مزایا و معایب سرمایه گذاری در بروکر اوربکس

بروکر اوربکس- کاماپرس
ژیوار

بروکر به شرکتی گفته می‌شود که بستر و امکانات لازم برای انجام معاملات مالی را فراهم می‌کند. این معاملات می‌توانند شامل فارکس، ارز دیجیتال، سهام، کالاها و سایر ابزارهای مالی باشند. بروکر اوربکس در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد، اما پیش از آن به دلیل خدمات عالی و برنامه‌های آموزشی شناخته شده بود. این کارگزاری قبلا با نام AFB FX فعالیت می‌کرد، اما به‌تازگی نام خود را به Orbex تغییر داد تا نشان دهد که به یک بازیگر فعال در عرصه جهانی تبدیل شده است.

کاماپرس در این گزارش به این سوال پاسخ داده که آیا این بروکر آنلاین قابل اعتماد است و اینکه چرا باید در این بروکر سرمایه‌گذاری کرد؟

بروکر اوربکس چیست؟

بروکر آنلاین اوربکس که قبلا با نام AFB FX فعالیت می‌کرد، در حال حاضر یکی از بروکرهای آنلاین پرطرفدار است. دفتر این کارگزاری در کشور قبرس واقع شده و مجوز فعالیت خود را از نهادهای محلی و سایر نهادهای نظارتی در قاره اروپا گرفته است. کارگزاری اوربکس تحت نظارت مستقیم کمیسیون خدمات مالی موریس (FSC) فعالیت می‌کند.

بروکر اوربکس بسیاری از ابزارها و شرایط معاملاتی رقابتی مانند ارزهای دارای اسپرد کمتر از صفر (ارزهایی که در آنها قیمت پیشنهادی خریدار و فروشنده اختلاف چندانی ندارد)، شاخص سهام، انرژی، فلزات گرانبها و سهام‌ CFD را در پلت‌فرم متاتریدر ۴ به معامله‌گران ارائه می‌دهد. رایانه‌های رومیزی استاندارد، تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها می‌توانند ابزار تجارت در این پلت‌فرم باشند. در حال حاضر، بروکر اوربکس سه نوع اکانت ارائه می‌دهد که هر یک از آنها اسپردهای متغیری دارند. معاملات اسکالپینگ که در آنها می‌توان در طول روز برای چند بار با رقم‌های بسیار بالا معامله کرد تا امکان سوددهی افزایش یابد هم در همه اکانت‌های آن قابل انجام است.

حداقل سپرده برای افتتاح حساب در این پلت‌فرم می‌تواند تا ۲۰۰ دلار باشد و اهرم یا لوریج هم می‌تواند ۵۰۰:۱ باشد؛ یعنی می‌توان برای هر معامله، مبلغ سپرده‌گذاری‌ شده را تا ۵۰۰ برابر افزایش داد. اسپردها هم در  Orbex بسته به نوع اکانت متفاوت است و تا ۰.۰ می‌رسد؛ یعنی اینکه در برخی از معاملات انجام شده در بستر اوربکس، بسته به نوع اکانت، قیمت پیشنهادی خریدار و فروشنده هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.

دریان سفر امید

بروکر اوربکس - کاماپرس

چرا باید به بروکر اوربکس اعتماد کنیم؟

ویژگی‌های منحصر به فرد بروکر اوربکس سبب شده که در میان معامله‌گران آنلاین محبوبیت خاصی داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای اوربکس عبارتند از:

  • دریافت هفت جایزه معتبر برای برتری در ارائه خدمات و اجرا از جمله بهترین کارگزار فارکس در سال ۲۰۲۰.
  • پیروی از مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySec) و آیین‌نامه بازارهای اتحادیه اروپا درباره ابزارهای مالی (MiFID).
  • قرارگیری سپرده‌های مشتری در حساب‌های مجزا در بانک‌های تراز اول.
  • برخورداری از حمایت صندوق جبران خسارت سرمایه‌گذاری قبرس به عنوان لایه دوم حفاظتی برای Orbex.
  • دسترسی به روابط و مزایای گسترده مشارکتی و مزایای مختلف.
  • دریافت جوایز فراوان توسط نمایندگان خدمات مشتری بروکر اوربکس و امکان تماس از طریق ایمیل، تلفن، چت آنلاین یا تماس تلفنی.
  • ارائه جدیدترین فناوری ۲۵۶ بیتی SSL برای رمزگذاری تمام داده‌های حساس و اطلاعات شخصی.

البته مزایای اوربکس به این موارد محدود نمی‌شود. علاوه ‌بر این، بروکر اوربکس از روش‌های سپرده‌گذاری استاندارد یعنی حواله‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و ارائه‌دهندگان خدمت پرداخت محلی پشتیبانی می‌کند تا فرایند انتقال پول را آسان و قابل اعتماد کند. همه درخواست‌های انصراف هم به سرعت پردازش می‌شوند؛ با این‌ حال، به مشتریان کارگزاری اوربکس توصیه می‌شود که قبل از ارسال درخواست انصراف، تمام اطلاعات هویتی الزامی بین‌المللی را در پرونده خود داشته باشند. این مقررات برای همه کارگزاران فارکس در سراسر جهان اعمال می‌شود.

در نهایت، تیم خدمات مشتری Orbex می‌تواند به بیش از ۱۵ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، بنگالی، اسپانیایی، آلمانی، روسی، چینی، بلغاری، اردو و یونانی به صورت شبانه­روزی با مشتری صحبت کند.

بروکر اوربکس - کاماپرس

ایران بروکر؛ راهی برای انتخاب بهترین کارگزاری آنلاین

بروکر اوربکس یکی از کارگزاران آنلاین در بازار معاملات دیجیتال ایرانی‌ها است. این بروکر آنلاین با سابقه‌ای نزدیک به ۱۴ سال، ارائه خدمات مختلف از جمله امکان معاملات اسکالپینگ و دریافت جوایز معتبر بین‌المللی، جزو بهترین بروکرهای آنلاین است. بروکر Orbex همه چیز دارد؛ از یک وب‌سایت با ویژگی‌های منحصر به فرد بصری گرفته تا دسترسی آسان، پشتیبانی حرفه‌ای و قیمت‌گذاری و اجرای عالی. مدیرعامل این کارگزاری آنلاین اعلام کرده که تلاش می‌کند تا پلتفرمی مشتری‌محور را اداره کند و منابع مختلفی را برای تسهیل تجارت مشتریان خود ارائه دهد.

بروکر اوربکس برای هر تاجر و شرکتی که با آن کار می‌کند، ارزش قائل است. برای اینکه نسبت به مزایای اوربکس اطمینان بیشتری حاصل کنید، می‌توانید ویژگی‌های دیگر این کارگزاری از جمله اطلاعات دقیق حساب، نقد و بررسی دقیق این پلتفرم آنلاین و انواع حساب‌های معاملاتی قابل دسترسی در اوربکس را در ایران بروکر ببینید. ایران بروکر می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری بهتر و حساب‌شده‌تر کمک کند. در ایران بروکر می­توان با انواع کارگزاری‌های آنلاین آشنا شد و نظر بهترین کارشناسان این عرصه را درباره هر یک جویا شد تا در نهایت بهترین آنها را انتخاب کرد.

راه‌های تماس با ایران بروکر به ترتیب زیر است:

  • ۲۸۴۲۵۵۸۷-021
  • com@gmail.com
  • Telegram: @Iranbroker_support

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز