ارزان‌ ترین خانه‌ های 90 متری برای رهن در اندیشه کرج

رهن-خانه-اندیشه-کاماپرس
ژیوار

ارزان‌ترین خانه‌های اطراف تهران علاوه بر سکونت، امکان خوبی برای سرمایه گذاری هم خواهد بود. در واقع اندیشه یکی از محلات تازه ساز اطراف تهران است که علاوه بر نزدیکی به شهر تهران، محلات بسیار خلوتی دارد که همین باعث شده تا همیشه برای خرید، فروش، رهن یا اجاره متقاضی داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش چند خانه‌ی 90 متری برای رهن در همین منطقه را معرفی می‌کند.

رهن کامل یک خانه‌ 90 متری با 600 میلیون

در بین آگهی‌های رهن خانه، خانه‌ای 90 متری و تازه ساخت در شهرک صدف اندیشه رهن داده می‌شود. این خانه با دو اتاق خواب و طراحی داخلی بدون پرتی، در بهترین نقطه از شهرک صدف قرار دارد که امکانات رفاهی و محلی خوب و در دسترسی دارد. رهن کامل این خانه با انباری، پارکینگ و آسانسور 600 میلیون تومان است.

یک خانه نورگیر و در فاز چهار

خانه‌ی دیگری با نورگیر مناسب و پنچره‌های متعدد در فاز چهار اندیشه با 100 متر متراژ در آگهی‌های رهن کامل قرار دارد. این خانه در طبقه سوم و در سال 95 ساخته شده و دو اتاق خواب، آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. به دلیل کوچه و خیابان دنج و آرامی که این خانه دارد، می‌تواند گزینه ای خوب برای خانواده‌ای کم جمعیت باشد. رهن کامل این واحد مسکونی 750 میلیون تومان خواهد بود.

رهن-خانه-اندیشه-کاماپرس

دریان سفر امید

رهن کامل خانه‌ای 95 متری با 650 میلیون

آپارتمان 95 متری کلید نخورده‌ای در اندیشه با سالنی خوش ساخت و کابینت‌های طرح چوب برای رهن کامل آگهی شده است. این خانه با امکانات کامل در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد. این خانه با دو اتاق خواب، انباری، پارکینگ و آسانسور 650 میلیون رهن کامل داده می‌شود.

خانه‌ی 85 متری در شهرک مریم

گزینه بعدی خانه‌ای در شهرک مریم با مساحت 85 متر برای رهن کامل گذاشته شده است. این خانه‌ی هشت سال ساخت، دو اتاق خواب دارد و با وجودی  که در طبقه دوم قرار دارد، فاقد انباری و آسانسور است. بنابراین برای خانواده‌هایی که دارای سالمند هستند مناسب نخواهد بود. رهن کامل این خانه 450 میلیون تومان است.

خانه‌ای برای یک خانواده کم جمعیت

در محدوده‌ی فاز چهار اندیشه خانه‌ی دیگر با شش سال ساخت و 86 متر برای رهن کامل آگهی شده است. این خانه که در طبقه پنچم قرار دارد، دو اتاق خواب، انباری، آسانسور و پارکینگ هم دارد و برای یک خانواده کم جمعیت کاملا مناسب است. رهن کامل این خانه 600 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت رهن کامل خانه‌ای 85 متری تنها با 420 میلیون

در فاز یک شهرک اندیشه خانه‌ای 85 متری برای رهن گذاشته شده است. این خانه دارای دو اتاق خواب، اما بدون آسانسور و پارکینگ در طبقه دوم، از یک ساختمان 6 واحدی واقع است. این واحد مسکونی را می‌توان با 420 میلیون تومان رهن کامل کرد.

رهن خانه‌ای نوساز در محله ای جدید

میان آگهی‌های منطقه اندیشه، خانه‌ای 87 متری با دو اتاق خواب، تمیز و هشت سال ساخت رهن کامل داده می‌شود. این خانه در طبقه هفتم ساختمانی بدون انباری، اما دارای آسانسور و پارکینگ است. فضای داخلی این خانه‌ با طراحی بدون پرتی، رنگ شده و کابینت‌های کامل ام‌دی‌اف رهن داده می‌شود. با وجود تازه ساز بودن این منطقه، امکانات رفاهی زیادی در نزدیکی خود دارد و می‌توان با 500 میلیون تومان این واحد مسکونی را رهن کامل کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز