شرایط اقامت در هتل سیتی سنتر استانبول

ژیوار

هتل سیتی سنتر استانبول (City Center Hotel Taksim) با میز پذیرش 24 ساعته و ارائه بهترین اتاق‌ها با چشم انداز بی‌نظیر تنگه بسفر، خدمات خود را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این مجموعه امکان استفاده از پارکینگ شخصی و ترانسفر فرودگاهی را فراهم می‌کند و کارکنان آن به زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی و فارسی تسلط دارند.

کاماپرس در این گزارش هتل سیتی سنتر استانبول را معرفی می‌کند.

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول

در این هتل امکانات خشکشویی، انبار چمدان، اتاق جلسات، تلویزیون در فضای مشترک، خدمات اسپا در محل و همچنین مرکز خرید مناسب ارائه می‌‌شوند و اینترنت وای فای رایگان در اختیار تمام مسافران قرار دارد. همچنین صبحانه این هتل نیز رایگان است و در آن امکان استفاده از خدمات حمل چمدان وجود دارد. این مجموعه یک رستوران، یک بار و یک کافی شاپ مدرن دارد و در آن نظافت روزانه به طور کامل رعایت می‌شود.

تمام ملحفه‌ها و حوله‌های این هتل با دمای حداقل 60 درجه سانتی گراد شسته می‌شوند و برای تمیز کردن تمام سطوح از مواد ضدعفونی کننده عالی استفاده می‌شود. این هتل برای افرادی که به ویلچر نیاز دارند گزینه مناسبی نیست و همچنین در آن گهواره یا تخت نوزاد نیز وجود ندارد. ورود حیوانات خانگی و خدماتی در هتل سیتی سنتر مجاز نیست.

از دیگر قابلیت‌های مثبت این مجموعه باید به داشتن حمام ترکی، اتاق بازی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل سیتی سنتر استانبول

در این هتل 5 نوع اتاق مختلف در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که بیشتر از نظر ظرفیت و سایز با یکدیگر فرق دارند. اتاق استاندارد برای یک نفر، اتاق دلوکس برای 2 نفر که البته امکان استفاده 3 نفره نیز دارد و اتاق اکونومی با ظرفیت یک نفر از جمله اتاق‌های این مجموعه هستند. اتاق دلوکس خانوادگی ظرفیت 4 نفره دارد و در آن 3 تخت 1 نفره قرار گرفته است. همچنین در این هتل اتاق تریپل استاندارد با ظرفیت سه نفر ارائه می‌شود.

امکانات اتاق‌های هتل سیتی سنتر

در هتل سیتی سنتر استانبول تمام اتاق‌ها با استفاده از سیستم گرمایش مرکزی، دمایی کنترل شده و مناسب دارند. در اغلب این اتاق‌ها یک بالکن استاندارد وجود دارد و امکان رزرو تخت برای کودکان فراهم شده است. همچنین امکاناتی مانند سشوار، مینی بار، یخچال کوچک، تلفن، حمام با دوش و وان نیز در این هتل ارائه می‌شوند.

این مجموعه با 81 اتاق که تنوع بالایی از نظر اندازه و ویژگی‌ها دارند، طراحی شده است. البته امکانات ارائه شده در تمام اتاق‌ها تقریبا یکسان است.

دسترسی هتل سیتی سنتر استانبول

این هتل در فاصله یک دقیقه‌ای از مراکز تجاری و تفریحی میدان تکسیم قرار دارد و دسترسی آن به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار آسان است. از نزدیک‌ترین مراکز خرید به این هتل می‌توان به مرکز خرید دمیرورن استقلال مال اشاره کرد. هتل سیتی سنتر تا پارک تکسیم گزی استانبول تنها به اندازه 9 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. همچنین فاصله آن تا موزه پرا 12 دقیقه و تا مرکز تجاری تفریحی گالاتا پورت 14 دقیقه است.

مزایا و معایب هتل سیتی سنتر

این مجموعه امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از نظر کیفیت خدمات و نظافت تایید شده است. با این حال به دلیل نداشتن خدمات ویلچر و گهواره نوزاد، رزرو این هتل برای برخی از افراد با دشواری همراه خواهد بود. این هتل رستورانی با غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی دارد که کیفیت خوبی را ارائه می‌دهند.

همچنین دسترسی این مجموعه قابل توجه است و در نزدیکی مترو، تراموا و حتی اتوبوس قرار دارد. بیشترین امتیاز مسافران به این هتل مربوط به موقعیت مکانی آن بوده است. از نظر برخورد پرسنل نیز هتل سیتی سنتر استانبول امتیاز بالایی می‌گیرد.

رزرو هتل در استانبول با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و با تجربه در زمینه اجرای انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی است و سفرهای طبیعت گردی مختلفی را تدارک می‌بیند. این مجموعه به عنوان بهترین انتخاب برای رزرو هتل، بخصوص در شهر استانبول، تنوع بالایی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. علاوه بر کیفیت بالای خدمات، قیمت‌های این مجموعه بسیار منصفانه است و برای تمام افراد با هر سلیقه‌ای گزینه‌ای مناسب دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل و خرید تورهای داخلی و خارجی «بیسان گشت» از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز