این استان ها تا شنبه تعطیل شدند

ژیوار

گرمای کم‌سابقه باعث تعطیلی ادارات بعضی از استان‌ها در روزهای باقی‌مانده از هفته جاری شد.

به گزارش کاماپرس، در نتیجه گرمای شدید هوا بعضی از استان‌های کشور، فعالیت ادارات را در روزهای انتهایی هفته جاری تعطیل اعلام کردند.

استان فارس: به‌منظور تأمین برق صنایع کشور و صرفه‌جویی در مصرف، دستگاه‌های اداری استان فارس، فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد تعطیل خواهند بود. بانک‌ها، دادگستری و دستگاه‌های خدمت‌رسان از این شیوه‌نامه مستثنی هستند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

استان مرکزی: استان‌دار مرکزی طی اعلامیه‌ای ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های این استان را در روز چهارشنبه، ۱۰ صبح اعلام کرد. طبق اعلامیه مذکور ادارات این استان در روز پنجشنبه ۱۸ مرداد تعطیل هستند.

استان یزد: فعالیت تمام مراکز دولتی و بانک‌ها در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، زارچ و اشکذر در روز چهارشنبه ۱۶ مرداد تعطیل اعلام شد. طبق اعلامیه استان‌داری یزد، افزایش نسبی دما، تابش فرابنفش، پایین آمدن کیفیت هوا، نیاز به حفظ سلامت شهروندان و توازن بخشیدن به مصرف آب دلایل این تعطیلی ذکر شده‌اند. مراکز خدماتی و اورژانسی این مناطق شامل این تعطیلی نیستند. ادارت شهرستان های دیگر استان از ساعت ۶ تا ۱۲ فعالیت دارند و مصوبه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نیز تا نیمه شهریور برقرار خواهد بود.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز