لاکچری‌ ترین خودروهای دنیا در سال 2024

لاکچری‌ ترین خودروهای دنیا در سال 2024
ژیوار

دنیای خودروهای عجیب طی یک‌دهه گذشته تغییر زیادی کرده است. همین سال 2009 بود که بوگاتی ویرون با یک‌میلیون دلار وارد بازار خودرو شد و سروصدای زیادی به‌پا کرد ولی امروز اگر برای خرید خودرو چندمیلیون دلار داشته باشید، گزینه‌های بیشتری هم برای خرید خودروهای لاکچری دارید. حالا دیگر فهرست خودروهای گران‌ دنیا برای خودش چند خودروی 200 تا 500هزار دلاری دارد ولی ما با یک فهرست لاکچری هم طرفیم که باید ارقام بالای یک میلیون دلاری برایش کنار بگذاریم.

به گزارش کاماپرس، در این لیست به معرفی لاکچری‌ترین خودروهای دنیا در سال 2024 و قیمت‌های میلیون آنها پرداخته‌ایم.

بوگاتی لاویتور نوآر (Bugatti La Voiture Noire)

تنها چهار دستگاه از این خودروی سیاه سوپر اسپورت ساخته شده است که سه‌ عدد از آنها به‌فروش رفته و جناب ژان بوگاتی هم آن‌یکی را که نسخه‌ای تماماً سیاه است، برای خودش برداشته. لاویتور نوآر سرعت، تجمل و مد خودرویی را با بیعتی با بوگاتی آتلانتیک ژان که 80سال پیش در جنگ جهانی دوم گم شد، درهم می‌آمیزد.

نمای داخلی این بوگاتی که بدنه‌ای کربنی دارد، از چرم قهوه‌ای هاواناست که با تکه‌های آلومینیومی صیقل داده شده است. این خودرو با قیمت  16میلیون دلار، نه‌تنها یکی از گران‌ترین خودروهای جهان، که یکی از خواستنی‌ترین و سفارشی‌ترین خودروهایی است که تا به حال تولید شده است.

لاکچری ترین خودروهای جهان در سال 2024

دریان سفر امید

پاگانی زوندا اچ‌پی بارچتا، (Pagani Zonda HP Barchetta)

این پاگانی جلوه‌ای از رنسانس و مفاهیم علمی دارد که همیشه در فلسفه طراحی پاگانی وجود داشته است. این اثر هنری که به‌سفارش خود هوراسیو پاگانی ساخته شده، ترکیبی از فناوری مدرن و هنر نفیسی است که این محصول را پس از 18سال روانه بازار کرده است.

موتور 12سیلندر AMG این خودرو 760 اسب‌بخار قدرت دارد. از این مدل تنها سه خودرو ساخته شده که یکی برای آقای پاگانی است و سه‌تای دیگر هم خریداران خود را داشته‌اند که متأسفانه یکی از این خریداران خوش‌شانس با بدشانسی با خودروی خود تصادف کرده و 18.5میلیون دلار ناقابل خود را به باد فنا داده است.

لاکچری ترین خودروهای جهان در سال 2024

رولزرویس بوتِیل (Roll Royce Boatail)

این رولزرویس دست‌ساز تفریحی برای سه‌ نفر از نزدیک‌ترین مشتریان این شرکت ساخته شده است. منبع الهام بوتِیل در طراحی قایق‌های تفریحی دهه 1920 و 1930 است و همین بیعتی است با قایق‌های مدل جی و رولزرویس بوت‌تیل مدل 1932. کف باز این رولزرویس روکشی چوبی با لاکی آبی روشن دارد که یادآور بدنه کشتی‌هاست. بخشی از این خودرو مثل پروانه باز می‌شود و سوییت کوچکی را با سایبان و میز کوکتل گردان به صاحبش عرضه می‌کند. در این خودرو مجموعه کاملی از کاردوچنگال کریستوفل و یخچالی برای نوشیدنی‌های محبوب صاحبش وجود دارد. از جزییات نفیس کارشده در بوتیل 28میلیون دلاری علاوه بر دو عدد ساعت بووِت 1822، می‌توان به قلم مون‌بلانی اشاره کرد که در جعبه دست‌سازی داخل جعبه دستکش قرار گرفته است.

لاکچری‌ترین خودروهای دنیا در سال 2024

بیشتر بخوانید:

رز نوآر دراپ‌تیل (Rose Noir Droptail)

لاکچری‌ترین خودروی جهان هم یک رولزرویس دو سرنشینه سفارشی است که نماد توانگری و استادی بغرنج در ساخت خودروست و با الهام از رز بلک باکارا طراحی شده است. تنها چهار دستگاه از نوآر دراپ‌تیل تولید شده و به‌شکل مجزا هر دستگاه نام منحصربه‌فردی دارد و لارز نوآر اولین دراپ‌تیل بود که تکمیلش چهارسال طول کشیده است.

موتیف انتزاعی روی داشبورد و درهای پرمنحنی پیچیده‌ترین ظریف‌کاری در تمام رولزرویس‌هاست که شامل 1603 تکه روکش چنار مشکی است که نقطه‌های سرخ نامتقارنی در آن دیده می‌شود و یادآور سقوط گلبرگ‌های رز است. رنگ داخل این خودرو هم نسبت به محیط تغییر کرده و سرنشین میلیاردر رز نوآر با 150 تغییر نور مواجه است. از دیگر بخش‌های این خودرو ساعت Audemars Piguet غیرمتصل است که تعهد به لوکس‌بودن و توجه به جزییات را در این خودروی 32میلیون دلاری نشان می‌دهد.

لاکچری‌ترین خودروهای دنیا در سال 2024

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز