چند نوع تحلیل برای بازار رمزارزها وجود دارد و کدام کاربردی تر است؟

ژیوار

بازار انواع رمزارز همیشه برای سرمایه دار و سرمایه گذار اهمیت داشته است و این روند همچنان ادامه دارد. این بازار به صورت ذاتی نوسانی است و به همین دلیل باید با علم کامل و تسلط به ابزارهای مناسب پیش بینی قیمتی، به خصوص تحلیل تکنیکال، در این بخش باید به آن ورود پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، نوسانی بودن بازار رمزارزها سبب شده تا معامله گران و سرمایه گذاران برای کاهش ریسک این بخش از انواع تحلیل‌ها بهره ببرند. به طور کلی دو مدل تجزیه و تحلیل تغییرات قیمتی رمزارزها وجود دارد. یک مدل از بررسی قیمت تغییرات و عوامل اثرگذار بر این تغییرات، تحلیل بنیادی یا فاندامنتال است. دومین مدل، تحلیل تکنیکال است که با آن امکان تجزیه و تحلیل رفتار قیمت انواع ارزهای دیجیتال وجود دارد. معمولا تحلیل تکنیکال بیشتر از فاندامنتال مورد توجه سرمایه گذاران و فعالان بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، است. زیرا این نوع تحلیل از ابزارهای بسیار مهمی بهره می‌گیرد تا پیش بینی دقیق‌تری درباره قیمت انواع رمزارز، مخصوصا بیت کوین، ارائه بدهد. معمولا هر روزه با کمک این نوع تحلیل شرایط بیت کوین و دیگر رمزارزها مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه بررسی شرایط بیت کوین با این تحلیل آورده شده است؛

تحلیل بیت کوین ۲۳ مرداد

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲۳ مرداد با شما همراه هستیم. بیت کوین بعد از صعودی که در نمودار مشخص است، کانال صعودی خود را در تایم فریم ۴ ساعته به پایین شکست و حالا به سطح استاتیک شکست خود پولبک زده است. از این رو تحلیل ما برای بیت کوین برای روز جاری یک روند نزولی است و می‌توانیم شاهد ریزش بیشتر قیمت بیت کوین در طول روز جاری باشیم.

دریان سفر امید

در روزهای آتی دوباره روند بیت کوین را تحلیل خواهیم کرد تا تحت تاثیر واکنش آن به حمایت‌های پایین، درباره نقطه مناسب برای خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری روی آن نظر خود را ارائه کنیم.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز