قیمت خانه 100 متری در نوشهر چند؟

ژیوار

اگر تصمیم دارید با خرید ملک درجایی سرمایه‌گذاری کنید، شمال کشور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود و چه بهتر که این خانه ها در شهرهای خوش آب و هوا و توریستی باشد. شما می‌توانید یک سرمایه‌گذاری خوب داشته باشید و همراه آن از مناظر و آب‌وهوای خوب نوشهر نیز لذت ببرید.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت خانه‌هایی با میانگین متراژ 90 تا 100 متر در نوشهر پرداخته است.

قیمت خانه زیر 100 متر در نوشهر

یک ویلا باغ جنگلی که 200 متر زمین دارد، متری 11 میلیون قیمت‌گذاری شده است. شما با خرید این زمین هم‌زمان صاحب یک واحد آپارتمان 93 متری دو خوابه می‌شوید. این ویلا باغ در جاده جنگلی نزدیک دریا واقع‌شده و سند آن تک‌برگ و آماده محضر است. بنای این زمین 2 سال عمر دارد و شما برای خرید می‌توانید از شرایط اقساط بدون بهره هم استفاده کنید. این باغ ویلا دارای پارکینگ، انباری و تراس بزرگ است. همچنین مالک مایل به معاوضه این ملک با ماشین هم هست. قیمت تمام‌شده این باغ ویلا 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

گزینه بعدی یک واحد آپارتمان 91 متری در خیابان ستارخان نوشهر است. این ساختمان سال که 1384 ساخته شده به تازگی برای فروش گذاشته‌شده است. این ملک طبقه اول ساختمانی 4 طبقه و بدون آسانسور است. اما پارکینگ و انباری دارد. اتاق‌خواب‌ها دارای کمد دیواری هستند و اسپیلت نیز روی ملک فروخته می‌شود. این ملک متری 31 میلیون و واحد با مبلغ 2 میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته می‌شود.

دریان سفر امید

باغ ویلای بعدی یک زمین 190 متری به همراه 92 متر بنا است. این باغ ویلا در جاده سرسبز جنگلی در یک شهرک واقع‌شده و کاملاً نوساز است. ساختمان این زمین 2 خوابه ساخته‌شده و همه امکانات ازجمله انشعابات داخلی تکمیل است. شما در این زمین پارکینگ و انباری هم خواهید داشت و ملک از یک بالکن بزرگ برخوردار است. قیمت هر مترمربع این زمین 10 میلیون تومان و در کل 2 میلیارد تومان قیمت دارد.

در داخل شهر و در بافت آپارتمانی نوشهر ملکی به متراژ 99 مترمربع برای فروش گذاشته‌شده که ساخت سال 1396 و دو خوابه است. ملک موردنظر در طبقه سوم از یک آپارتمان 5 طبقه قرارگرفته ولی مشکلی برای رفت‌وآمد نیست چون این آپارتمان آسانسور دارد. همچنین پارکینگ و انباری سندی نیز برای این ملک تعبیه‌شده است. ویو ساختمان بسیار عالی، دو نبش و نورگیر است. این واحد نیاز به اجاق‌گاز ندارد و از گاز رومیزی در ساخت آن استفاده‌شده است. قیمت این ملک متری 34 میلیون تومان یعنی برای این واحد باید 3 میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت شود. البته مالک حاضر است این ملک را 400 تا 500 میلیون تومان رهن بدهد.

قیمت آپارتمان 100 متری در نوشهر

در بافت شهری و خیابان فردوسی نوشهر یک ملک 100 متری برای فروش گذاشته‌شده که ساخت سال 1394 است. این ساختمان 7 طبقه است و ملک مورد نظر در طبقه 4 قرار دارد. آپارتمان تخلیه‌شده و آماده فروش است، همچنین رنگ‌آمیزی و تعمیرات به‌طور کامل انجام‌شده تمام شیرآلات هم بازسازی‌شده‌اند. این واحد انباری و آسانسور دارد ولی فاقد پارکینگ است و اگر ماشین داشته باشید این ملک مناسب شما نیست. این واحد متری 28 میلیون و با مبلغ نهایی 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نوشهر_کاماپرس

آخرین مورد این لیست، یک آپارتمان 100 متری در قلب شهر نوشهر و نزدیک اماکن تفریحی و رفاهی برای فروش آگهی شده که ساخت سال 1385 است. واحد دو خوابه و در طبقه سوم ساختمان ولی فاقد آسانسور است. ملک کاملاً بازسازی‌شده و گاز رومیزی و هود و سینک نو هستند. این ساختمان کلاً 4 طبقه و 8 واحد است. این ساختمان پارکینگ و انباری دارد و متری 30 میلیون قیمت‌گذاری شده و شما با 3 میلیارد می‌توانید صاحب این ملک شوید. این ملک همچنین 600 میلیون هم رهن داده می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز