر خرید یک آپارتمان با متراژ تقریبا ۹۰ متری هستند، نیز یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در محله کرج نو روجود دارد. این آپارتمان تک واحدی در طبقه همکف از یک ساختمان شش‌طبقه واقع شده و سال ساخت آن نیز  ۱۳۸۸ است. این آپارتمان بازسازی شده و کمد دیواری و انباری دارد و فاصله آن با مترو نیز حدود ۱۰ دقیقه است. بنابراین، اگر به سکونت در آپارتمانی علاقه دارید که رفت‌وآمد به آن دردسرهای از راه‌پله بالا رفتن را ندارد، این آپارتمان با قیمت یک میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان برای شما مناسب است.

شهر کرج

آپارتمان در شهر جدید اندیشه

شهر جدید اندیشه نیز از جمله محله‌های نوساز کرج است که خانه‌های حدود ۹۰ متر با قیمت نزدیک به ۲ میلیارد تومان دارد. در این محله یک آپارتمان دوخوابه ۸۵ متری یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده در طبقه اول قرار دارد و پارکینگ و انباری از جمله امکانات آن است. آپارتمان دوخوابه شهر اندیشه با پنجره‌های نورگیر برای خانواده‌های کم‌جمعیتی که می‌خواهند خانه‌دار شدن را از محله‌ای نزدیک تهران شروع کنند، بسیار مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خرید خانه 90 متری در کرج با 2 میلیارد تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز