با شرایط و خدمات هتل کارتون استانبول آشنا شوید

ژیوار

هتل کارتون استانبول (Cartoon Hotel) یکی از هتل‌های 4 ستاره و پرطرفدار این شهر است که در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد. این هتل 127 اتاق برای اسکان مسافران خود ارائه می‌دهد و پرسنل آن بسیار خوش برخورد و حرفه‌ای هستند.

کاماپرس در این گزارش شرایط و خدمات هتل کارتون استانبول را بررسی می‌کند.

امکانات هتل کارتون استانبول

این هتل دارای خدمات عمومی مختلفی مانند اتاق تلویزیون و اتاق‌های سیگار ممنوع است و در آن سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش مناسبی عرضه می‌شود. هتل کارتون امکان کرایه ماشین را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و دارای پارکینگ شخصی است. همچنین سالن زیبایی، زمین گلف، فضای قایق‌رانی، آشپزخانه عمومی و سرویس اتو نیز در این مجموعه وجود دارند.

از دیگر امکانات این مجموعه باید به زمین تنیس، سرو صبحانه در اتاق، بار، وعده‌های غذایی خاص در صورت درخواست، اینترنت رایگان، امکان اسب سواری و خدمات فکس و فتوکپی اشاره کرد. این هتل پذیرش 24 ساعته دارد و در آن نظافت روزانه به طور کامل انجام می‌شود. همچنین دوربین‌های مداربسته در فضای عمومی، گاو صندوق، خشکشویی، زنگ امنیتی و ضدعفونی کردن تمام سطوح از دیگر قابلیت‌های مهم این مجموعه است.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل کارتون استانبول

این هتل انواع اتاق‌های 2 نفره یا 4 نفره را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌های نوع اول، مساحت 17 متر مربعی دارند و برای دو بزرگسال ارائه می‌شوند. در این اتاق‌ها یک تخت خواب کویین قرار دارد. نوع دیگر اتاق‌ها با مساحت 20 متری برای دو بزرگسال در نظر گرفته شده‌اند و 2 تخت خواب یک نفره دارند. در نوع سوم نیز اتاق‌ها دو نفره هستند اما مساحت آن‌ها به 30 متر می‌رسد.

در اتاق‌های 4 نفره تخت خواب پیش فرض، 2 تخت یک نفره و یک تخت کامل است. این اتاق‌ها مساحتی در حدود 60 متر دارند و برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی هستند. این مجموعه اتاق‌های اقتصادی و اتاق‌های متصل به هم نیز دارد.

دسترسی هتل کارتون

هتل کارتون استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است و از این جهت دسترسی بسیار مناسبی دارد. این هتل در منطقه بی اوغلو که منطقه‌ای محبوب برای گردشگران است، خدمات خود را ارائه می‌دهد و تا مرکز خرید دمیرورن استقلال مال فاصله کمی دارد. همچنین هتل کارتون به برج گالاتا، موزه هنرهای مدرن، پارک تکسیم گزی و گالاتا پورت نیز نزدیک است و دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد.

مزایای هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول نسبت به بسیاری از هتل‌های 4 ستاره مشابه، خدمات تفریحی بیشتری را ارائه می‌دهد. این مجموعه از نظر موقعیت و دسترسی در محله بسیار خوبی واقع شده است و امتیاز بالایی برای پرسنل مجرب خود دریافت می‌کند. همچنین از نظر نظافت نیز این مجموعه قابل قبول است.

هتل کارتون اتاق‌های اقتصادی مناسبی نیز دارد که برای مسافرتی مقرون‌به‌صرفه مناسب هستند. همچنین این هتل با کارکنانی مسلط به چند زبان مختلف، فضایی بسیار شیک و مدرن را ارائه می‌دهد.

قوانین هتل کارتون

زمان چک این و تحویل اتاق در این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می‌شود و زمان چک اوت نیز تا 12 ظهر است. در صورت تاخیر در تحویل اتاق باید هزینه اقامت روز دیگر را به طور کامل پرداخت کرد. این مجموعه امکان چک این آنلاین را برای مسافران فراهم می‌کند و در آن کودکان زیر 18 سال تحت نظر یک والد بزرگ‌تر می‌توانند از خدمات استفاده کنند.

همچنین شرایط کنسل کردن رزرواسیون در این هتل بسته به شرایط اتاق دارد و ممکن است در موارد مختلف برخوردها نیز متفاوت باشند. تخت خواب اضافه برای کودکان با هزینه اضافه همراه است و در هر یک از خدمات این چنینی، هزینه به طور جداگانه دریافت می‌شود. در این هتل امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد.

سفری متفاوت به استانبول با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و حرفه‌ای در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری خارجی و داخلی یا تورهای طبیعت گردی است. این آژانس مسافرتی گردشگران زیادی را در مسیر رسیدن به رویاهایشان همراهی می‌کند و تجربه‌ای متفاوت از مسافرت را ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات «بیسان گشت» مربوط به رزرو هتل در شهرهای مختلف است.

این مجموعه امکان رزرو هتل‌هایی با تنوع بسیار بالا را به خصوص در شهر استانبول فراهم می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل در «بیسان گشت» با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. برای این منظور می‌توانید از سایت www.bisungasht.com دیدن کنید و یا تلفن 02191004446 را شماره گیری نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز