شرایط ثبت نام وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن بانک ملی

ژیوار

یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملی «اعتبار ملی» نام دارد که سقف آن به 500 میلیون تومان می‌رسد. مشتریان دارای حساب سپرده قرض الحسنه بانک ملی ایران امکان درخواست برای این وام بدون ضامن را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی بانک ملی ایران هستند، کافی است اعتبار خوبی در بانک داشته باشند. البته برای گرفتن این وام ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه یا حداکثر 18 ماهه ضروری است. همه مراحل درخواست وام اعتبار ملی در سامانه بام قابل انجام است و برای این تسهیلات به حضور در شعبه نیازی نیست. این وام با سود 14 درصد اعطا می‌شود و امکان بازپرداخت آن طی حداکثر 36 ماه وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که بانک سقف مبلغ وام را با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده به متقاضی بپردازد، وام گیرنده باید هر ماهه 17 میلیون و 88 هزار تومان قسط بدهد. در پایان دوره بازپرداخت سه ساله، وام گیرنده جمعا 615 میلیون و 347 هزار تومان به بانک می‌پردازد.

دریان سفر امید

نگاهی به فعالیت بانک ملی ایران و برخی از دستاوردهای آن

بانک ملی به عنوان نخستین بانک ایرانی فعالیت خود را از سال 1307 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از زمان آغاز به کار تاکنون انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است. این بانک در حال حاضر با داشتن 2 هزار و 657 شعبه فعال در داخل، 14 شعبه فعال و چهار سابسیدری خارج از کشور و 178 باجه با 36 هزار کارمند فعال و متخصص به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته گواهی ایزو 1401:2015، نشان مدیران ارزش آفرین کشور، لوح خط مشی سیستم مدیریت کیفیت آموزش و یادگیری و… را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز