جدیدترین قیمت تارا اتومات صفر و کارکرده در بازار / مرداد 1403

تارا_ کاماپرس
ژیوار

ایران خودرو به تازگی مدل جدید تارا اتومات را معرفی و قیمت‌گذاری کرده است. بر این اساس قیمت تارا اتومات V4 در نمایندگی 689 میلیون تومان اما در بازار آزاد با قیمت حدودی 962 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تارا اتومات V4 از نظر فنی هیچ تغییری نسبت به خودرو تارا اتومات V2 نداشته، با این حال تغییراتی در ظاهر آن دیده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت چند مدل تارا اتوماتیک صفر و کارکرده می‌پردازد.

بررسی قیمت صفر و کارکرده تارا اتومات V2

خودرو صفر تارا اتومات v2 در بازار آزاد با مبلغ 920 میلیون تومان و در کارخانه با مبلغ 890 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کارکرده‌ی این مدل تارا اتومات v2 حدودا با مبلغ 770 تا 895 میلیون تومان برای فروش قیمت‌گذاری شده است.

در سایر آگهی‌های فروش، می‌توانید تارا اتومات V2 با 20 هزار کیلومتر کارکرد و تولید 1400 را به قیمت 840 میلیون تومان پیدا کنید. فروشنده مدعی شده است که روی بدنه این خودرو کمی خط و خش جزیی وجود دارد.

مورد دیگری که در آگهی‌های فروش به آن برمی‌خورید، خودرو تارا V2، تولید سال 1402 با 21 هزار کیلومتر کارکرد است که باقیمت 805 میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق اعلام فروشنده این خودرو مشکی رنگ هیچ خش و خطی ندارد.

دریان سفر امید

در ادامه به تارا اتوماتV2 تولید سال 1402 با مشخصات کارکرد 24000 هزار کیلومتر می‌رسیم. این خودرو مشکی با ظاهری سالم و بدون خط و خش با قیمت 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ناگفته نماند که سالم بودن و ظاهر مناسب در تفاوت قیمت این سه خودرو نقش اساسی دارد.

  تارا اتومات_ کاماپرسبررسی قیمت خودرو صفر و کارکرده تارا اتومات V4

قیمت خودرو تارا اتومات V4 در بازار خرید و فروش محصولات کارکرده بین قیمت 885 میلیون تومان تا 925 میلیون تومان است.

در یکی از آگهی‌های فروش خودرو کارکرده، تارا اتومات 4V با  7500 کیلومتر کارکرد و تولید سال 1402 به قیمت 915 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده اعلام کرده که خودرو سالم و بدون خط و خش است. البته از مهلت بیمه شخص ثالث آن 4 ماه باقی مانده است.

گزینه بعدی تارا اتومات V4 مشکی با شرایط مشابه مورد قبلی و کارکرد 8000 کیلومتری است. با این حال در این آگهی فروش یک اختلاف قیمت 20 میلیون تومانی مشاهده می‌شود. این خودرو با قیمت 935 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت دو خودرو تارا اتومات v2 و v4

خودرو تارا اتومات v4 در واقع نسخه ارتقا یافته v2  است، اما از نظر فنی هیچگونه تغییری نسبت به نسخه V2 ندارد. این خودرو در میان هم‌رده‌هایش میزان مصرف بنزین مناسبی دارد و  مصرف ترکیبی بنزین آن 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر است. این خودرو با سرعت 190 کیلومتر برساعت حرکت می‌کند. این مدل تارا اتومات با گیربکس ۶ دنده تولید می‌شود.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز