تجربه‌ای متفاوت از سفر با اقامت در هتل یورو پلازا استانبول

ژیوار

هتل یورو پلازا استانبول (Euro Plaza Hotel) یکی از هتل‌های 4 ستاره منطقه بَی اوغلو است و در خیابان استقلال قرار دارد. این هتل با موقعیت مکانی فوق العاده و پرسنل باتجربه توانسته است به یکی از انتخاب‌های محبوب گردشگران تبدیل شود. البته بسته به تاریخ رزرو اتاق، ممکن است قیمت‌های این مجموعه متفاوت باشند.

کاماپرس در این گزارش هتل یورو پلازا استانبول را معرفی می‌کند.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول

در این هتل امکان استفاده از ترانسفر فرودگاهی، سرویس رایگان رفت و آمد و خدمات 24 ساعته در اتاق فراهم شده است. همچنین این مجموعه، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و پارکینگ اختصاصی نیز دارد. کافی شاپ و رستوران درجه یک و خدماتی مانند خشکشویی، مرکز اسپا و حمل چمدان در این هتل ارائه می‌شوند. علاوه بر آن، هتل یورو پلازا شرایط و امکان ورود حیوانات خانگی مانند سگ و گربه را دارد.

کارکنان این مجموعه به چند زبان، از جمله فارسی، عربی و انگلیسی تسلط دارند و دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند. شستن ملحفه‌ها و حوله‌ها با دمای حداقل 60 درجه سانتی‌گراد و ضد عفونی کردن کامل تمام فضاها، از جمله ویژگی‌های نظافتی مهم این هتل هستند.

دریان سفر امید

انواع اتاق‌های هتل یورو پلازا استانبول

در این هتل به طور کلی 4 نوع اتاق در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. محبوب‌ترین اتاق‌های این هتل، مدل‌های استاندارد هستند که برای دو فرد بزرگسال در نظر گرفته شده‌اند و 2 تخت خواب یک نفره یا یک تخت خواب دو نفره دارند. مساحت این اتاق‌ها 20 متر مربع است و در آن‌ها تلویزیون ماهواره‌ای و قسمت نشیمن نیز به چشم می‌خورد. همچنین این اتاق‌ها عایق صدا هستند.

اتاق‌های استاندارد تریپل برای سه نفر بزرگسال ارائه می‌شوند و 3 تخت خواب یک نفره دارند. مساحت اتاق‌های سه نفره در حدود 25 متر مربع است. این اتاق‌ها امکان استفاده از مینی بار، کتری برقی و تلویزیون را فراهم می‌کنند. اتاق‌های نوع سوم سوئیت‌‌هایی رو به دریا هستند که برای دو بزرگسال ظرفیت دارند و مساحت آن‌ها 38 متر مربع است. این سوئیت‌ها نیز امکانات کاملی را ارائه می‌دهند.

در نهایت شکل چهارم اتاق‌ها، سوئیت‌های خانوادگی هستند که بیش از 4 فرد بزرگسال را در خود جای می‌دهند. این اتاق‌ها 2 تخت خواب یک نفره و یک تخت خواب دو نفره دارند و امکان اضافه کردن تخت در آن‌ها وجود دارد. مساحت این سوئیت‌ها 58 متر مربع است و در آن‌ها قسمت نشیمن مناسبی نیز قرار دارد.

دسترسی هتل یورو پلازا استانبول

دسترسی این هتل یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن است. این مجموعه در میدان تکسیم، تنها به اندازه 9 دقیقه پیاده روی تا موزه هنرهای مدرن استانبول فاصله دارد و مسافت آن تا مرکز خرید دمیرورن استقلال مال نیز حدود 14 دقیقه پیاده روی است. همچنین این هتل 16 دقیقه تا برج گالاتا و 17 دقیقه تا گالری سالت استانبول فاصله دارد.

نقاط قوت هتل یورو پلازا

علاوه بر دسترسی مناسب، از دیگر نقاط قوت هتل یورو پلازا استانبول باید به پرسنل مجرب و خوش برخورد آن اشاره کرد. همچنین این مجموعه از نظر نظافت و تمیزی امتیاز بالایی از گردشگران می‌گیرد و امکانات مناسبی نیز ارائه می‌دهد. این هتل قیمت‌های بسیار خوبی دارد و در آن امکان استفاده از استخر روباز یا پوشیده و سونا فراهم شده است.

برخی از معایب هتل

با اینکه هتل یورو پلازا از هتل‌های پرطرفدار و محبوب استانبول است، با این حال به دلیل شلوغی زیادی که دارد، ممکن است برای برخی از افراد آزاردهنده باشد. در این هتل، بعضی از اتاق‌ها از اندازه عنوان شده کوچک‌تر هستند و همچنین سر و صدای خیابان نیز در برخی از اتاق‌ها بیشتر است.

رزرو بهترین هتل‌ها با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد در زمینه ارائه انواع تورها و هتل‌های داخلی و خارجی است. در این مجموعه سفرهای طبیعت گردی نیز اجرا می‌شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین قیمت‌ها می‌توان تورهای آن را رزرو کرد. از جمله مهم‌ترین خدمات «بیسان گشت» که تنوع بسیار بالایی دارد، امکان رزرو هتل در شهرهای مختلف کشور ترکیه، بخصوص استانبول است. این هتل‌ها با قیمتی مناسب و امنیتی کامل در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل در استانبول و شهرهای دیگر، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز