اقامتی جذاب در هتل گرند هالیک استانبول

ژیوار

هتل گرند هالیک استانبول (Grand Halic Hotel) با چشم اندازی از دریا و شاخ طلایی، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای اقامت است و در محله بی اوغلو قرار دارد. این هتل با فضای دنج و مطلوب، تنها 5 دقیقه تا ایستگاه تراموای خیابان استقلال فاصله دارد و به عنوان هتلی 4 ستاره، طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند.

کاماپرس در این گزارش هتل گرند هالیک را معرفی می‌کند.

امکانات هتل گرند هالیک استانبول

هتل گرند هالیک استانبول 173 اتاق دارد و در آن خدماتی مانند خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات مربوط به مراسم عروسی، صندوق امانات در پذیرش و همچنین اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین این مجموعه کارکنانی مسلط به چند زبان دارد و در آن اتاق جلسات، مرکز تجاری و فضای کار با کامپیوتر نیز به چشم می‌خورد.

همچنین این مجموعه دو رستوران، دو بار و یک کافی شاپ دارد. در این هتل می‌توان از حمام ترکی و خدمات اسپا در محل استفاده کرد. علاوه بر آن، ضد عفونی کردن اتاق‌ها و شستن ملحفه‌ها و حوله‌ها با دمای حداقل 60 درجه سانتی گراد، تصمین ایمنی و تجهیزات مناسب برای کارکنان در این هتل اهمیت زیادی دارند. در هتل گرند هالیک استانبول اجازه ورود حیوانات خانگی وجود ندارد و اقامت در آن برای افرادی که به ویلچر نیاز دارند دشوار است.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل گرند هالیک استانبول

این هتل دارای اتاق‌های 2 نفره با تخت دبل یا سینگل و چشم انداز گلدن هورن است و همچنین در آن، امکان رزرو اتاق‌های 3 نفره دلوکس با یک تخت دبل و کاناپه تخت خواب شو نیز وجود دارد. اتاق استاندارد 3 نفره با یک تخت دبل، اتاق استاندارد 3 نفره با تخت‌های سینگل و اتاق 4 نفره با یک تخت دبل یا 3 تخت سینگل از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

امکانات اتاق‌های هتل گرند هالیک

در اتاق‌های هتل گرند هالیک استانبول امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، وای فای رایگان، یخچال یا مینی بار، آشپزخانه کوچک در برخی از اتاق‌ها، چای ساز و قهوه ساز، سشوار و بالکن در دسترس مسافران قرار دارند. همچنین در این هتل همه اتاق‌ها با عایق صوتی طراحی شده‌اند و تهویه‌ای مطبوع دارند.

از دیگر مواردی که در اتاق‌های گرند هالیک جلب توجه می‌کنند می‌توان به کفپوش چوبی یا پارکت، نظافت اتاق، میز ناهارخوری، لوازم بهداشتی کامل، دمپایی، خدمات بیدارباش و گاو صندوق اشاره کرد. همچنین این هتل اتاق‌هایی با میز آرایشی و میز مطالعه را ارائه می‌دهد و در آن تمام نیازمندی‌های مسافران به طور کامل برطرف می‌شود. ایمنی افراد در اتاق‌ها تضمین شده است و چک اوت بدون نیاز به تماس صورت می‌گیرد.

رستوران‌های هتل

در هتل گرند هالیک استانبول دو رستوران به نام‌های آدالی و بوغازیچی قرار دارد که رستوران آدالی در طبقه آخر واقع شده است و منظره‌ای منحصربه‌فرد از شهر را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. در این رستوران‌ها امکان سفارش دادن انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی وجود دارد و کیفیت غذاها تایید شده است.

بررسی مزایا و معایب هتل گرند هالیک

این هتل از نظر موقعیت مکانی و بخصوص محله، جزو بهترین انتخاب‌های گردشگران است. تمیزی، راحتی و خدمات این مجموعه نیز کیفیت قابل قبولی دارد و در آن قیمت متناسبی پرداخت می‌شود. البته امکانات تفریحی در این هتل به نسبت اندک است. طبق نظر گردشگران، برخورد پرسنل این هتل بسیار خوشایند است و در آن صبحانه عالی و کاملی سرو می‌شود.

دسترسی هتل گرند هالیک به جاذبه‌های گردشگری

این هتل دسترسی بسیار مناسبی تا دیدنی‌ها و مراکز خرید شهر استانبول دارد. فاصله هتل گرند هالیک تا برج گالاتا کمتر از 5 دقیقه است و تا مراکز خرید مهم مانند پرا اوتلت نیز فاصله‌ای در حدود 7 دقیقه دارد. با 20 دقیقه پیاده روی از این هتل می‌توان به میدان تکسیم رسید و فاصله آن تا ایستگاه متروی Sishane نیز حدود 4 دقیقه است.

سفری متفاوت به استانبول با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه اجرای مستقیم تورهای داخلی و خارجی یا تورهای طبیعت گردی است. این آژانس مسافرتی، امکان رزرو انواع هتل‌های مختلف را فراهم می‌کند و بهترین گزینه برای پیدا کردن هتل مناسب در سفر به استانبول است. برای این منظور گردشگران می‌توانند به سایت بیسان گشت با آدرس www.bisungasht.com مراجعه کنند و یا با تلفن 02191004446  تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز