بازدید از بکرترین طبیعت جهان با ارزان ترین تور آفریقای جنوبی

ارزان ترین تور آفریقای جنوبی - کاماپرس
ژیوار

در سفر با ارزان ترین تور آفریقای جنوبی مسافران می‌توانند در دل طبیعتی بکر و پارک‌های ملی گوناگون غرق شوند. در آفریقای جنوبی حیوانات عظیم الجثه و مهمی زندگی می‌کنند که در خطر انقراض قرار دارند و به همین جهت محافظت از آن‌ها یکی از اهداف مردم بومی است. در این منطقه جنگل‌ها، دشت‌ها، کوه‌ها و رودخانه‌های زیبایی به چشم می‌خورند و مردم محلی بسیار خونگرم و مهربان هستند.

کاماپرس در این گزارش بهترین جاذبه‌های طبیعی که در ارزان ترین تور آفریقای جنوبی می‌توان دید را معرفی می‌کند.

پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر یکی از معروف‌ترین ذخیره‌گاه‌های آفریقای جنوبی است که قدمتی طولانی دارد. این منطقه برای علاقه‌مندان به حیات وحش، دنیایی از زیبایی را فراهم می‌کند و در آن می‌توان در مساحتی بیش از 2 میلیون هکتار گردش کرد. پارک کروگر حدود 3 تا 4 ساعت از شهر ژوهانسبورگ فاصله دارد و در آن حیواناتی مانند پلنگ، شیر، بوفالو، فیل و کرگدن را می‌توان از نزدیک دید.

گاردن روت، بهشتی از جنگل و دریا

ارزان‌ترین تور آفریقای جنوبی فرصتی را فراهم می‌کند که گردشگران بتوانند در امتداد سواحل جنوب شرقی این قاره قدم بزنند و ترکیبی از جنگل و دریا را در کنار یکدیگر ببینند. گاردن روت یکی از خیره‌کننده‌ترین مناظر آفریقا است و طول آن به 200 کیلومتر می‌رسد. این منطقه که بین خلیج موسل و رودخانه استورمز می‌توان آن را پیدا کرد، شهرهای ساحلی زیبایی نیز دارد و در آن مزارع شترمرغ و غارهای کنگو به چشم می‌خورند.

 ارزان ترین تور آفریقای جنوبی - کاماپرس

دریان سفر امید

رشته کوه دراکنزبرگ در آفریقای جنوبی

از دیگر مناطق طبیعی بکر در جهان، رشته کوه دراکنزبرگ به معنای اژدها است. این منطقه یکی از بلندترین قله‌های کشور را در خود جای می‌دهد و انواع آبشار، غار و نهرهای کوهستانی در آن دیده می‌شوند. همچنین این رشته کوه از پارک مالوتی دراکنسبرگ می‌گذرد که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. مسیر کوهستانی جذاب، امکاناتی مانند دوچرخه سواری، صخره نوردی و پاراسلینگ یا ماهیگیری و قایق سواری از محبوب‌ترین تفریحات این منطقه هستند.

پارک تالاب سیمانگالیسو

این پارک در ساحل شمالی استان کوازولو ناتال واقع شده است و یکی از بهترین مناطق با شگفتی‌های طبیعی گوناگون است. این منطقه بیش از 526 گونه پرنده و حیوانات دیگر را در خود جای می‌دهد و حیات وحش بکر و زیبایی دارد. مسافران ارزان ترین تور آفریقای جنوبی، در این پارک تالابی می‌توانند کروکودیل، لاک پشت و اسب آبی را از نزدیک ببینند و از تماشای گونه‌های نادری مانند گورخر، کرگدن، بابون و گاومیش‌های وحشی لذت ببرند.

 ارزان ترین تور آفریقای جنوبی - کاماپرس

پارک فراملی کالاهاری در آفریقای جنوبی

پارک فراملی کالاهاری بین آفریقای جنوبی و بوتسوانا واقع شده است و امکان بازدید از آن در ارزان ترین تور آفریقای جنوبی وجود دارد. این پارک طبیعی در سال 2000 و با ادغام پارک ملی کالاهاری جمسبوک و پارک ملی جمسبوک بوتسوانا ایجاد شده است و به عنوان گنجینه‌ای غنی از حیوانات خاص آفریقا شناخته می‌شود. در این منطقه شیر کالاهاری، کفتار و یوزپلنگ زندگی می‌کنند.

پارک ملی آدو الفنت برای بازدید از فیل ها

پارک ملی آدو الفنت به عنوان سومین پارک ملی بزرگ در آفریقای جنوبی شناخته می‌شود و بازدید از آن را نباید از دست داد. این منطقه در سال 1931 برای جلوگیری از انقراض گونه‌ای از فیل‌ها مورد توجه قرار گرفت و در حال حاضر در آن بیش از 600  فیل زندگی می‌کنند. جمعیت زیادی از پنگوئن‌های آفریقایی نیز در این پارک ملی ساکن هستند که جذابیت زیادی برای گردشگران دارند. این پارک در کیپ شرقی و در 72 کیلومتری شمال پورت الیزابت واقع شده است.

 ارزان ترین تور آفریقای جنوبی - کاماپرس

تجربه سفری متفاوت با «اوج آرام»

«اوج آرام» آژانس مسافرتی مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است. این مجموعه امکان دریافت اقامت و ویزا، پاسپورت و همچنین پذیرش تحصیلی را در کشورهای مختلف فراهم می‌کند و بیش از 500 پرونده موفق در این زمینه دارد. همچنین تورهای مسافرتی خاص «اوج آرام» باعث می‌شود تا سفرهایی متفاوت مانند سفر به آفریقای جنوبی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای مسافرتی «اوج آرام» به خصوص تورهای آفریقای جنوبی، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.oujaram.ir دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02145419 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز