خوشمزه‌ ترین آب دوغ خیار تهران را کجا بخوریم ؟

آب-دوغ-خیار-کاماپرس
ژیوار

آب دوغ خیار غذای پر طرفدار روزهای گرم تابستان که علاوه بر فیبر، پروتئین هم در ترکیبات خود جای داده است. برای همین در ظهرهای تابستان، همیشه ناهار مناسبی برای کودک و بزرگسال بوده است. در تهران رستوران‌های زیادی این غذای سنتی ایرانی را سرو می‌کنند که سر زدن به آنها خالی از لطف نیست.

کاماپرس در این گزارش خوشمزه‌ترین آب دوغ خیارهای تهران را معرفی می‌کند.

یک آب دوغ خیار پر مخلفات در نیکوصفت

شاید بتوان گفت، یکی از بهترین آب دوغ خیارهای پر از مخلفات تهران، برای نیکوصفت باشد. این مجموعه در هنگام سفارش، علاوه بر یک پرس آب دوغ خیار، یک بسته نان خشک و کشمش هم ارسال می‌کند. هر چند، در روزهای گرم تابستان می‌توان به صورت حضوری هم در سالن این مجموعه سفارش داد و همانجا این غذای خنک را نوش جان کرد. هزینه هر پرس آب دوغ خیار در نیکوصفت 120 هزار تومان خواهد بود.

مستر دیزی و یک آب دوغ خیار جذاب

رستوران دیگری که آب دوغ خیارهای بسیار پر مخلفاتی دارد، مستر دیزی است که برای اولین بار این غذا را به شکل فست فودی به درب منزل مشتری‌های خود می‌رساند. از ترکیبات آب دوغ خیار این مجموعه می‌توان به ماست چکیده، سبزی، مغز گردو تازه، خیار، کشکمش و سبزیجات معطر اشاره کرد.

آب-دوغ-خیار-کاماپرس

دریان سفر امید

آب دوغ خیار در آش و حلیم سیدمهدی

مجموعه آش و حلیم سید مهدی واقع در اندرزگو هم آب دوغ خیارهای معروفی دارد که در تابستان‌ بسیاری از پیر و جوان‌ها برای سفارش این غذا به آش و حلیم سید مهدی سر می‌زنند. سیدمهدی از بهترین برند ماست و دوغ برای تهیه آب دوغ خیار استفاده می‌کند. همچنین سبزیجات معطر و گردوی تازه به همراه نون خشک سنتی سبوس‌دار از ترکیبات اصلی آب دوغ خیار این مجموعه است.

بیشتر بخوانید:

کافه کوبار؛ یک ظرف پر و پیمان

آب دوغ خیارهای کافه کوبار هم جزو خوشمزه‌های این مجموعه محسوب می‌شود. در تابستان‌های گرم این کافه ظرفی پر و پیمان از آب دوغ خیار جلوی مشتری‌های خود می‌گذارد. آب دوغ خیارهای این کافه شامل ریحان تازه، 20 گرم گردو، 20 گرم کشمکش پلویی، خامه، ماست سنتی و خیار بوته‌ای است که همه اینها با نان خشک سنتی سرو می‌شود.

آب دوغ خیارهای دیزی بار

دیزی بار در منوی خود دو نوع آب دوغ خیار در کوزه گلی پر طرفدار دارد. به همین دلیل، آب دوغ خیار کوزه‌ای اصل دهاتی، و آب دوغ خیار وی‌آی‌پی جزو پیشنهادهای محبوب این رستوران است. حتی این ترکیب جذاب را می‌توان از اسنپ فود هم سفارش داد و درب منزل یا محل کار تحویل گرفت. قیمت آن برای یک و یا 2 نفر، بین 165 تا 320 هزار تومان متغییر است.

آب دوغ خیار محبوب شمشیری

آب دوغ خیار شمشیری هم جزو معروف‌ترین‌های تهران است. مجموعه‌ای که از بهترین مواد برای ترکیب این غذای تابستانی استفاده می‌کند و در خنک‌ترین حالت ممکن آن را درب منزل یا محل کار به شما تحویل می‌هد: نیم کیلو آب دوغ خیار با یک کاسه بزرگ سفالی که داخل آن پر از نان خشک سنتی قرار دارد را در یک پکیچ کامل به دست مشتری می‌رسد. شمشیری جزو برندهایی است که از مواد تازه برای این غذا استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ فودلست سکندیوتوپین
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز