ارزان‌ ترین تور نمایشگاه کانتون / پاییز ۱۴۰۳

کانتون - کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه کانتون مهمترین نمایشگاه تجاری آسیا و یکی از پررونق‌ترین نمایشگاه‌های جهان است. بسیاری از فعالان تجاری و تولیدکنندگان ایرانی، سعی می‌کنند با حضور در این نمایشگاه، بازار خود را توسعه دهند.

به گزارش کاماپرس، دوره جدید نمایشگاه کانتون، از 24 مهر تا 14 آبان امسال در شهر گوانگجو چین برگزار می‌شود. تنوع و حجم محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود به حدی است که نمایشگاه هر بار در سه فاز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های چینی، تولیدکنندگان سایر کشورها نیز به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

با توجه به تمایل فراوان تجار و صنعتگران ایرانی برای حضور در این نمایشگاه، کارگزاری فن‌بازار ایران و چین با همکاری مرکز تجاری ایران در جنوب چین، یک تور تجاری با مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را طراحی کرده است. این کارگزاری تاکنون بیش از 20 بار فعالان اقتصادی ایرانی را به نمایشگاه کانتون و سایر رویدادهای تجاری چین و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی برده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی این تور ارزان قیمت و منحصر به فرد می‌پردازد؛

کارگزاری فن‌بازار ایران و چین این امکان را برای کسانی که قصد دارند از اولین روزهای نمایشگاه، حضور داشته باشند، فراهم می‌کند تا با بهترین شرایط و قیمت راهی چین شوند. تاریخ رفت و برگشت این تور به ترتیب 22 و 30 مهر است. داوطلبان می‌توانند تا روز 30 مرداد با شرایط گارانتی در این تور ثبت‌نام کنند. مدت اقامت در گوانجو 7 شب و 8 روز است.

دریان سفر امید

لازم به ذکر است که امکان طراحی و اجرای تورهای گروهی برای سایر روزها و فازهای نمایشگاه کانتون نیز وجود دارد.

خدمات تور اقتصادی کانتون پاییز 1403

با هدف کاهش هزینه‌ها، تور نمایشگاه به دو صورت اقتصادی و تجاری برگزار می‌شود. مسافرانی که از خدمات تور اقتصادی استفاده می‌کنند، صرفا 660 دلار به اضافه هزینه بلیط هواپیما پرداخت می‌کنند. این افراد در اتاق‌های دونفرۀ هتل آپارتمان‌های استاندارد اقامت می‌کنند که این شیوه به ویژه برای کسانی که تمایل به اقامت طولانی مدت در چین دارند مناسب است. ویزای تجاری بدون نیاز به انگشت‌نگاری، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی از جمله سایر خدمات این تور است.

خدمات تور تجاری کانتون پاییز 1403

مسافرانی که از خدمات تور تجاری استفاده می‌کنند، در هتل‌های پنج ستاره با صبحانه و در اتاق‌های دبل (هر نفر در اتاق دو نفره) اقامت می‌کنند. ویزای تجاری بدون نیاز به انگشت‌نگاری، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه و راهنمای تور از سایر خدمات این تور است. هزینه این تور، 940 دلار به اضافه هزینه بلیط هواپیما است. افرادی که مایل به اقامت در اتاق تک‌نفره (سینگل) هستند، می‌توانند با پرداخت 400 دلار اتاق خود را تغییر دهند.

قیمت بلیط پرواز مستقیم ماهان 84 میلیون تومان (در زمان تنظیم این گزارش) است. با این حال اگر افراد مایل باشند می‌توانند با انتخاب پروازهای خارجی این مبلغ را تا 50 درصد کاهش داد. تنها نکته توقف‌های چندساعته در مسیر برای تغییر هواپیما است. اگر با ترانزیت فرودگاهی مشکلی ندارید و می‌توانید ساعاتی را در فرودگاه سپری کنید، این کاهش قیمت 30 میلیون تومانی می‌تواند قابل توجه باشد.

مدارک مورد نیاز برای تور نمایشگاه کانتون

برای ثبت نام در این تور لازم است اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ پرواز و حداقل دو صفحه استفاده نشده، تصویر فرم تکمیل شده ویزای چین، پیش پرداخت 70 درصد هزینه دلاری به مجری تحویل داده شود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02143000491 داخلی 110 یا تلفن همراه 09190020961 تماس بگیرند.

زمان و تقویم نمایشگاه کانتون چین

نمایشگاه کانتون در سه فاز برگزار می‌شود. در هر فاز محصولات صنایع مختلف نمایش داده می‌شود. فاز یک نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود و چهار بخش اصلی دارد؛ بخش برق و الکترونیک شامل لوازم برقی خانگی، محصولات الکترونیکی و دیجیتال، تجهیزات نورپردازی است؛ بخش وسایل نقلیه و قطعات یدکی شامل لوازم یدکی خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، خودرو و خودروهای الکتریکی؛ بخش ماشین‌آلات شامل قطعات اولیه ماشین‌آلات عمومی و مکانیکی، ساختمانی و جاده‌ای، اتوماسیون صنعتی، مواد جدید و ساخت هوشمند؛ بخش ساختمان شامل ابزارآلات، مصالح و کالاهای بهداشتی، کفپوش، کاشی و کابینت.

فاز دوم از 2 تا 6 آبان ماه در سه بخش برگزار می‌شود؛ بخش ساختمان شامل مواد و مصالح دکوراسیون و ساختمان، مبلمان، تجهیزات بهداشتی و حمام، دکوراسیون سنگی و آهنی و تجهیزات اسپا؛ بخش محصولات و هدایا شامل وسایل هنری شیشه‌ای، محصولات باغبانی، محصولات جشن‌ها، محصولات بافتنی، سرامیک‌های هنری، ساعت دیواری و مچی و ابزارها و تجهیزات نوری، جواهرات و اسباب‌بازی؛ بخش دکوراسیون خانگی شامل صنایع دستی و هنری، محصولات بافت، محصولات آهنی، دکوراسیون خانه، محصولات باغبانی، مبلمان، سفال و سرامیک.

سومین و آخرین فاز نمایشگاه کانتون 2024 نیز از 10 تا 14 آبان‌ماه در چهار بخش برگزار می‌شود؛ بخش پوشاک و منسوجات و کفش شامل پوشاک مردانه و زنانه، چمدان و کیف، لوازم فشن، مواد خام پارچه، پوشاک ورزشی و راحتی، کفش، محصولات خز و چرم؛ بخش دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی داروها، محصولات سلامت و دستگاه‌های پزشکی، محصولات مراقیبت شخصی، محصولات حیوانات خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی؛ بخش دکوراسیون خانگی شامل منسوجات خانگی، فرش و پرده؛ بخش کالاهای مصرفی شامل اسباب بازی، پوشاک و محصولات کودکان و زنان باردار، محصولات اداری، کیف، تفریح و سرگرمی و تجهیزات اداری.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز