5 رستوران معروف در تور برزیل

ژیوار

در تور برزیل لاکچری علاوه بر امکان تجربه غذاهای بومی و اصیل برزیل، می‌توان از غذاهای نوآورانه و فصلی مختلف نیز لذت برد. اغلب رستوران‌های معروف این کشور، سرآشپزهایی شناخته شده و کاربلد دارند که از محصولات طبیعی و تازه استفاده می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 رستوران معروف که در تور برزیل لاکچری می‌توان تجربه کرد را معرفی می‌کند.

رستوران D.O.M در برزیل

رستوران D.O.M با سرآشپز مشهورش الکس آتالا، از جمله بهترین رستوران‌های برزیل است و سعی در رواج بیشتر غذاهای بومی دارد. مسافران تور برزیل لاکچری در صورتی که به دنبال غذاهای محلی این کشور باشند، می‌توانند در این مجموعه بهترین گزینه‌ها را پیدا کنند. در این رستوران از محصولات محلی تازه مانند آمازونیایی پیرو، تاکاکا و جلبک دریایی استفاده می‌شود و خلاقیت‌هایی نیز در منوی آن وجود دارد.

رستوران D.O.M در مرکز شهر سائوپائولو قرار گرفته است و فضایی شیک و بسیار زیبا را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. از غذاهای محبوب و نوآورانه‌تر این رستوران باید به پیراروکو (یک نوع ماهی آمازون) و موس شکلات با فلفل آمازونی اشاره کرد.

دریان سفر امید

رستوران Ora در برزیل

رستوران زیبای دیگری که در تور برزیل لاکچری می‌توان تجربه کرد، با نام اورا شناخته می‌شود. این رستوران در شهر ریو دو ژانیرو واقع شده است و فلیپ برونو سرآشپز سرشناس آن است. این مجموعه از برترین رستوران‌ها در زمینه نوآوری و ارائه غذاهای جدید است و در آن از مواد اولیه تازه و محلی استفاده می‌شود. همچنین منوی این رستوران به صورت فصلی تهیه می‌شود و در آن طعم‌های جدید قابل توجهی وجود دارد.

طراحی فضای رستوران اورا بسیار مدرن و شیک است و در آن کباب‌ها و دسرهای خوشمزه‌ای سرو می‌شود. همچنین نوشیدنی‌های دست ساز این مجموعه نیز معروف هستند.

رستوران Fasano در برزیل

رستوران Fasano یکی از رستوارن‌های محبوب سائوپائولو است که در آن غذاهای ایتالیایی خوشمزه‌ای تهیه می‌شود. این مجموعه، فضایی بسیار لوکس و زیبا دارد و طراحی سنتی داخلی آن قابل توجه است. همچنین این رستوران غذاهای خود را با مواد اولیه تازه تهیه می‌کند و در آن انواع پاستاهای دست ساز و غذاهای دریایی خاص سرو می‌شوند.

این رستوران استیک‌های برشته فوق‌العاده‌ای دارد و در آن می‌توان تعهد و کیفیت را به طور کامل دید. رستوران Fasano برای افرادی که به غذاهای ایتالیایی علاقه دارند، انتخابی جذاب است.

رستوران Lasai در برزیل

رستوران Lasai محصولات خود را به طور تازه و طبیعی فراهم می‌کند و در ریو دو ژانیرو واقع شده است. رافائل کوستا ای سیلوا، سرآشپز این رستوران، منویی فصلی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که تجربه‌ای نو با طعم‌های پیچیده و خلاقانه است. فضای این مجموعه بسیار مدرن و شیک است و در آن محیطی آرامش بخش با باغ‌هایی زیبا در اطراف به چشم می‌خورد.

این رستوران کیفیت بسیار بالایی از غذاها را ارائه می‌دهد و در آن می‌توان انواع غذاهای جدید را امتحان کرد.

رستوران Casa do Porco در برزیل

این رستوران در سائوپائولو قرار دارد و یکی از پیشگامان آشپزی مدرن در برزیل است. این مجموعه اکثر غذاهای خود را بر پایه گوشت خوک تهیه می‌کند و در آن غذاهایی جدید و خلاقانه سرو می‌شوند. سرآشپز این رستوران ژفرسون رودریگز نام دارد و از سوشی خوک تا تاکوی خوک را طبخ می‌کند. کیفیت غذاهای این مجموعه بسیار زیاد است و در آن‌ها فرهنگ غذایی برزیل پررنگ می‌شود.

دکوراسیون این رستوران مینیمال و هنری است و فضایی گرم و صمیمی دارد. مسافران تور برزیل لاکچری که به تجربه غذاهای لذیذ و جدید تمایل دارند، حتما باید سری به رستوران Casa do Porco بزنند.

سفر به برزیل با «اوج آرام»

«اوج آرام» مجموعه‌ای باتجربه و مطمئن در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است. این آژانس مسافرتی، افراد زیادی را همه روزه در سراسر جهان همراهی می‌کند و همچنین خدماتی مانند اخذ ویزا، دریافت پاسپورت، گرفتن اقامت کاری و اقامت تحصیلی را ارائه می‌دهد. در این مجموعه بیش از 500 پرونده موفق در زمینه خدمات اخذ اقامت ثبت شده است.

تورهای خارجی «اوج آرام» نیز طرفداران زیادی دارند. از محبوب‌ترین تورهای این آژانس مسافرتی، تور برزیل لاکچری است که در آن بهترین خدمات با قیمتی منصفانه عرضه می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات مختلف این مجموعه و رزرو تور می‌توانید از سایت آن با آدرس www.oujaram.ir دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02145419 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز