تجربه‌ای متفاوت از سفر با هتل کامفورت سوئیت وان

ژیوار

هتل کامفورت سوئیت وان (Comfort Suite Hotel Van) یکی از هتل‌های 3 ستاره و پرطرفدار این شهر است که در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد. این هتل بخش‌هایی مانند فضای کار با لپ تاپ را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و صبحانه آن رایگان است. در 24 ساعت شبانه‌روز می‌توان برای رزرو اتاق در این هتل اقدام کرد.

کاماپرس در این گزارش امکانات و شرایط هتل کامفورت سوئیت وان را بررسی می‌کند.

امکانات هتل کامفورت سوئیت وان

این هتل برخلاف بسیاری از هتل‌های 3 ستاره، دارای بخش آشپزخانه نیز هست و در آن امکاناتی مانند کتری برقی، چای کیسه‌ای، حمام و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، تلویزیون ال سی دی و میز تحریر ارائه می‌شوند. همچنین این هتل نظافت روزانه دارد و در آن امکان استفاده کردن پارکینگ رایگان هتل نیز فراهم شده است.

در این مجموعه می‌توان از رستورانی مناسب با صبحانه سلف سرویس لذت برد. همچنین در آن خدمات خشکشویی، حمل چمدان، اینترنت وای فای رایگان و تلویزیون در فضای مشترک نیز وجود دارد. آب تصفیه شده و آسانسور مناسب نیز در هتل کامفورت سوئیت ارائه می‌شوند و کارکنان آن به زبان‌های انگلیسی، فارسی و ترکی صحبت می‌کنند.

در رستوران هتل کامفورت سوئیت وان انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می‌شوند و در آن خدمات تهیه تور و بلیط نیز وجود دارد. همچنین مسافران می‌توانند از قابلیت‌ ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه استفاده کنند. در این مجموعه، تجهیزات حفاظت فردی برای تمام کارکنان در نظر گرفته شده است و لباس محافظ برای میهمانان نیز ارائه می‌شود. علاوه بر آن، تمام سطوح در هتل مرتب ضدعفونی می‌شوند و ملحفه‌ها و حوله‌ها را با دمای حداقل 60 درجه سانتی گراد می‌شویند.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل کامفورت سوئیت وان

در این هتل اتاق‌ها به شکل سوئیت طراحی شده‌‌اند و به همین جهت فضایی راحت با امکانات رفاهی خاص مانند آشپزخانه در آن وجود دارد. سوئیت خانوادگی 5 نفره با یک تخت دبل و 3 تخت سینگل، سوئیت جونیور با یک تخت دبل برای 2 نفر، سوئیت 4 نفره با 2 تخت دبل و سوئیت 3 نفره سینیور با یک تخت دبل و یک تخت سینگل از جمله اقامت‌گاه‌های مهم این هتل هستند.

دسترسی هتل کامفورت سوئیت

این هتل در قلب شهر وان واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا موزه، تئاتر و قلعه وان دارد. همچنین این مجموعه در 7 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی وان قرار گرفته است و در آن دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز به راحتی صورت می‌گیرد.

هتل کامفورت تا مرکز خرید ای وی ام وان به اندازه 14 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و میدان بش یول در کنار آن قرار گرفته است. همچنین این هتل تا استخر و پارک آبی کاگداس آکوا، مسجد یولو کامی و موزه اوراتا نیز فاصله اندکی دارد. از دیگر مراکز خرید نزدیک به هتل باید به مرکز خرید آتایوس سیلور و آیدین پریهان اشاره کرد.

بررسی مزایا و معایب هتل

هتل کامفورت سوئیت وان از نظر نظافت و تمیزی امتیاز بسیار بالایی را از گردشگران می‌گیرد و می‌توان تا حد زیادی از بهداشتی بودن آن مطمئن بود. همچنین این هتل نسبت به قیمتی که دارد امکانات خوبی را ارائه می‌دهد و اتاق‌های آن راحت هستند. موقعیت مکانی این هتل نیز از دلایل اصلی رزرو کردن آن توسط مسافران است و چشم انداز آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند.

البته در این هتل امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد و همچنین افرادی که به ویلچر نیاز دارند نمی‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. برخی از افراد این مجموعه را از نظر برنامه ریزی ضعیف دانسته‌اند و و تاخیرهایی در مورد تحویل اتاق، گزارش داده‌اند.

سفری متفاوت به وان با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی است و امکان تجربه طبیعت‌گردی‌های جذاب را فراهم می‌کند. این آژانس مسافرتی همه روزه همراه بسیاری از مسافران است و یکی از مهم‌ترین خدمات آن نیز در مورد رزرو هتل ارائه می‌شود. گردشگران می‌توانند با کمک «بیسان گشت» بهترین هتل‌ها را بخصوص در ترکیه پیدا کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و امکانات هتل‌های ترکیه و هزینه آن‌ها می‌توانید از سایت «بیسان گشت» با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان