مزدا 3 پریمیوم ؛ جدیدترین شمشیرزن سامورایی در بازار خودرو

مروری بر ویژگی ‌های جدیدترین مدل مزدا 3
ژیوار

با رونمایی از جدیدترین مدل مزدا 3، یک‌بار دیگر نام این شرکت خودروسازی 104 ساله بر صدر اخبار حوزه ماشین نشسته است.

به گزارش کاماپرس، مدل محبوب و نام‌آشنای مزدا 3 در بیست‌و‌یکمین سال تولدش، یک سدان جمع‌وجور و چشم‌نواز را رهسپار بازار خودرو کرده که طراحی هدفمند و ویژگی‌های فنی قابل‌اعتنایش باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها، از استقبال خریداران این مدل در سراسر دنیا خبر دهند؛ مدل جدیدی که قیمت آن در حدود 24هزار دلار (حدود 1میلیارد و 400میلیون تومان) تخمین زده می‌شود.

در مزدا 3 پریمیوم 2024، هر منحنی و خطی در طراحی خارجی و داخلی ماشین پتانسیل مسحورکردن علاقه‌مندان به این خودرو را دارد. این سدان که البته قرار است به‌صورت هاچ‌بک هم به بازار عرضه شود، یک 4 سیلندرِ احترام‌برانگیز با موتوری به قدرت 250 اسب‌بخار و گشتاوری 320 فوتی‌ست که می‌تواند انتخابی کاملاً مناسب برای استفاده در هر منطقه جغرافیایی به‌حساب بیاید.

ویژگی اصلی مزدا 3 پریمیوم 2024

اما اصلی‌ترین ویژگی مزدا 3 پریمیوم 2024 را باید در یک جمله‌ ساده اما مهم خلاصه کرد: «رانندگی با آن فوق‌العاده سرگرم‌کننده است.» شاید به‌همین خاطر است که روکش چرمی و مشبک صندلی‌های ماشین با سیستم صوتی تجهیزشده توسط شرکت سرشناس BOSE، به‌راحتی از همان نخستین دقایق سواری، شرایط را برای راننده لذت‌بخش می‌کند.

مهم‌ترین خبر در این مدل، اضافه‌شدن یک صفحه‌نمایش لمسی 10اینچی است. یک تغییر خوشایند و کاربردی که دسترسی به بخش اعظمی از ابزارهای کنترل خودرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد؛ مضاف بر این‌‌که قابلیت اتصال بی‌سیم و استفاده از برنامه‌های اندروید و آی‌او‌اس را برای کاربرانش هم فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

مروری بر ویژگی ‌های جدیدترین مدل مزدا 3مروری بر ویژگی ‌های جدیدترین مدل مزدا 3

مروری بر ویژگی ‌های جدیدترین مدل مزدا 3

مزدا 3 پریمیوم 2024، خودرویی به صرفه و مناسب

راننده و سایر سرنشینان خودرو از فضای تعبیه‌شده در ماشین لذت خواهند برد ولی به‌شرطی که قد راننده بلند نباشد؛ موقعیتی که احتمالاً حسرت رانندگان قدبلندی را که خواهان داشتن تلسکوپ فرمان کمی بلندترند، برانگیزد، ولی با این‌حال چنین نقصی هیچ خللی در فرمان‌های سریع و دقیق مزدا وارد نکرده است.

افرادی که با مدل‌های قبلی مزدا 3 آشنا هستند، به‌خوبی می‌دانند که رانندگی باکیفیت و نرم همیشه یکی از اولویت‌های این شرکت خودروسازی در طراحی تولیداتش بوده؛ خبر خوب این است که این ویژگی همچنان در جدیدترین مدل مزدا هم لحاظ شده و کیفیت آن هیچ تغییر منفی‌ نکرده، به‌طوری‌که حتی هنگام رانندگی در مسیرهای ناهموار و غیرصاف هم هندلینگ راحتی را در اختیار راننده قرار می‌دهد و موقعیتی کاملاً متعادل را حتی در لحظات تغییرجهت فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اساساً در این مدل با هیچ چیز پیچیده‌ای روبرو نیستیم. کنترل‌ها و دکمه‌ها به‌راحتی قابل‌مشاهده، درک و استفاده‌اند و زمان زیادی هم لازم نیست که راننده به آنها عادت کند. آن‌چه می‌توان به‌عنوان جمع‌بندی درباره این مدل توصیف کرد این است که مزدا 3 پریمویم 2024، خودرویی‌ است «استاندارد، واجد همان کیفیت‌های دلچسب و آشنای مزدا با قیمتی مناسب و به‌صرفه».

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز