5 فرصت شغلی در استان مازندران با حقوق بالای 40 میلیون تومان

استخدام_کاماپرس
ژیوار

این روزها که نرخ تورم در کشور بالا رفته تقریباً همه نیاز به داشتن درآمد دارند، داشتن شغل با یک درآمد خوب می‌تواند مطلوب باشد. در شهرهای کوچک‌تر مردم می‌توانند با درامدهای کمتر زندگی روزمره خود را بگذرانند. اما داشتن حقوق بالاتر انگیزه کاری بیشتری برای فرد ایجاد می‌کند.

کاماپرس در این گزارش 5 رشته کاری با حقوق بالای 40 میلیون تومان برای اهالی مازندران را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مدیر بازرگانی خارجی

شرکت تارا تندیس پارسیان در آمل به یک مدیر بازرگانی نیاز دارد که می‌تواند از امکانات دورکاری هم بهره ببرد. ساعت و روزهای کاری از 9 صبح تا 2 بعدازظهر است. مزایا و تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای این سمت سرویس رفت‌وبرگشت، وام، پاداش، پورسانت، اقامتگاه تفریحی، ناهار، تسهیلات تفریحی و گردشگری، صبحانه و بسته‌ها و هدایای مناسبتی هستند. این شرکت درزمینهٔ بازرگانی و تجارت فعالیت دارد و برای این شغل مدیری با حداقل 2 سال سابقه کار می‌خواهد. فرد موردنظر باید در حوزه زبان انگلیسی بالاتر از متوسط باشد و به نرم‌افزارهایی نظیر ورد و اکسل آشنایی داشته باشد. توانایی برقراری ارتباطات مؤثر، تسلط بر اصول و فنون مذاکره، تجزیه‌وتحلیل راهبردهای رقابتی بازار و پیگیری و نظارت بر اجرای کلیه مفاد قراردادها از نکات مهم برای دریافت این شغل است. حقوق اعلام‌شده 45 تا 65 میلیون تومان است. جنسیت در این شغل فرقی ندارد.

مدیر ماشین‌آلات

شرکت مشیران کاریز که در حوزه صنعت ساختمانی فعالیت دارد درخواست نیرو برای مدیریت ماشین‌آلات داده است. ساعت و روزهای کاری این سمت 15 روز درماه است و 15 روز تعطیل اعلام‌شده است. در این شغل دریافت پاداش هم خواهید داشت. افراد با داشتن 8 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، سابقه کار مدیریتی و کاردانی مهندسی مکانیک در اولویت استخدام هستند. این شرکت از میان افرادی که در فریدون‌کنار سکونت دارند نیرو می‌پذیرد. نیرو باید 30 سال به بالا باشد و دانستن زبان انگلیسی در ارجحیت نیست. برای این شغل فقط نیروی آقا استخدام می‌کنند. حقوق اعلام‌شده 30 تا 45 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

راننده و توزیع کننده

گروه سرمایه‌گذاری کوروش در ساری نیاز به یک نفر راننده و توزیع‌کننده کالا دارد که حتماً باید آقا باشد. زمینه کاری شرکت کالای مصرفی و تند گردش است. سن موردنظر این شغل 20 تا 45 سال است و دریافت لیست توزیع، پیروی دقیق از برنامه‌های تعیین‌شده، دریافت کالا از شرکت، اطمینان از تطابق کالاها و موجودی آن‌ها با برنامه توزیع، توزیع کالا به مشتریان، وصول مطالبات شرکت، اطلاع از نحوه جریان بدهی و بستانکاری مشتریان و ارائه گزارش‌ها از روند پخش و وصول به شرکت ازجمله وظایف این سمت خواهد بود. حقوق پیشنهادی 35 تا 45 میلیون تومان است. روزهای کاری تمام هفته اعلام‌شده است.

استخدام_کاماپرس

مدیر فروش و بازاریابی

شرکت مرغ بهشت در ساری برای تمام هفته حتی پنج‌شنبه‌ها نیاز به نیروی کار دارد. این نیرو باید از 7.30 تا 15.30 در شرکت حضورداشته باشد. این شرکت تولیدی و صنعتی مزایایی چون پورسانت، بیمه درمان تکمیلی، ناهار، صبحانه و بسته‌ها و هدایای مناسبتی را برای این فرد در نظر گرفته است.10 سال سابقه کار مدیریتی و آشنایی با نرم‌افزار ورد در حد پیشرفته از نیازهای این شغل است. سن موردنظر از 30 سال به بالا است و حقوق اعلام‌شده 40 تا 60 میلیون تومان خواهد بود.

رئیس مالی

شرکت دام و طیور کوروش-وابسته به گروه صنعتی گلرنگ نیروی کار استخدام می‌کند. ساعات و روز کاری در شرکت از شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30 و پنج‌شنبه‌ها 8 الی12:30 است.البته برای بانوان یک هفته درمیان تعطیلی در نظر گرفته‌اند. حوزه کاری شرکت کالاهای مصرفی و تند گردش است و نیرو ترجیحاً باید ساکن قائم‌شهر باشد. داشتن 10 سال سابقه کار مدیریتی و داشتن کارشناسی مالی و حسابداری از نیازهای دریافت این شغل است. تسلط کامل به امور حسابداری شرکت‌های تولیدی، بازرگانی شامل خرید، فروش، انبار، حقوق و دستمزد، تسلط به تهیه صورت‌های مالی، تسلط به قیمت تمام‌شده و… از واجبات دریافت این سمت است. سن موردنیاز بین 35 تا 50 سال است و جنسیت در کار تفاوتی ندارد. حقوق پیشنهادی 35 تا 45 میلیون تومان است.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز