استخدام مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه های کرج + میانگین حقوق

لستخدام مدرس زبان_کاماپرس
ژیوار

تدریس زبان انگلیسی ازجمله مشاغل پرطرفدار در ایران است که اگر پیگیر آن باشید درآمد خوبی هم دارد. بعد از پاندمی کرونا تدریس آنلاین بسیار رواج پیدا کرد و این روش تدریس از آن به بعد نیز جذابیت خود را از دست نداد. در حال حاضر بسیاری از موسسات و آموزشگاه‌ها به دنبال جذب مدرس زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری هستند.

کاماپرس در این گزارش،  چند آگهی کار برای تدریس زبان انگلیسی در استان البرز را بررسی کرده است.

جذب مدرس زبان انگلیسی در موسسه هروی

موسسه هروی در باغستان کرج به تعدادی مدرس زبان انگلیسی خانم جهت تدریس به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در سطوح‌ مبتدی تا پیشرفته نیاز دارد. روز و ساعت کار توافقی ذکرشده و علاوه بر حقوق، دریافت پاداش نیز از مزایای این شغل خواهد بود. یک سال سابقه کاری و داشتن مهارت زبان بالای 90 درصد از پیش‌نیازهای این شغل است.

بیشتر بخوانید:

استخدام مدرس زبان انگلیسی بزرگسال

آموزشگاه ایرانمهر شعبه گلشهر کرج اقدام به جذب نیرو کرده است. روز و ساعات کاری تمام‌وقت و مزایای این سمت وام، پاداش، پورسانت، کمک‌هزینه دوره آموزشی، بسته‌ها و هدایای مناسبتی خواهد بود. حداقل سطح زبان انگلیسی قابل‌قبول B2 یا آیلتس 6.5 و بالاتر است. فرد متقاضی همچنین باید سابقه تدریس حضوری یا آنلاین در مؤسسات زبان را داشته باشد.

دریان سفر امید

تحصیلات دانشگاهی مرتبط با زبان انگلیسی و آزمون‌های آیلتس، تافل، PTE و Duolingo امتیاز محسوب می‌شود. البته این آموزشگاه امکان شرکت در دوره تربیت مدرس (TTC) را برای متقاضیانی که سابقه تدریس آموزشگاهی ندارند، فراهم کرده است.

استخدام مدرس زبان_کاماپرس

استخدام مدرس کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی

موسسه زبان آفاق در کرج نیاز به نیروی تدریس دارد. روز و ساعت کاری متغیر و توافقی است. 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و زبان انگلیسی بالاتر از متوسط موردنیاز است. جنسیت در کار تفاوتی ندارد. قرارداد به‌صورت تمام‌وقت، پاره‌وقت و دورکاری خواهد بود. ارائه فایل و محتوای آموزشی از سوی موسسه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین از مزایای این شغل به حساب می‌آید. همچنین حقوق بین 30 تا 40 میلیون تومان اعلام‌ و بیمه تأمین اجتماعی هم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز