آشنایی با 5 جاذبه گردشگری پاتایا در تور تایلند

پاتایا تایلند - کاماپرس
ژیوار

بسیاری از برگزار کنندگان تور تایلند، شهر پاتایا را به عنوان مقصد اصلی گردشگری انتخاب می‌کنند؛ به همین دلیل این شهر و منطقه همواره مملو از گردشگرانی از سراسر جهان است. پاتایا یکی از شهرهای گردشگری تفریحی نیز محسوب می‌شود و بسیاری از تفریحات را در این شهر می‌توان امتحان کرد.

کاماپرس در این گزارش پنج جاذبه تفریحی پاتایا برای گردشگران در تور تایلند را معرفی کرده است.

پارک آبی پاتایا

پارک آبی پاتایا در کنار ساحل احداث شده و یکی از بهترین مکان‌های تایلند برای تفریحات آبی است. به دلیل آب و هوای گرم پاتایا در ماه‌های مختلف سال، همواره عده کثیری از گردشگران در این پارک حضور می­‌یابند. در این پارک علاوه بر بازی‌های آبی، سرسره‌ها و استخرهای مخصوص بزرگسالان و قسمت‌هایی نیز برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است و هر یک از اعضای خانواده می‌توانند از بخش‌هایی از پارک آبی پاتایا لذت ببرند.

برج پاتایا نیز در کنار پارک آبی قرار گرفته است و گردشگران می‌توانند به عنوان یک تجربه خاص، غذای خود را در رستوران گردان در طبقه 53 این برج میل کنند.

پاتایا تایلند - کاماپرس

دریان سفر امید

باغ وحش ببرها

باع وحش ببرها دو نوع حیوان شاخص را در معرض دید گردشگران قرار می‌دهد. بیشتر از ۲۰۰ ببر بنگال و هزاران کروکودیل در این باغ وحش وسیع نگهداری می‌شوند و گردشگران تور تایلند می‌توانند به صورت سافاری و معمولی از نزدیک، زندگی این حیوانات را مشاهده کنند.

البته علاوه بر این دو حیوان شاخص، حیواناتی همچون انواع پرندگان، لاما، شترمرغ، کانگورو، خوک و سگ نیز در این محیط وسیع آزادانه زندگی می‌کنند. این مکان دارای سیرک‌هایی است که در این بخش از باغ وحش، نمایش پرش از حلقه‌های آتش، رقص و بازی حیوانات و کشتی کروکودیل‌ها نیز انجام می‌شود و با خرید یک بلیط امکان بازدید از تمام این موارد وجود دارد.

پاتایا تایلند - کاماپرس

دهکده فیل‌ها

فیل یکی از حیوانات شاخص در تایلند است و اهمیت زیادی برای مردمان این سرزمین دارد. آنان فیل‌ها را اهلی می‌کنند و از آنها برای انجام کارهای مختلف نیز استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل پاتایا دارای یک خانه سالمندان برای فیل‌ها به اسم دهکده فیل‌ها است.

در این دهکده فیل‌های سالخورده که توان انجام کارهای سنگین ندارند، به صورت آزادانه زندگی می‌کنند و به آنها رسیدگی می‌شود. در این دهکده علاوه بر ارتباط با فیل‌ها می‌توان از فوتبال فیل‌ها و رژه این حیوانات نیز دیدن کرد. همچنین گردشگران تور تایلند می‌توانند در این دهکده فیل سواری را نیز تجربه کنند و به این صورت به گشت و گذار در محیط جنگل و روستا بپردازند.

پاتایا تایلند - کاماپرس

بازار شناور پاتایا

اگرچه خرید به خودی خود یک تفریح است، اما بازدید از یک بازار شناور روی رودخانه چیزی بیشتر از یک تفریح معمولی خرید در تور تایلند و تجربه‌ای است که شاید دیگر تکرار نشود. در این بازار می‌توان در قایقی نشست و به مغازه‌های اطراف رفت یا از دستفروش‌ها که اتفاقا آنان نیز با قایق به فروش کالا می‌پردازند، خرید کرد.

بیشترین محصولاتی که در این بازار عرضه می‌شود، شامل  میوه و محصولات کشاورزی، پوشاک، سوغاتی و غذا می‌شود. این بازار بهترین مکان برای امتحان کردن غذاهایی همچون جیرجیرک، عقرب و گوشت کورکودیل است. علاوه بر قایق می‌توان با زیپ لاین هم از روی این بازار عبور کرد و علاوه بر خرید، به تماشای نمایش‌های محلی مانند بوکس تایلندی در این محل نشست.

پاتایا تایلند - کاماپرس

پارک یخ جادویی در گرم ترین روزهای پاتایا

شاید برایتان عجیب باشد، اما پایاتا دارای یک پارک یخ جادویی است که در گرم‌ترین روزهای سال نیز در سردترین دمای ممکن میزبان گردشگران تور تایلند است. دمای هوای این پارک همیشه زیر صفر است و گردشگران مجبورند به جای تی­شرت نازک، از کلاه و کاپشن استفاده کنند.

سورتمه سواری روی برف‌ها، سر خوردن از سرسره یخی، برف بازی و بازدید از مجسمه‌های یخی و آدم برفی‌ها تنها بخشی از سرگرمی‌های رایج در پارک یخی پاتایا است. تایلندی‌ها که همیشه روزهای گرمی را تجربه می‌کنند، به این پارک لقب سردترین نقطه تایلند داده­‌اند و خود نیز در هر فرصتی تلاش می‌کنند که از گرمای تایلند به سرمای این پارک پناه ببرند.

پاتایا تایلند - کاماپرس

خرید تور تایلند از «لحظه آخر»

وبسایت لحظه آخر فعالیت خود در حوزه گردشگری را از سال 1391 آغاز کرد و امروزه به مرجعی برای اطلاعات گردشگری، خرید تور و رزرو هتل تبدیل شده است. در این وبسایت امکان خرید تور به صورت اقساطی نیز مهیا شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز