پیام طوفانی رضا علیپور بعد از المپیک پاریس

ژیوار

رضا علیپور، سنگ‌نورد ایران در رقابت با حریفانش با چند صدم ثانیه اختلاف از رسیدن به مدال المپیک بازماند و در رده چهارم قرار گرفت، با این وجود توانست رکورد ۴ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه را ثبت کند که بهترین رکورد او به شمار می‌رود.

به‌گزارش کاماپرس، پس از جا ماندن او از مدال المپیک، او در شبکه‌ی اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت: «سپاس از تمامی دوستان عزیرم که همیشه مهر و محبتشان شامل حالم هست. امروز بدون استراحت، تمرین را شروع کردم نه برای قوی شدن بلکه حکم صادر کنم برای سلول‌های بدنم که جنگ پایان نیافته است.»

این پست او صبح امروز (بیست و یکم مرداد ماه) قریب یک میلیون لایک خورده است و بیش از دوازده میلیون بار نیز دیده شده است.

پس از آنکه علیپور از کسب مدال در المپیک بازماند، هادی چوپان برایش نوشت: «پسر ببر از زخم نمی‌ترسه، چون قدرت دستش 10برابر هر زخم حریف را نابود کرده محکم باش، تازه شروع شدی. از درونت برای شکارچی‌ها چیزی نگو اشک‌هاتو تو تنهایی بریز چون تو بازنده نشدی تازه شروع شدی.»

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

در سنگ‌نوردی سرعت یک تکنیک معروف به نام تکنیک رضا وجود دارد که در سال ۲۰۱۷ زمانی که علیپور رکورد جهان را زد، آن را ابداع کرد. به این شکل که با روش کلاسیک استارت کار زده می‌شود و بعد گیره چهارم را رد می‌کند و به جایش گیره ۵ و ۶ را می‌گیرد. علیپور با این تکنیک رکورد جهان را که در ۲ سال شکسته نمی‌شد را شکست. این رکورد تا چند سال به نام رضا علیپور ماند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز