آشنایی با جدیدترین متریال‌ های دکوراسیون داخلی در تهران

ژیوار

 بسیاری از افراد تصور می‌کنند که چیدمان دکوراسیون داخلی منزل کار آسانی است و با سیلقه افراد انجام می‌شود.، با این وجود باید در نظر داشت که نکات بسیار مهمی در این زمینه وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توان بهترین استفاده را از فضای منزل برد. در هر بازه زمانی تعداد جدیدی از متریال‌ها برای دکوراسیون داخلی در تهران ترند می‌شوند که با ترکیبی از هنر، سلیقه و خلاقیت می‌توانند فضا زیبایی برای افراد ایجاد کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی جدیدترین متریال‌های دکوراسیون داخلی در تهران پرداخته است.

لیمنت از مدرن‌ترین متریال‌های دکوراسیون داخلی

در گذشته به میزان زیادی از پارکت‌های چوبی به عنوان کف‌پوش در دکوراسیون داخلی در تهران استفاده می‌شد. با گذشت زمان و تولید با تیراژ بالا کف‌پوش‌های چوبی، مسائل مربوط به محیط‌ زیست و حفاظت از آن مطرح شد. در حال حاضر از پارکت‌های لمینت به عنوان جایگزین مناسب و باکیفیت کف‌پوش‌های چوبی استفاده می‌شود که به راحتی نصب می‌شوند و هزینه بسیار کمی دارند. لمینت‌ها تاثیر زیست‌محیطی بسیار کمی دارند و در سال‌های اخیر به عنوان یکی از محبوب‌ترین جایگزین‌های پارکت‌های قدیمی شناخته شده‌اند.

کفپوش‌های ال وی تی انتخاب لوکس

کف‌پوش‌های ال وی تی در سال‌های گذشته به نام تجاری Luxury vinyl tile وارد بازار شده و به سرعت به یکی از پرطرفدارترین متریال‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی در تهران تبدیل شده‌اند. کف‌پوش‌های ال وی تی به لحاظ ساختار ظاهری به میزان زیادی شبیه به سنگ و یا چوب واقعی هستند و تنوع مدل‌های چاپی به افراد امکان انتخاب بهترین مدل مطابق سلیقه‌ را می‌دهد. این کف‌پوش‌ها به صورت ضدآب تولید می‌شوند و به هیچ وجه رطوبت و سیالات را جذب نمی‌کنند. به همین جهت می‌توان گفت که کف‌پوش‌های ال وی تی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مناطقی که رطوبت بالایی دارند، محسوب می‌شود.

دکوراسیون داخلی - کاماپرس

دریان سفر امید

سنگ در دکوراسیون داخلی در تهران

سنگ‌ها با ایجاد جلوه طبیعی یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها در دکوراسیون داخلی در تهران شناخته می‎شوند. سنگ‌ها به خوبی می‌توانند گرما و جذابیت زیادی در فضای داخلی خانه ایجاد کنند. استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی خانه در تهران باعث می‌شود که یک محیط زیبا، طبیعی و ماندگار ایجاد شود. در گذشته بیشتر از سنگ‌هایی مانند مرمر و گرانیت استفاده می‌شد و در حال حاضر استفاده از سنگ آهک و تراورتن نیز رایج شده که ظاهر کلاسیک و براق در فضای داخلی خانه ایجاد می‌کند. یکی از جذاب‌ترین ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه، ساختن دیوارهای سنگی در اتاق نشیمن است که می‌تواند به خوبی احساس سرما را به افراد منتقل کند. در صورتی که افراد تمایل داشته باشند که یک قسمت از خانه را از سایر نقاط جدا کنند، می‌توانند از سنگ‌های تیره به این منظور کمک بگیرند.

چوب پلاست و یا پلی وود بهترین جایگزین چوب طبیعی

چوب پلاست از ترکیب چوب طبیعی و مصنوعی تولید شده و ویژگی‌های دو جنس را دارد. چوب پلاست در سال‌های اخیر واراد بازار ایران شده و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها در طراحی داخلی در تهران تبدیل شده است. چوب پلاست به دلیل نحوه تولید به لحاظ ظاهری به شدت به چوب شباهت دارد و در عین حال به دلیل ضدآب و ضدحشره بودن، به عنوان یکی از انعطاف‌پذیرترین متریال‌های طراحی داخلی خانه شناخته می‌شوند. همچنین با توجه هب این که چوب پلاست با استفاده از ترکیب مواد پلاستیکی و خاک اره تولید می‌شود، قیمت پایین‌تر و کمتری نسبت به چوب طبیعی دارد.

دیوارپوش‌های پلی استایرن بهترین عایق حرارتی

یکی از بهترین گزینه‌هایی که در سال‌های اخیر در طراحی داخلی در تهران ترند شده است، دیوارپوش‌های پلی استایرن است. این دیوارپوش‌ها از جنس پلاستیک فشرده تولید شده و به همین جهت در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند. سایر ویژگی‌های دیوارپوش‌های پلی استایرن مانند ضدآب بودن، وزن کم و زیبایی باعث شده که به عنوان یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها مورد استقبال قرار بگیرند. دیوارپوش‌های پلی استایرن برای نصب در مناطق مرطوب نیز مناسب هستند و در طول زمان جایگزین دیوارهای پی وی سی شده‌اند.

قرنیز نوری از مدرن‌ترین متریال‌های دکوراسیون داخلی

در سال‌های اخیر قرنیزهای نوری در دکوراسیون داخلی در تهران به میزان زیادی رایج شده‌اند. قرنیزهای نور مخفی بین کف و دیوار قرار می‌گیرند و با وجود اندازه کوچکی که دارند، به خوبی می‌توانند فضای داخلی را تغییر دهند. قرنیزهای نوری علاوه بر زیبایی، در روشنایی محیط نیز کاربرد دارند و برای جداسازی فضاهای مختلف نیز می‌توان استفاده کرد.

پیدا کردن بهترین مجموعه برای انجام خدمات دکوراسیون داخلی در تهران در «پی جو»

سایت پی جو از سال 1394 با هدف معرفی مشاغل و کسب‌وکارهای موجود در شیراز و رونق بنگاه‌های اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به عنوان یک سامانه جامع و کامل، فهرستی از بهترین مجموعه‌های دکوراسیون داخلی در تهران به همراه شماره تلفن و آدرس در اختیار افراد قرار می‌دهد. به همین جهت متقاضیان بدون نیاز به پرس‌وجوهای طولانی و زمان‌بر می‌توانند به صورت اینترنتی به این فهرست دسترسی داشته باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس https://payju.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز