5 عطر زنانه خنک مناسب دورهمی های تابستانه + قیمت

بهترین عطر تابستانه زنانه-کاماپرس
ژیوار

تازگی و شادابی یک رایحه‌ی تابستانی باعث می‌شود در میان انبوهی از انتخاب‌های متفاوت عطرهایی مانند لایت بلو دولچه گابانا و چنس او تندر شنل گزینه‌هایی مناسب و خاص به حساب ‌آیند. محدوده‌ی قیمتی این عطرها از 3 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان است.

کاماپرس، در این گزارش به معرفی 5 نمونه از عطرهای زنانه‌ با رایحه‌ خنک مناسب تابستان می‌پردازد.

لامور؛ اثری فریبنده از برند فرانسوی لالیک

عطر زنانه‌ی لامور یک اثر فریبنده از برند فرانسوی لالیک است که در سال 2013 وارد بازار شد. این عطر با ترکیب منحصر به فرد خود یک رایحه‌ی به یاد ماندنی را تداعی ‌می‌کند. استفاده از روایح شیرین و گلی به ویژه گل یاس، ترنج، بهارنارنج و گل مریم لامور را تبدیل به عطری کرده که حس آرامش و نشاط را به شما منتقل می‌کند. ماندگاری خوب و پخش بوی بسیار این عطر باعث می‌شود برای قرارهای رسمی و دورهمی‌های دوستانه انتخاب مناسبی باشد.

قیمت اصلی این عطر حدود 3 میلیون تومان است.

عطر زنانه لالیک لامور (LALIQUE - L'Amour)

دریان سفر امید

 

عطر زنانه لایت بلو زنانه؛ تجسمی از طبیعت مدیترانه

این عطر تداعی‌گر زیبایی‌های مدیترانه‌ است. با رایحه‌ی خنک میوه‌هایی مانند سیب سبز و لیموی سیسیلی که با نت‌های میانی مشک و چوب ترکیب شده، طراوات طبیعت را به ارمغان می‌آورد. لایت بلو با انتقال حس شادابی آفتاب و خنکی دریا مناسب زنانی است که می‌خواهند تعادل ظرافت و سرزندگی را نشان دهند. مجموع این ویژگی‌ها این عطر را تبدیل به انتخابی خوش‌بو و هوشمندانه می‌کند.

شیشه‌ی 100 میلی‌لیتر این عطر به قیمت 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد که با تخفیف به قیمت 4 میلیون و 190 هزار تومان می‌توانید آن را خریداری کنید.

لایت بلو-کاماپرس

شنل چنس او تندر؛ آرامشی از جنس زنبق و یاسمن

عطر زنانه شنل چنس او تندر یا شنل صورتی که برخی آن را با این نام می‌شناسند تجسمی از احساسات ظریف زنانه است. این عطر رایحه‌ای گلی و میوه‌ای دارد. ترکیب نت‌های گریپ‌فروت، گل یاسمن و زنبق آرامشی دلنشین را به همراه می‌آورد. روح جوان و بی‌پروای این رایحه آن را به انتخابی مناسب برای استفاده‌ی روزمره و موقعیت‌های خاص تبدیل می‌کند.

قیمت اصلی این عطر 12 میلیون تومان است.

شنل-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال: به گرمای کهربا به خنکای نیلوفر آبی

ورساچه برایت کریستال عطری سرشار از طراوت و شادابی از برند ایتالیایی ورساچه است. این عطر با ترکیبی از نت‌های خنک و تازه مانند یوزو، انار، نیلوفر آبی و ماگنولیا لطافتی خاص را در خود جای داده است. استفاده از رایحه‌های کهربا و چوب ماهون به این عطر گرما و شیرینی لطیفی بخشیده است. کنار هم قرار گرفتن نت‌های این چنینی ورساچه را تبدیل به عطری لطیف و مناسب روزهای تابستانی کرده که همیشه به‌روز می‌ماند.

شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطر به قیمت 8 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لانوین اکلت: لطافتی پیچیده از چوب صندل و گل یاس

لانوین با ترکیب مرکبات و فلفل صورتی که دارد انرژی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. رایحه‌های گل یاس و مریم تجسم لطافتی زنانه اما پیچیده را در کنار نت‌های گرم چوب صندل و مشک ایجاد می‌کند. تعادل روایح و ماندگاری ترکیب‌های به کار رفته لانوین را تبدیل به عطری با بوی خاص می‌کند.

قیمت اصلی این عطر 3 میلیون و 600 هزار تومان است.

2-عطر اکلت لانوین زنانه

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرسرا
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز