5 فرصت شغلی دورکار با حقوق ثابت در تهران

استخدام-دورکار-تهران-کاماپرس
ژیوار

این روزها، فرصت‌های شغلی دورکار بسیاری در بازار کار وجود دارد که بیشتر آنها به حوزه‌های فناوری و برنامه نویسی یا دیجیتال مارکتینگ مربوط هستند، معمولا هم دستمزد خوبی دارند. اگر شما هم در این زمینه تخصصی دارید، می‌توانید با حقوق ثابت کار مناسبی را برای خود پیدا کنید.

کاماپرس در این گزارش 5 فرصت شغلی دورکار با حقوق ثابت در تهران را معرفی می‌کند.

بلاگر اینستاگرامی با 20 میلیون حقوق

یک موسسه آموزش زبان انگلیسی در تهران با نام آکادمی شایان بهجتی برای تقویت بخش تبلیغات و تولید محتوای خود به یک بازیگر و بلاگر اینستاگرامی نیاز دارد. این نیرو حتی اگر در شهرهای دیگر ایران هم ساکن است، ولی توانایی خوبی در این کار دارد، می‌تواند به صورت دور کار به این تیم اضافه شود. شرایط مورد نیاز برای کار هم به این صورت خواهد بود که بازیگر در ویدئوهای اکادمی با سناریوهایی که به او داده می‌شود اصطلاح‌های ساده زبان را آموزش دهد که برای این کار باید سطح زبان حداقل متوسطی داشته باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای این کار 20 میلیون تومان است.

استخدام-دورکار-حقوق-ثابت-ماپرس

24 میلیون برای برنامه نویس دور کار

شرکت دیگری در حوزه پمپ و لوله‌های صنعتی به یک برنامه نویس دورکار در تهران نیاز دارد. این نیرو باید علاوه بر تسلط کامل به مفاهیم برنامه نویسی، با مباحث تولید و مهندسی نرم افزار و معماری میکروسرویس هم آشنایی داشته باشد. این برنامه نویس باید حدود 6 سال سابقه کار داشته باشد و 24 میلیون تومان برای چنین پوزیشنی در نظر گرفته شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

طراح گرافیک؛ 20 میلیون تومان

در بین آگهی‌های کار یابی و استخدام، یک مجموعه نرم افزاری در حوزه معماری با نام بن رو برای تکمیل کادر خود به یک طراح و گرافیست نیاز دارد. فرد مورد نظر باید علاوه بر تسلط کامل به نرم افزار فتوشاپ، تجربه کافی در طراحی برای شبکه‌های اجتماعی هم داشته باشد. در کنار این سابقه اجرایی در تیم‌های مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ مزیت محسوب می‌شود. حقوق مورد نظر برای این شغل 20 میلیون تومان خواهد بود.

وکیل با سه ساعت کار در هفته 15 میلیون تومان

تیم فناوری اطلاعات اقبال برای ایجاد بخش حقوقی خود به یک وکیل پایه یک دادگستری نیاز دارد تا به صورت دور کار و سه ساعت در هفته، کارهایی از جمله تنظیم قرارداد با همکاران مجموعه و دادن راهکار و مشاوره حقوقی به اعضا انجام دهد. فرد مورد نظر باید تسلط کامل به مذاکرات و مدیریت جلسات داشته باشد. این فرد حتما باید وکیل پایه یک دادگستری باشد و تسلط کافی به امور حقوقی و کیفری و تنظیم قرارداد داشته باشد. در کنار همه اینها، باید فن بیان قوی و برخورد مسئولانه و پیگیر هم داشته باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای سه ساعت کار در هفته برای این وکیل، 15 میلیون تومان خواهد بود.

دستیار دیجیتال مارکتینگ با حقوق 18 میلیون

مجموعه‌ای نوپا در حوزه نرم افزارهای تحت وب موبایل برای یک دستیار دیجیتال مارکتینک دورکار خانم آگهی داده است. این نیرو علاوه بر تسلط بالا به زبان انگلیسی باید به نوشتن پرامپت و استفاده از هوش مصنوعی، گرافیک، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تسلط کامل داشته باشد. این نیروی توانمند و منظم اگر به برنامه‌های توسعه وب مهارت داشته باشد برای استخدام یک مزیت محسوب می‌شود. حقوق در نظر گرفته شده برای این نیروی دورکار از هر شهری که باشد 18 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامایران تلنتجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز