شهرهای مناسب برای خرید ارزان در ترکیه

تور ترکیه - کاماپرس
ژیوار

خرید، یکی از جاذبه‌های گردشگری ترکیه است و بسیاری از مردم برای خرید به این کشور سفر می‌کنند. در این میان برخی از شهرهای ترکیه دارای مراکز تجاری بیشتر و مراکزی برای خرید ارزان بسیاری از کالاها هستند؛ به همین دلیل کسانی که با هدف خرید به این کشور سفر می‌کنند، شهرهای متفاوتی از شهرهای توریستی این کشور را برای سفر برمی‌گزینند.

کاماپرس در این گزارش شهرهای مناسب برای خرید ارزان در تور ترکیه را معرفی کرده است.

شهر وان

بیشتر مسافران ایرانی تور ترکیه برای خرید، شهر وان را انتخاب می‌کنند؛ چرا که وان نزدیک مرز ایران قرار دارد و حتی با خودرو نیز می‌توان به آنجا سفر کرد. علاوه بر این، بیشتر فروشندگان این شهر به دلیل تعداد بالای گردشگران ایرانی، زبان فارسی را نیز کم و بیش می‌دانند. همچنین وان شهری ارزان در ترکیه بوده و هزینه‌های سفر به این شهر و اقامت در آن بسیار کمتر از سایر شهرها است.

بیشتر مراکز خرید وان انواع برندهای موجود ترک و خارجی را به خریداران عرضه می‌کنند. این برندها بیشتر شامل محصولاتی همچون پوشاک، کیف و کفش، سیسمونی، لوازم منزل و آشپزخانه، لوازم الکترونیکی و خوراکی‌ها است.

اغلب مراکز خرید وان جزو مراکز خرید با امکانات کامل رفاهی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مراکز خرید هستند. وان به صبحانه‌های باشکوه نیز معروف است که در اکثر رستوران‌های این شهر ارائه می‌شود. وان به خودی خود یک شهر زیبا با جاذبه‌های گردشگری است و خرید تنها ویژگی آن نیست.

دریان سفر امید

تور ترکیه - کاماپرس

شهر استانبول

استانبول تاریخی‌ترین شهر ترکیه و دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری است. تعداد زیادی مجتمع تجاری و بازار در این شهر وجود دارد و با هر نوع سلیقه‌ای در این شهر می­توان خرید کرد. تعداد بالای مجتمع‌های تجاری و بازارها سبب شده است که بخشی از آن‌ها به فروش جنس ارزان معروف شوند.

برای نمونه بازار بزرگ بشیکتاش که خود از چندین بازار و مجتمع تجاری تشکیل شده است، برای خرید لباس ارزان از برندهای معروف ترک و خارجی، ایده آل است. همچنین جمعه بازارهای منطقه فاتح در استانبول نیز معمولا میزبان مردم محلی و گردشگرانی هستند که به دنبال بهترین اجناس با پایین‌ترین قیمت می‌گردند.

شهر آنکارا

آنکارا پایتخت ترکیه و یکی از شهرهای مقصد گردشگری در تور ترکیه است. این شهر دارای امکانات بسیار زیاد تجاری و تعداد زیادی مراکز خرید است که معمولا هر نوع جنس ترک و خارجی را برای عرضه به گردشگران در اختیار دارند. بیشتر برندهای فروشگاهی ارزان و تخفیف دار در این شهر شعبه دارند و هر روزه خریداران زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند.

مجتمع‌های تجاری همچون کنت مال، آنکا مال، گالریا و فروم استانبول در آنکار از جمله مراکزی هستند که می‌توان برای خریدی مقرون به صرفه به آنها سر زد.

شهر ایغدیر

ایغدیر یک شهر مرزی نزدیک ایران و یکی از شهرهای ارزان برای خرید است، اما برخلاف شهر وان برای ایرانیان چندان شناخته شده نیست. این در حالی است که این شهر مقصدی بسیار جذاب برای خرید انواع کالاها با قیمت مناسب و دارای امکانات راحت حمل به مرز ایران است.

سفر به ایغدیر بسیار ساده بوده و با خودروهای سواری و اتوبوس امکان‌پذیر است. این شهر کوچک دارای مراکز خرید در دسترس و نزدیک به یکدیگر است و حتی با یک سفر یک روزه می‌توان تمام خریدهای لازم را انجام داد. بیشتر برندهای مطرح لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و برندهای فروشگاه زنجیره‌ای در این شهر شعبه دارند و معمولا گردشگران با دست خالی از ایغدیر بازنمی‌گردند.

خرید تور ترکیه از «لحظه آخر»

وبسایت لحظه آخر فعالیت خود در حوزه گردشگری را از سال 1391 آغاز کرده و امروزه به مرجعی برای اطلاعات گردشگری، خرید تور و رزرو هتل تبدیل شده است. در این سایت امکان خرید تور به صورت اقساطی نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز