بهترین زمان سفر به ارمنستان

تور ارمنستان - کاماپرس
ژیوار

ارمنستان به دلیل مقرون به صرفه بودن از مقاصد پرطرفدار و جذاب برای سفر ایرانیان به شمار می‌رود. این کشور با تاریخ متفاوت در کنار بناهای باشکوه که تلفیقی از زیبایی‌های طبیعی و معماری خیره کننده را به نمایش می‌گذارد مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است. افراد با سفر به این کشور می‌توانند از غذاهای متنوع و لذیذ در کنار جاذبه‌های دیدنی آن لذت ببرند. گردشگران زیادی در تابستان به این کشور سفر کرده و با شرکت در جشن آب خاطرات لذت‌بخشی را برای خود به ثبت می‌رسانند.

چه زمان به ارمنستان سفر کنیم؟

ارمنستان کشوری با چهار فصل متفاوت بوده و گردشگران می‌توانند با توجه به علایق و اولویت‌های خود یکی از آن‌ها را برای سفر به این کشور انتخاب کنند. سفر به ارمنستان در هنگام برگزاری فستیوال‌های مختلف فرصت مناسبی را در اختیار گردشگران به منظور آشنایی بیشتر با فرهنگ و مردمان این کشور را قرار می‌دهد. برخی افراد به دلیل علاقه به ورزش‌های زمستانی و تماشای جشن سال نو زمستان را برای سفر به این کشور انتخاب کرده و بعضی دیگر در فصل پاییز و به دلیل جشنواره‌های متعدد و آب و هوای عالی به ارمنستان سفر می‌کنند. در بهار، سرتاسر ارمنستان مملو از شکوفه‌های زیبا شده که ترکیب فوق‌العاده‌ای با آب و هوای دلپذیر این فصل در کنار طبیعت بکر و سرسبز برای گردشگران فراهم می‌کند. تابستان به سبب وجود آفتاب درخشان و راحتی افراد در بازدید از مکان‌های مختلف و شرکت در جشن آب نیز از بهترین فصل‌های سفر به این کشور به شمار می‌رود.

تور ارمنستان - کاماپرس

حمل و نقل عمومی در پایتخت ارمنستان چگونه است؟

ایروان به عنوان پایتخت ارمنستان معروف ترین و پربازدیدترین شهر ارمنستان است. حمل و نقل عمومی در این شهر دسترسی گردشگران به نقاط مختلف ایروان را تا حد زیادی آسان کرده است. افراد می‌توانند برای رفت و آمد سریع تر و راحت تر در این شهر از اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها استفاده کنند. البته بسیاری از مکان‌های دیدنی ایروان در نزدیکی ایستگاه‌های مترو قرار داشته و به همین دلیل گردشگران می‌توانند به راحتی از این مناطق دیدن کنند.

برخی از زیباترین مکان‌های ایروان برای بازدید

تالار ملی آکادمیک تئائر، اپرا و باله در قلب ایروان قرار گرفته و جایگاه ویژه‌ای در این شهر دارد. این مکان به سبب معماری زیبا و منحصر به فرد خود در کنار اهمیت بالای آن نزد مردم بومی به عنوان یک مرکز فرهنگی، توجه بسیاری از گردشگران را نیز به خود جلب کرده است. در حیاط این تئاتر مجسمه‌هایی از شاعر و آهنگساز مشهور ارمنی قرار گرفته است.

دریان سفر امید

کلیسای سنت گرگوری روشنگر جلوه‌ای از معماری بی‌نظیر و باشکوه ارمنی را به نمایش گذاشته و بزرگ ترین کلیسای حواری ارمنی در جهان به شمار می‌رود. نمای داخلی این کلیسا بسیار چشم نواز بوده و گردشگران با گذر از پله‌هایی که به زیبایی طراحی شده است، می‌توانند به این مکان برسند. دسترسی به این کلیسا برای گردشگران بسیار آسان بوده و افراد مختلفی در صبح و شب از این بنا دیدن می‌کنند.

مجموعه کاسکاد ترکیبی منحصر به فرد از شاهکار معماری در کنار جاذبه‌های طبیعی و باغچه‌های سرسبز را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه به عنوان پلی بین دو دوره معماری مدرن و قدیمی ایروان بوده و گردشگران زیادی برای تماشای این مکان زیبا به کاسکات می‌روند. مسافران با گذر از پلکان زیبای این مجموعه می‌توانند چشم اندازی فوق‌العاده از ایروان را به خصوص در شب تماشا کنند.

میدان جمهوری ایروان از مجموعه‌های اصلی این شهر بوده و در نزدیکی آن فواره‌ها و حوض نسبتا بزرگی قرار گرفته است. رفتن به این میدان برای گردشگران به سبب برگزاری کنسرت‌های مختلف و جشنواره‌های متعدد بسیار لذت‌بخش و خاطره انگیز است. به دلیل دسترسی راحت از این مکان به سایر مناطق دیدنی ایروان هتل‌های بسیاری در اطراف این میدان واقع شده که گردشگران می‌توانند با توجه به بودجه خود نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

تور ارمنستان - کاماپرس

رزرو تور ارمنستان با نیک نام سفر

هزینه رزرو تور ارمنستان و به طور مشخص سفر به ایروان به عوامل متعددی از جمله تعداد مسافران، مدت زمان سفر و خدمات مورد نیاز گردشگران بستگی دارد. با این حال سفر به ارمنستان برای ایرانیان مقرون به صرفه بوده و افراد می‌توانند با جست و جو و رزرو هتل‌هایی در مرکز شهر اقامت ارزان و لذت‌بخشی را در ایروان داشته باشند. علاقه مندان برای رزرو تور ارمنستان و اطلاع از قیمت و نحوه برگزاری آن می‌توانند با نیک نام سفر در تماس باشند. نیک نام سفر مجری برگزاری تورهای خارجی به صورت تخصصی بوده و بهترین خدمات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه رزرو تور ارمنستان می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.niksamsafar.com مراجعه کرده و یا با شماره 44272500_021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نیک سام سفر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز