چند نکته درباره خرید لباس نوزادی

خرید لباس نوزاد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بچه دار شدن یکی از بهترین نعمت‌هایی است که می‌تواند وارد زندگی شما شود. فرزند جدید هدیه گرانبهایی است که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

به گزارش کاماپرس، خرید لباس کودک یک تجربه هیجان انگیز برای هر والدینی است. هنگام خرید لباس نوزادی، باید اطمینان حاصل کنید که کودک شما در لباس خود راحت و ایمن است. کاماپرس در ادامه به بیان چند نکته در این‌باره می‌پردازد.

از تزئینات اضافی پرهیز کنید

از خرید لباس نوزادی با تزئیناتی که ممکن است جدا شوند، مانند دکمه، گل، قلاب و پاپیون خودداری کنید. هر یک از این‌ها می‌تواند خطرات خفگی برای فرزند عزیز شما داشته باشد. اگر لازم است لباس کودک دارای تزئینات باشد، مطمئن شوید که آن‌ها کاملا محکم به پارچه متصل شده‌اند. اگر برای فرزندتان لباس خواب می‌خرید، حتماً لباس‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های مقاوم در برابر شعله ساخته شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از سوختگی در امان باشند. این امر به ویژه برای نوزادان بین نه تا چهارده ماهه اهمیت ویژه‌ای دارد.

اندازه و راحتی، دو فاکتور مهم در انتخاب

خرید لباس نوزادی برای مادران امری لذت بخش و سرگرم کننده است. هنگام انتخاب به اندازه لباس نهایت توجه را داشته باشید چرا که تعویض آن با سایز مناسب مشکل ساز خواهد بود. خرید لباس نوزادی که شایسته کودک شما باشد، امری حیاتی است. اندازه صحیح به کودک اجازه آزادی عمل می‌دهد. همیشه به خاطر داشته باشید که هنگام خرید لباس به سرعت رشد فرزندتان فکر کنید. اگر در انتخاب سایز مشکل دارید، بهتر است برای جبران جهش‌های رشد آینده، اندازه بزرگ‌تری انتخاب کنید. هنگام خرید لباس نوزادی، همیشه باید کالایی راحت درنظر بگیرید. به هر حال، کودکان بیشتر روز خود را در خواب می‌گذرانند. مطمئن شوید لباسی که خریداری می‌کنید به راحتی پوشیده و درآورده می‌شود. این ویژگی هنگام تعویض پوشک اهمیت اساسی دارد چرا که در وقت شما صرفه جویی می‌کند. توصیه می‌شود به جای دکمه، لباس کودک با زیپ یا گیره بخرید تا عملی بودن را بر شیک بودن ترجیح دهید.

راز آسمان پایتخت

اهمیت جنس پارچه را دست کم نگیرید

لباس کودک ساخته شده از نایلون و پلی استر می‌تواند تجربه ناراحت کننده‌ای برای نوزاد ایجاد کند. این الیاف نمی‌توانند رطوبت را جذب و دمای بدن کودک را تنظیم کنند. کودکان، به ویژه نوزادان، پوست بسیار حساسی دارند. می‌توانید برای خرید لباس‌هایی هزینه کنید که از پنبه ارگانیک و ابریشم مصنوعی از بامبو تهیه شده‌اند. این پارچه‌ها مشتقی از منابع طبیعی‌ هستند و برای پوست کودک انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شوند.

 

شما به عنوان یک فرد بزرگسال می‌توانید به هر شکلی که می‌خواهید لباس بپوشید. اما برای کودکان آن‌چه بیش از هرچیزی اهمیت دارد، کیفیت و راحتی نوزاد است. فروشگاه اینترنتی نی نی لازم با بیش از 30 سال سابقه به عرضه انواع لوازم سیسمونی به ویژه لباس نوزادی می‌پردازد. لباس‌های نوزادی این فروشگاه طیف وسیعی از جنس پنبه با طرح‌های متنوع و برندهای گوناگون را شامل می‌شود. مشتریان قادر هستند به مدت هفت روز کاری از تاریخ دریافت کالا، درصورت سالم بودن جنس و اتیکت آن، خرید خود را عودت دهند. اگر مشتریان کالای خاصی برای نوزاد خود نیاز داشته باشند می‌توانند به صورت تلفنی اقدام به سفارش کنند. نی نی لازم در صورت امکان محصول مورد نظر را تهیه و ارسال می‌کند. علاوه‌بر محصولات نوزاد، نی نی لازم در دسته مراقبتی مادر تعدادی محصول جهت رفاه و آسایش بیشتر مادران به فروش می‌رساند. وبلاگ سایت با انتشار مقالات زیادی پیرامون مسائل فرهنگی، پزشکی، تغذیه و روانشناسی نوزاد سعی در افزایش آگاهی والدین دارد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید لباس نوزادی علاوه‌‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، توییتر، کانال تلگرام، آپارات و یوتیوب نی نی لازم مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : نی نی لازم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چند نکته درباره خرید لباس نوزادی

  1. نهال رستمی گفته:

    خریدن لباس برای نوزاد خیلی خیلی مورد مهمیه چون باید خیلی چیزا رو چک کرد بابت خرید مخصوصا پوست حساس بچه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز