امکانات هتل میراکل ریزورت آنتالیا + تصاویر

ژیوار

هتل میراکل ریزورت آنتالیا (Miracle Resort Hotel) یکی از هتل‌های 5 ستاره و پرطرفدار این شهر است که در منطقه لارا قرار دارد. این هتل اتاق‌هایی با منظره دریا را پیش روی مسافران قرار می‌دهد و در رستوران آن انواع غذاهایی ترکی، ایتالیایی، مکزیکی و دریایی سرو می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش هتل میراکل ریزورت آنتالیا را معرفی می‌کند.

امکانات هتل میراکل ریزورت

این هتل خدمات عمومی مانند اتاق تلویزیون، اتاق سیگار ممنوع، خدمات مربوط به معلولین و اتاق سیگار را ارائه می‌دهد و تهویه آن بسیار مطبوع است. این مجموعه دارای ساحل خصوصی، سرگرمی‌های شبانه، موسیقی زنده و شام‌های موضوعی است و رویدادهای ورزشی را به طور زنده پخش می‌کند. همچنین کلوب شبانه، پینگ پنگ، میز بیلیارد، زمین بازی و تجهیزات تنیس از دیگر امکانات جذاب این هتل است.

در هتل میراکل امکان تیراندازی با کمان، دارت، بازی در پارک آبی و شرکت در ایروبیک وجود دارد و می‌توان از پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی آن استفاده کرد. این مجموعه سالن زیبایی مخصوص دارد و در آن خدمات نگهداری از کودک نیز ارائه می‌شود. همچنین سرویس اتو، اینترنت رایگان، تراس، خدمات فکس و فتوکپی، ویلچر و خدمات صرافی نیز در این هتل قابل استفاده هستند.

دریان سفر امید

هتل میراکل ریزورت آنتالیا از نظر تجهیزات استخر و سونا نیز بسیار کامل است و در آن حمام بخار ترکی، امکانات اسپا، چترهای ساحلی و کلاس‌های یوگا نیز ارائه می‌شوند. علاوه بر آن، مرکز تناسب اندام، استخر کودکان و اتاق بخار نیز در آن به چشم می‌خورند. این هتل اتاق جلسه و میهمانی دارد و از نظر امنیتی قابلیت‌های ویژه‌ای مانند آلارم دود، دوربین‌های مداربسته در فضای عمومی و زنگ‌های امنیتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

تمام موارد بهداشتی در این هتل اهمیت کامل دارند و ملحفه‌ها و حوله‌ها با دمای حداقل 60 درجه سانتی گراد شسته می‌شوند. این مجموعه را شرکت‌های نظافتی حرفه‌‌ای تمیز می‌کنند. همچنین این هتل دارای 5 رستوران متنوع با انواع غذاهای خوشمزه است و در آن اسنک بار و محل فروش نوشیدنی نیز وجود دارد.

اتاق‌های هتل میراکل ریزورت

تعداد اتاق‌های این هتل به 692 عدد می‌رسد و در آن‌ها می‌توان انواع گزینه‌های جذاب با ویوهای گوناگون را پیش رو داشت. اتاق دبل استاندارد با یک تخت دبل یا 2 تخت سینگل، اتاق تریپل استاندارد با یک تخت سینگل و یک تخت دبل، اتاق خانوادگی 4 نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دبل و همچنین اتاق خانوادگی 3 نفره با یک تخت دبل و دو تخت سینگل از جمله انتخاب‌های محبوب این هتل هستند. امکان اضافه کردن تخت اضافه در برخی از این اتاق‌ها وجود دارد.

سوئیت جونیور دو خوابه با یک تخت دبل بزرگ و یک کاناپه تخت خواب شو از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توان در این هتل انتخاب کرد.

دسترسی هتل میراکل ریزورت آنتالیا

این هتل تا آبشار دودن آنتالیا 13 دقیقه و تا پارک کارالی اوغلو 33 دقیقه فاصله دارد. همچنین برای دیدن مرکز خرید گرند بازار لارا مسافت 3 دقیقه‌ای طی می‌شود. این مجموعه 4 دقیقه با مرکز خرید آکاپارک و 5 دقیقه با مرکز خرید میرا آنتالیا فاصله دارد. علاوه بر آن، برای رسیدن به آکواریوم آنتالیا از این هتل، باید حدود 34 دقیقه زمان را در خودرو سپری کرد. مرکز خرید استانبول بازار آنتالیا نیز فاصله کمی تا هتل میراکل ریزورت دارد.

مزایا و معایب هتل میراکل ریزورت آنتالیا

این هتل خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و بخصوص برای خانواده‌هایی که فرزند دارند گزینه‌ای مناسب است. البته از نظر برخی از گردشگران، رفتار پرسنل در برخی موارد حرفه‌ای نیست و همچنین ارزش خرید آن نسبتا امتیاز پایین‌تری را گرفته است. البته این هتل از نظر موقعیت مکانی و راحتی جذابیت بسیار زیادی برای مسافران داشته است و امتیاز بالایی از جهت تمیزی و نظافت می‌گیرد.

انتخاب بهترین هتل‌های آنتالیا با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است و سفرهای طبیعت گردی جذابی را تدارک می‌بیند. این آژانس مسافرتی همه روزه گردشگران زیادی را در سفرهای مختلف همراهی می‌کند. همچنین از مهم‌ترین خدمات «بیسان گشت» باید به امکان رزرو هتل اشاره کرد. این مجموعه بخصوص در ارائه هتل‌های ترکیه توانایی بالای خود را اثبات کرده است و گزینه‌های متنوع زیادی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل‌های «بیسان گشت» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس حاص فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز