در مسافرت تابستانه چی بپوشیم؟

ژیوار

سفرهای تابستانی همیشه لذت خاص خود را دارد، اما افزایش بی سابقه گرمای این فصل در سال‌های اخیر، باعث شده تا توجه بیشتری به انتخاب لباس‌های خود داشته باشیم.

کاماپرس در این گزارش یک سوال مهم را پاسخ می‌دهد، اینکه در مسافرت تابستانه باید چه چیزی بپوشیم؟

لباس روشن ؛ انتخاب خوب برای تابستان

به باور بسیاری از طراحان لباس، تابستان فصل لباس‌های رنگارنگ و گشاد است. پس اگر قصد سفر در این روزهای گرم را دارید، در ساک یا چمدان خود لباس‌هایی با رنگ روشن را جای دهید. چون علاوه بر زیبایی ظاهری، گرمای کم‌تری هم جذب می‌کند. حتی در انتخاب شلوار هم باید دقت کرد تا نخی یا جین نازک باشد. دامن و پیراهن بلند با رنگ‌های روشن نیز انتخاب مناسبی برای این فصل سال است.

لباس‌های نخی گزینه‌ای جذاب برای تابستان

به طور کلی در تابستان، باید از لباس‌های خنک و نخی استفاده کرد. حال اگر در این فصل قصد سفر هم دارید، باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشید. چون در غیر این، احتمال گرمازدگی و ایجاد حساست بسیار بیشتر خواهد شد. حتی استفاده از لباس‌های غیر نخی به دلیل افزایش تعرق باعث بوی بد بدن شما می‌شود. با این حال در هنگام خرید لباس برای این فصل سال، به بافت لباس توجه کنید تا جنس پلاستیک نداشته باشد. چون استفاده از پارچه‌های جنس پلاستیک، علاوه بر افزایش تعرق، امکان بروز حساسیت هم دارند.

دریان سفر امید

مام، عطر و اسپری بدن را فراموش نکنید

در سفرهای فصل تابستان به دلیل تعرق بالا، باید مرتب از اسپری بدن یا مام استفاده کرد و برای روی لباس هم عطری در نظر گرفت. به این ترتیب می‌توان در کنار استایل و ظاهر شیکی که برای خودمان انتخاب کردیم، بوی دل انگیزی هم داشته باشیم. به این شکل کیفیت سفر ما دو چندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روسری نخ جایگزین حریر و ساتن در سفر

استفاده از روسری‌هایی از جنس نخ کار را راحت‌تر می‌کند ولی به همان اندازه کنترل روسری‌هایی از جنس حریر و ساتن روی سر بسیار سخت خواهد بود. پس به نظر گزینه خوبی برای پوشش سفر نخواهد بود.

در سفر یک کفش راحت به پا کنید

یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای شروع یک سفر هیجان انگیز در هر فصلی کفش مناسب است. چون معمولا بخشی از سفر به پیاده روی‌های آن مربوط است و باید در ساعت‌های طولانی با آن قدم بزنید و اگر کفش مناسبی نباشد در طول سفر مدام پا درد خواهید داشت. با این وجود نوع کفش مناسب فصل اهمیت دارد. مثلا برای سفر در تابستان بهتر است کفش مورد نظر علاوه بر راحتی، به شکلی باشد که هوا در آن جریان دارد. مثل کفش‌های رو باز که در سال‌های اخیر هم طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

اهمیت لباس زیر نخی بخصوص در تابستان

انتخاب جنس لباس زیر مخصوصا برای خانم‌ها، رابطه مستقیم با ابتلا به انواع بیماری‌ها و عرق سوز شدن‌ها دارد. بنابراین برای سفر حتما از لباس زیرهایی با الیاف طبیعی و نخ پنبه استفاده کنید، این جنس از پارچه‌ها حتی کمک می‌کند تا گرمای کم‌تری را هم احساس کنید.

کلاه، عینک و کرم ضدآفتاب فراموش نشود

اگر قصد سفر در تابستان را دارید، کلاه و مخصوصا عینک آفتابی را فراموش نکنید. برای جلوگیری از سوختگی پوست حتما همراه خود مقداری کرم ضدآفتاب هم ببرید چون استفاده از این سه مانع سوختن پوست صورتتان خواهد شد. این نکته را هم در نظر بگیرید، استفاده از عینک و کرم‌های غیر استاندارد خود باعث آسیب به بافت پوست می‌شود و در انتخاب آن باید دقت کافی را به خرج دهید.

یک کیف جادار برای سفر الزامی است

برای آنکه خیالتان از حمل وسایل در سفر راحت باشد، باید یک کیف جا دار و راحت همراه خود ببرید. کیفی که بتوان در هنگام پیاده‌روی‌های طولانی هم به راحتی آن را حمل کرد.

 

انتهای پیام

 

مرتبط با : بانی مدتگ موندمدیسه
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز