نرم‌افزار جدید آدا ، فودکورت‌ ها را متحول می‌ کند

ژیوار

ششمین نمایشگاه‌ تخصصی غذا و نوشیدنی هورکا امسال پررونق‌تر از هر سال دیگری برگزار شد؛ هرساله مجموعه نمایشگاه‌های تخصصی بین المللی HRCC با هدف ارتباط مستقیم خریداران و تولیدکنندگان صنعت غذا و نوشیدنی طراحی و برگزار می‌شود.

در حاشیه این رویداد خبرنگار کاماپرس به گفت‌وگو با محمد تیموری، مدیر اجرایی شرکت نرم‌افزاری ادا، در خصوص نرم‌افزار جدید این شرکت که برای تحول صنعت کافه و رستوران عرضه شده‌ است، پرداخت؛ مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانیم:

نمایشگاه هورکا امسال چگونه بود؟

نمایشگاه هورکا تخصصی‌تر از هرسال دیگری بود و برگزاری تخصصی این نمایشگاه به ما این اجازه را داد تا به عنوان ذی‌نفعان هورکا محصولات و خدمات نوینی را به مخاطبان خود در نمایشگاه ارائه کنیم.

انتظار دارید نمایشگاه هورکا برای سال آینده چه تغییری کند؟

انشاالله سال دیگر این نمایشگاه خیلی پررونق‌تر برگزار شود، چراکه مشاهدات بنده از نمایشگاه امسال حاکی از آن است که هم ما و هم رقبا خیلی خوب در زمینه نوآوری فعالیت کردیم.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

محصول جدیدی که با آن به نمایشگاه آمدید، چیست؟

بررسی‌های میدانی ما در زمینه رستوران‌ها حاکی از آن بود که می‌بایست اتفاقی مهم در صنعت رستوران‌داری در کشور رخ دهد؛ اتفاقی که در زمینه نرم‌افزاری است.

زمانی که مشتریان وارد فود‌کورت‌ها می‌شوند باید به لاین‌های متعدد وارد شوند تا سفارش خود را ثبت کنند و در ازای آن پیجرهایی دریافت می‌کنند و باید منتظر باشند که آن‌ها را صدا بزنند؛ این امر منجر به تعدد ارتباط بین مشتری و لاین‌ها می‌شود.

نرم‌افزاری که ما ارائه کردیم مشتری را از ارتباط مستقیم با لاین‌های متعدد فودکورت‌ها بی‌نیاز می‌کند. مشتری به محض ورود به فودکورت، می‌تواند در جای مورد نظر خود بنشیند، منو انتخابی که شامل منو رستوران‌هایی است که در فودکورت قرار گرفته‌اند را اسکن کند، سفارش خود را ثبت کند و پس از پرداخت، رستوران‌هایی که سفارش مشتری را گرفتند به شکل اس‌ام‌اس به وی اعلام می‌کنند که به کدام غرفه بیاید و سفارش خود را تحویل بگیرد.

ما یکی از اولین شرکت‌هایی هستیم که به این حوزه ورود پیدا کرده است و از محصول خود رونمایی کردیم و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفت.

آیا محصول خود را در بازار عرضه کردید؟

یکسری از شرکت‌ها با حضور خود در نمایشگاه هورکا به دیدار ما آمدند و با یکدیگر به مذاکره پرداختیم؛ از جمله آنها می‌توان به پتروشیمی امام خمینی و برخی دیگر از ارگان‌های دولتی اشاره کرد که استقبال خوبی از محصول کردند و قرار است پس از نمایشگاه با آنها وارد فرایند همکاری شویم.

رونق‌گرفتن صنعت نرم‌افزار رستوران‌داری در کشور نیازمند چیست؟

بازدید از غرفه ما در نمایشگاه هورکا خوب بوده است؛ با اینحال نسبت به سال گذشته نمایشگاه خلوت‌تر برگزار شد اما تخصصی‌تر؛ در چند روز اخیر اتفاقات حاشیه‌ای منجر به کاهش رونق نمایشگاه شد؛ از طرفی آرامش اقتصادی فاکتور تعیین‌کننده‌ای در صنعت رستوران‌داری است تا مردم بتوانند وارد کسب و کار شوند و در همین راستا به نمایشگاه بیایند و از تجهیزات بازدید کنند.

چرا وارد این صنعت شدید؟

در داخل کشور، ما شهرهای متعددی داریم که از نظر گردشگری پتانسیل رشد دارند و صنعت کافه و رستوران نیز یکی از صنایعی است که روزانه در حال رشد است. رشد این صنعت به ما شرکت‌های نرم‌افزاری‌ الزامی می‌دهد که با ایده‌های نو در رشد و توسعه این صنعت سهیم شویم تا تنش ذینفعان ما با مشتری‌ها کمتر شود.

مزیت رقابتی شما در این بازار پر ازدحام چیست؟

مزیت ما برای رقابت در این بازار رقابتی پشتیبانی قدرتمند و قیمت‌ها است؛ ما به شکل آپشنال با مشتری کار نمی‌کنیم؛ بسیاری از مشتری‌ها از این موضوع ناراضی هستند که شرکت‌ها برای هر آیتم هزینه جداگانه‌ای از مشتری دریافت می‌کنند با این حال ما اینکار را نمی‌کنیم. همچنین این انعطاف‌پذیری را نیز داریم که نیاز مشتری را سریعا به شکل آیتم بر روی سیستم بگنجانیم.

انتهای پیام

روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز